Poikaystäväni on 96, itse olen 25v.
Kommentit (27)
Joo, tää oli ehkä paskin läppä ikinä :D
Hän ei ole enää pöikaystävä. Hän on otettu!
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:00"]
Noita asioita ei voi kuitenkaan ennustaa etukäteen.
[/quote]
Ei voi ennustaa moisia. Jos lyön itseäni vasaralla käteen ei voi ennustaa että sattuuko se. Saatanhan lyödä ohikin.
Oma on valinta, mutta voihan sen sanoa rehellisestikin. Äijä kuolee, sinä saat rahat.
Veit sanat suustani! Siis paskin läppä ikinä! Nähtävästi muutkin ovat olleet samaa mieltä :) Hyvä että täältä löytyy myös samanhenkisiä ihmisiä eikä kaikki ole tuollaisia ap:n kaltaisia tolloja! :)
25v nainen jolla on lapsi seurustelee 17/18-vuotiaan kanssa!!!! Ei hyvää päivääääää!!!!! Hyvät eväät annat lapsellesi maailmaa varten...
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 23:15"]
Olet ainakin todella lapsellinen, joten ehkäpä sovitte hyvin toisillenne. Juttujesi perusteella veikkaan että olet lähempänä 15-vuotiasta kuin 25-v.
[/quote]
Paljonpa oletkin joutunut minun juttujani lukemaan juu. Kirjoitin vain aloituksen ja muutaman kommentin tänne, hyvä tehdä niiden perusteella arvio kypsyydestä. :D Alunperinhän tämä idea lähti siitä kun 24-vuotias kertoi seurustelevansa 48-vuotiaan kanssa. Ajattelin tehdä samanlaisen mutta kiepsautin poikaystävän syntymävuoden ihan tarkoituksella harhaanjohtavasti tuohon otsikkoon.
[/quote]
Olipas nokkelaa. Ja siitä tuli sinulle hyvä olo? Typerryttävää.
Ei vaan uskota!