Oletko koskaan todennut miehen kanssa kemian läsnäolon?
Oletetaan, että olet naimisissa, vieläpä onnellisesti, mutta satut kuitenkin tapaamaan miehen, jonka kanssa kipinöi. Et todellakaan harrasta irtosuhteita, mutta molemmin puolinen kemia on ihan järjetöntä. Oletko koskaan pystynyt toteamaan, että tämä on nyt tilanne, mutta että nautitaan tästä, mutta ei tehdä asialle mitään...?
Kommentit (17)
Silloin kun sulateltiin rappusilta jäitä suolalla.
On, sellainen salama iski fiilis jo ensikohtaamisella, olimme molemmat tahoillamme naimisissa joten oli pakko ottaa etäisyyttä. Tuosta salamoinnista on jo melkein 10 vuotta ja tapaamme joskus työasioissa ja kipinät tuntuu edelleen.
Tunne on molemminpuolinen.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 13:13"]
Minusta kaikki tuollainen "kemia" juttu on aivan täyttä paskaa.
[/quote]
Olen todella pahoillani, että et ole kokenut sitä. Ehkä ei ole ollut tilaisuutta tai sitä sopivaa henkilöä ei ole tullut vastaan.
Minä olen kokenut parinkin miehen kanssa. Se on aivan uskomatonta, miten vetovoima voi saada tietoiseksi toisen läsnäolosta, vaikka olisi selin ja tupaten täynnä olevassa huoneessa. Sen ekan kanssa päädyin samana iltana sänkyyn, toisen kanssa kehittelin kipinää puoli vuotta.
Nykyisen aviomieheni kanssa en sitä tunne, mutta hän on muuten hyvä ja rakas mies. Onnellinen voi olla ilman kipinääkin, mutta olisihan se tietty mukavaa...
opiskeluaikana sivutöissä kiinteistöhuoltofirmassa, kun hakattiin työkaverin kanssa rautakangilla jäätä portaista ja mulla osu vahingossa se rautakanki kiveen ja kipinät sinkoili välissämme.
Lassukat puhuvat atm:stä ja ytm:stä kun taas naiset puhuvat kemiasta/kipinästä tai niiden puutteesta. Samasta asiasta kuitenkin on kyse. Jotkut miehet eivät saa kemiaa tai kipinää aikaan kenenkään naisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 03:14"]
opiskeluaikana sivutöissä kiinteistöhuoltofirmassa, kun hakattiin työkaverin kanssa rautakangilla jäätä portaista ja mulla osu vahingossa se rautakanki kiveen ja kipinät sinkoili välissämme.
[/quote]
Olitko parisuhteessa? Kerroitko puolisollesi kipinöinnistä?
Olen kokenut oman mieheni kanssa, useinkin. En ala mihinkään syvempiin kahdenkeskisiin jutusteluihin vieraiden miesten kanssa.
On mulla tuollaisia ollut, viimeksi muutama vuosi sitten yhteen työkaveriin ihan mieletön molemminpuolinen ihastus... Kumpikin oltiin varattuja ja kumpikaan ei missään nimessä harkitsisikaan pettämistä. Minä pidin asian ihan fantasioinnin tasolla, eli en ikinä mitenkään ilmaissut tälle miehelle tunteitani tai ollut mitään seksuaaliseen viittaavaakaan hänen kanssaan, mutta rikastin minun ja mieheni seksielämää fantasioimalla seksistä tämän ihastuksen kanssa :)
Taidettiin tämän tyypin kanssa tajuta vasta kuinka syvä se ihastus oli, kun hän lähti lopulta toiseen firmaan töihin, ja molempien oli vaikea pidätellä kyyneliä viimeisenä työpäivänä. SE tuntui ihan hullulta, koska tosiaan emme olleet koskaan puhuneetkaan muuta kuin työasiaa, ei sanaakaan ihastuksista, ei kosketuksia - mutta kyllä molemmat tunsivat taatusti sen mielettömän kemian ja yhteenkuuluvaisuuden.
Kyllä! Edellisen suhteeni aikana kävi juuri noin.
Nykyään on vahvat kemiat sen miehen kanssa joka asuu meillä.
Itse asiassa joo. Kävi niin, että minä ja toisessa virastossa työskentelevä mies olimme samassa pitkässä koulutuksessa. Kemia oli ihan järjetön. Illanvietossa tilanne alkoi jo mennä siihen suuntaan, että piti alkaa vähän ottaa etäisyyttä, etteivät muut huomaa. Lopulta mies otti asian puheeksi varovaisesti.
Totesin vain, että en harrasta irtosuhteita, mutta jos harrastaisin, hän olisi kyllä ykkösenä jonossa. Miestä tämä huvitti suuresti ("parhaat pakit ikinä"). Totesimme, että mennään kylmään suihkuun omiin huoneisiimme ja että nautitaan kemiasta yhteisissä tilaisuuksissa vähintään metrin etäisyydellä, mutta siihen se sitten jää.
Ihan kiva istua samoissa seminaareissa, kun tuntee toisen katseen ja voi vastata siihen. Mutta mitään ei tapahdu, koska arvostan puolisioani.
Kyllä ja ihan armoton kipinä olikin. Samassa huoneessa olo oli vaikeaa vilkuilematta. Loppujen lopuks ihme että pystyin vastustamaan kiusausta. Tunne oli molemmin puolinen.
Minusta kaikki tuollainen "kemia" juttu on aivan täyttä paskaa.
kemiaa on kai lähinnä narkkaripariskunnilla
Pari päivää sitten ohimennessä haistelin mieheni niskaa. Lävitseni meni sellainen wrrrrmmmm!!! Huima tunne, ihana, melkein heikotti. KEMIAA. Kyllä sen niin voisi selittää. Yhdessä ollaan oltu 25 vuotta.
Mulla on nyt vähän tuollainen tunne :( periaatteessa onnellinen ja toimiva liitto mutta miespuoleisen kollegan kanssa on alkanut kipinöidä. Alussa pidin häntä vain kaverina ( mulla on paljon miespuoleisia kavereita joista en ole yhtään kiinnostunut muussa kuin ystävämielessä ) mutta viime aikoina on tähän kaveruuteen tullut vähän kipinää :( toisaalta ihanan kutkuttavaa,toisaalta vaarallista. Tunne on molemminpuolinen,sen tiedän.