Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat hampaat pilaavat elämäni

Vierailija
14.02.2014 |

Tää hampaiden ulkoinen romahdus tapahtui noin vuosi sitten. Lapsena suoriksi oiotut hampaat vaan alkoivat liikkua takaisin vanhalle paikalleen. Tulos: Toinen etuhammas on kallistunut eteenpäin. Alahampaat sojottavat ihme siksakkia niin, että näyttää kuin osa hampaista ois irti. Tää on pilannut mun koko elämän. Häpeän näitä niin paljon. Piileskelen kotona, harvoin käyn missään, häpeän kavereillakin oloa kun vaan mietin, että nyt ne katsoo mun hampaita. Jos näen vanhoja tuttuja mä saatan oikeesti juosta äkkiä nurkan taa piiloon tai ainakaan en hymyile ollenkaan, kun jutellaan.

Oikomishoidot maksaa 2000-5000, just kysyin hinta-arviota eikä todellakaan ole sellaiseen varaa, ehkä joskus 10 vuoden päästä, kun aikaisemmat velat on maksettu.

Mä en vaan pysty hyväksyyn tätä. Teen vielä asiakaspalvelutyötä, jossa pitäis hymyillä ystävällisesti asiakkaille ja mä vaan häpeän näitä hampaita. Ei kukaan muu kuin toinen hammassurkimus voi tajuta, mitä kärsimystä tää on, Ois edes hoikka ja kaunis naamalta, mut ku ei sitäkään. Eikä voi ajatella, että kun vaan hymyilee ja on iloinen, niin näyttää kauniilta. Juupa juu. En enää käy ravintoloissakaan, saati sit menisi jonnekin treffeille.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa tyytyväisiä hampaisiinne!!! Itse murehdin vuosia hampaissani olevaa "virhettä".. Lopulta päätin laitattaa siihen laminaatin, jos se vain onnistuisi niin, että hammasta hiottaisiin vain vähän, kuten hammaslääkärit mainostavat. Hammaslääkärin mukaan onnistuisi, joten sehän laitettiin. VIRHE!!! Ensinnäkin laminaatista tuli erilainen kuin piti. No, sen kanssa olisin voinut elää. Laminaatti kuitenkin irtosi muutamassa kuukaudessa. Tilalle pantiin uusi, vääränvärinen. Se vaihdettiin. Hampaani on samalla hiottu nysäksi, vaikka ehtoni oli vähäinen hionta. Niin, ja laminaattihan pitää vaihtaa, kesto voi olla alle 10 vuotta... Täysin terve hampaani on siis pilattu loppuelämäkseni yhden laminaatin takia. :'(

Älkää murehtiko hampaiden ulkonäköä! Tekisin mitä vain, että saisin oman terveen hampaani takaisin.

Tosiaan rumat hampaat eivät kenenkään elämää pilaa, mutta laminaatit sen voivat hyvinkin tehdä!! :'(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi