Mikä on kasvojen yöpesuriittisi?
Puhdistusgeeliä ja kasvovettä? tuleeko jotain yövoidettakin?
En yleensä laita muuta kuin puhdistusmaitoa ja sen jälkeen puhdistusgeeliä (lumenen, dermosilin puhdistusvaahto tai lidlin puhdistusjutut eli vaihdellen), mutta luin, että kasvovettäkin on laitettava "ihon kosteustasapainon takia". Laitatteko kasvovettä? mitä merkkiä muuten käytätte kasvojen yöpesua varten?
Kommentit (48)
En ole pessyt päivittäin vuosikymmeniin. Ehkä kerta viikossa suihkussa, suihkusaippualla kuten kaiken muunkin.
Vedellä pesen. Omistan todella hyvän ihon ja te aknenaamat jotka epätoivoisesti yritätte kaikenmaailman kasvomaidoilla ihoanne parantaa, luovuttakaa jo.
silmämeikinpoistoaine, meikinpoistoöljy, puhdistusgeeli, kasvovesi
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 02:50"]silmämeikinpoistoaine, meikinpoistoöljy, puhdistusgeeli, kasvovesi
[/quote] Missä siemenneste? Etkö saa miestä vai mikä on vialla?
Pesen naamani vain suihkussa muutaman päivän välein. Vesi on kallista ja puhtaus on yliarvostettua.
Tällainen rutiini pari kertaa viikossa; ensin Dermosilin 2-1 kasvojen pesuaineella meikit pois, sitten pyyhkäisen sitruunamehulla kostutetulla vanulapulla(avaa huokoset)...annan olla hetken ja käytän kuorintavoidetta..sitten pyyhkäisen kosteuttavalla kasvovedellä.
Joskus jos on oikeen rasvanen iho ja näppyjä paljon, niin kuorin ensin suolalla ja laitan tavallista hunajaa naamioksi..tähän sekaihoon tepsiny paremmin nuo keinot, kun kemppareiden tuotteet.
Mä pesen kasvoni suihkussa vedellä, muuten en. Käytän kajalia (en päivittäin), sen poistan kosteusvoiteella tai kookosöljyllä. Ihon rasva myös suojaa ihoa, joten en viitsi pestä sitä jatkuvasti pois.
Eikö yksi puhdistusaine riittäisi? Mulla ei ole koskaan tullut mieleen käyttää useampaa laatua.
Pesen tavallisella käsisaippualla(3€/litra) ja sitten laitan Nivean pyöreässä peltipurkissa olevaa rasvaa(2€), jos iho tuntuu kuivalta. Ihoni on erittäin hyvässä kunnossa. Kiitos vissiin geenien.
Aamulla kasvojen pesu suihkussa mustalla saippualla. (Lähtee taliköhnän kuivuneet rasvat hyvin irti kasvoista ja myös korvista. (Nubian Heritage:African black soap)
Illalla pyyhkäisen kasvot Lidlin vauvojen kosteuspyyhkeellä. Iho ei kestä jatkuvaa vesipesua.
Pesen illalla vain jos olen meikannut. Aqualan L-kosteusvoiteella pesu ja samalla yleensä rasvauskin.
Kosmetologi vastaa: kasvovesi supistaa ihohuokosia ja näin ollen estää likaa pääsemästä huokosiin. Kasvoveden jälkeen ei myöskään tarvitse paljoa kosteusvoidetta, koska voide levittyy paremmin.
Oma iltarutiini: puhdistusgeeli, silmämeikinpoistoaine, kasvovesi, silmänympärysvoide ja kosteusvoide. Iho on hyvä.
Aamuisin vesipesu + Muradin päivävoide.
Iltaisin silmämeikinpoistoaine, Muradin puhdistusgeeli, Muradin kasvovesi, Muradin yövoide, Muradin silmänympärysvoide.
Kerrankin löytynyt kunnon ihonpuhdistussarja mun iholle.
Vedellä pesu + ihon rasvaus. Suihkussa saatan pyyhkäistä naamaa vähän saippualla.
Käyn iltaisin suihkussa ja pesen siellä kasvot dermosilin puhdistusvaahdolka. Kerran viikossa suunnilleen käytän jotain kuorintatuotetta, nyt Vichyn. Kosteusvoidetta laitan satunnaisesti ja lähinnä talvisin. En meikkaa arkena ja iho on hyvässä kunnossa.
Nyt av-mammat järkyttyy, mutta pesen naamani vain kun käyn suihkussa ja sielläkin siis vesi vain huuhtelee kasvot. En käytä meikkiä, kasvorasvana on Weledan vauvavoide jota laitan suihkun jälkeen.
Illalla puhdistusmaito, päivittäiskuorinta, kasvovesi, erittäin kosteuttava yövoide.
(Aamulla kasvovesi ja kevyempi päivävoide.)
Pesen lumenen sinisellä kasvopesugeelillä. Olen kokeillut todella monia tuotteita ja geelejä mutta minulle tämä on paras ja pesee silmämeikinkin todella hyvin pois.
Joskus käytän kasvovettä jos on ollut todella paljon meikkivoidetta.
Laitan silmänympärysvoiteen ja kasvovoiteen, lancome ja biotherm.
Mies pesee naaman samalla kun ollaan puuhissa ;)