Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä idea on Tinderissä kun ei siellä kukaan juttele?

Vierailija
04.07.2024 |

Keräävät vaan matcheja?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua.

Vierailija
2/23 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoite on saada matchi? ei sitä kannata siitä pidemmälle pilata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinulle ei jutella. Ei tarkoita ettei kukaan juttele. Itse olen jutellut monien kivojen miesten kanssa ja käynyt useilla treffeillä.

Vierailija
4/23 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomasin että miehet juttelivat päiväsaikaan, kun itsellä olisi ollut aikaa jutella iltaisin.

Vierailija
5/23 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sinulle ei jutella. Ei tarkoita ettei kukaan juttele. Itse olen jutellut monien kivojen miesten kanssa ja käynyt useilla treffeillä.

Miksi sinulle sitten jutellaan ja mulle ei? Oletko ylipainoinen?

Ap

Vierailija
6/23 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään

Vierailija
7/23 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tällä hetkellä hiljaista. Odotan että tulee edes se yksi mätsi miehen kanssa joka uskaltaa/jaksaa tehdä aloitteen.

Vierailija
8/23 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin tällä hetkellä hiljaista. Odotan että tulee edes se yksi mätsi miehen kanssa joka uskaltaa/jaksaa tehdä aloitteen.

Ehkä nyt vaan on väärä aika vuodesta?

Ap

Vierailija
9/23 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut juttelee, osa lyhyen aikaa, suurin osa matcheista ei sanaakaan kirjoita. Nyt ei ole tarvetta siellä olla, kun muuta kautta tuli nainen elämääni. 

Vierailija
10/23 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En usko siihen. Taatusti mies tekee aloitteen jos on riittävän kiinnostava nainen, ihan sama mikä vuodenaika on.

Vierailija
11/23 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En usko siihen. Taatusti mies tekee aloitteen jos on riittävän kiinnostava nainen, ihan sama mikä vuodenaika on.

Minkähänlainen sitten mahtaa olla kiinnostava nainen? Ja miksi he ovat laittaneet tykkäyksen epäkiinnostavalle?

Ap

Vierailija
12/23 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi tajuton tuuri ja viikon tinderöinnin jälkeen tuli supertykkäys mieheltä josta itsekin kiinnostuin. Juttelu oli heti intensiivistä, parin päivän päästä treffit ja se oli sillä selvä. Nyt 2,5 vuotta oltu yhdessä ja en voi uskoa minkä onnen kohtasin. Ollaan molemmat nelikymppisiä. 

Vierailija
13/23 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minkähänlainen sitten mahtaa olla kiinnostava nainen? Ja miksi he ovat laittaneet tykkäyksen epäkiinnostavalle?

Ap

Varmaan sellainen josta mies ajattelee, ettei parempaan ehkä koskaan tule mahdollisuutta. Ei kukaan jätä tilaisuutta silloin käyttämättä. Tullut sellainen käsitys että miehet laittavat suunnilleen kaikille tykkäyksen, riippumatta siitä kiinnostaako nainen oikeasti.

Vierailija
14/23 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kävi tajuton tuuri ja viikon tinderöinnin jälkeen tuli supertykkäys mieheltä josta itsekin kiinnostuin. Juttelu oli heti intensiivistä, parin päivän päästä treffit ja se oli sillä selvä. Nyt 2,5 vuotta oltu yhdessä ja en voi uskoa minkä onnen kohtasin. Ollaan molemmat nelikymppisiä. 

Mä sain viisi superlikeä ja näistä kahdelle laitoin itsekin tykkäyksen. Kumpikaan ei aloittanut keskustelua. Varmaan olivat vahinkopyyhkäisyjä siis..

Ap

Vierailija
15/23 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se pitää vaan itse jaksaa aloittaa niitä keskusteluja?

Vierailija
16/23 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa, kun ei miehiä kiinnosta keskustella, jos nainen aloittaa.

Ap

Vierailija
17/23 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se elämä helppoa naisilla. Ihan sama vaikka olisi 40v haahka, flaksi käy.

Vierailija
18/23 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se elämä helppoa naisilla. Ihan sama vaikka olisi 40v haahka, flaksi käy.

Eipä tunnu olevan helppoa. Osaatko lukea?

Ap

Vierailija
19/23 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on se idea että naiset saa olla nirsoja. Naiset luulee että ovat top 10 naisia.

Vierailija
20/23 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa, kun ei miehiä kiinnosta keskustella, jos nainen aloittaa.

Ap

Joo ja sit luulevat helpoksi/epätoivoiseksi/huijariksi. Mä elän vahvasti reaalimaailmassa enkä roiku missään somessa. Mulle Tinder ei vaan sopinut. Joko ollaan passiivisia tai sitten vongataan. Asialliset keskustelut loistavat poissaolollaan. Ja sitten kun pitäisi tavata, niin mummo kuolee ja koira saa flunssan :p Juu, jatkakaa vaan matchien keräilyä ja virtuaalitodellisuudessa elämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi