Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sulle tulee mieleen ku näät jonkun ketä käyttää kasvo maskia kaupassa? Naureskeletko?

Vierailija
31.10.2020 |

??

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen Mankkaan K-supermarketissa ja siellä todella monella oli maskit, niin myös minulla. Minulla on tällä hetkellä nuha, ei kuitenkaan koronaa, joten mielestäni maski on ihan hyvä. Se ei ahdista ja en edes muista koko maskin olemassa oloa.

Ei kyllä saisi nuhaisenakaan kaupoissa nyt kuljeskella, jos tarkkoja ollaan. Kaupoissakin kuulutetaan että "asioithan vain terveenä".

Nuhani on niin kova, että olen tänäänkin niistänyt peräti kerran. Perjantaina taisin koko päivän aikana niistää kolme kertaa, eli aivan varmasti liikun ja elän normaalisti. Jos nyt alkaisin odottelemaan tämän hurjan nuhani loppumista, niin siinä voisi mennä hyvinkin kesään saakka.

Myös pöly saa nenän joskus hieman nuhaisen oloiseksi ja pölyä on kaupoissa todella paljon. Katsokaa vaikka kauppojen kattoihin ja siellä olevien putkien ja lamppujen reunoja.

Mikäs siinä, jos olet varma, ettei ole koronaa. Muuten kuulostat vähän luulosairaalta.

Vierailija
62/81 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskelen koko ajan maski pelleille koska lampaita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa tämä vouhotus kaupassa ja liikenteessä. Itse olen ollut jo kolmatta viikkoa sitkeässä flunssassa sekä outoja rintakipu oireita ollut. Missään testeissä en käy, eikä kiinnosta. Kyllä se ohi menee ja vaikka ei menisi niin hyvän elämän olen jo elänyt. Maskeja tai mitään desinfiointeja en tule koskaan käyttämään, mutta antaa niiden käyttää joita tämä pelottaa käyttä. Itse en välitä.

Voi v.ttu mikä pelle.

Vierailija
64/81 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa tämä vouhotus kaupassa ja liikenteessä. Itse olen ollut jo kolmatta viikkoa sitkeässä flunssassa sekä outoja rintakipu oireita ollut. Missään testeissä en käy, eikä kiinnosta. Kyllä se ohi menee ja vaikka ei menisi niin hyvän elämän olen jo elänyt. Maskeja tai mitään desinfiointeja en tule koskaan käyttämään, mutta antaa niiden käyttää joita tämä pelottaa käyttä. Itse en välitä.

Vaikket välittäisi itsestäsi, olisi kiva, jos välittäisit muista. 

Toivottavasti kuolla kupsahdatkin itse, ennen kuin tapat jonkun toisen ihmisen tartuttamalla tautisi hänelle.

Varsinainen välittäjä paikalla toivomassa kuolemaa niille, jotka ajattelevat eri tavalla kuin itse.

Tässähän ei nyt ole kyse "eri tavalla ajattelemisesta".... 

Ajattele mitä haluat, kunhan et teoillasi vaaranna muiden terveyttä.

Harmi, että loogisia ihmisiä tässä maailmassa on niin vähän... on se kumma, kun ei voi tai halua ymmärtää.

Vierailija
65/81 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että aivopestyjä lampaita. Roskaaminen kertakäyttömaskeilla on jees.

Todellisuudessa ihmishenki ei ole minkään arvoinen.

Vierailija
66/81 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas naureskelen sun kaltaisille mielisairaille.

Vierailija
67/81 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä! Naureskelen niin että kusi valuu ketä käyttää kasvomaskia koska lammas ja olen itse vajaa mielinen enkä osaa kirjoittaa!

Vierailija
68/81 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä! Naureskelen niin että kusi valuu ketä käyttää kasvomaskia koska lammas ja olen itse vajaa mielinen enkä osaa kirjoittaa!

Hei, sun kaltaisille on kyllä apua saatavilla.

Vierailija
69/81 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen, että aivopestyjä lampaita. Roskaaminen kertakäyttömaskeilla on jees.

Todellisuudessa ihmishenki ei ole minkään arvoinen.

QAnaali on selvästi levinnyt aivoihin.

Vierailija
70/81 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikket välittäisi itsestäsi, olisi kiva, jos välittäisit muista. 

Toivottavasti kuolla kupsahdatkin itse, ennen kuin tapat jonkun toisen ihmisen tartuttamalla tautisi hänelle.

Varsinainen välittäjä paikalla toivomassa kuolemaa niille, jotka ajattelevat eri tavalla kuin itse.

Kertoo paljon näiden maskivouhottajien affektiivisesta empatiasta; kuoltkoot kaikki jotka kieltäytyvät hysteriasta ja ajattelevat omilla aivoilla.

Vierailija
71/81 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masked singer kirjoitti:

Minä katselen maskinkäyttäjien silmiä. Pelokkaiden silmät ovat kuin peuralla ajovaloissa. Toiset näyttävät levollisilta luottaen (valheellisesti) maskin suojaavaan vaikutukseen.

Maaliskuussa viimeksi näin naureskelijan, kun tuli vastaan. Nostin käden ylös ja huudahdin kohtalaisella äänellä naureskelijalle : "Moi, mitä kuuluu!". Jostain syystä hymy hyytyi ja kaverin silmiin tuli epävarma, hämmentynyt katse. Ei vastannut mitään, kiihdytti askeliaan ja käveli nopeasti ohi.

Vierailija
72/81 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kaikkia, jotka käyttävät maskia turvallisuutta tuntien. Olemme tässä yhdessä. Suojaamme toisiamme. 

Toivoisin, että ihmiset suojaisivat myös lapsensa. Kiinassa 1-vuotiaat pitävät maskeja. Muualla Aasiassa 2-vuotiaat. Useissa Euroopan maissa 6-vuotiaat jne. Lapset oppivat nopeasti.

Vierailija
73/81 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrän marketeissa naureskelemassa maskia käyttäville ihmisille ja sitten etsin jonkun nuoren myyjän jolle alan rähjätä lampaista. Olen lyhyt, sänkitukkainen, isoperseinen pikkumies, jolla on pienet siansilmät tavallista lähempänä toisiaan.

Vierailija
74/81 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierrän marketeissa naureskelemassa maskia käyttäville ihmisille ja sitten etsin jonkun nuoren myyjän jolle alan rähjätä lampaista. Olen lyhyt, sänkitukkainen, isoperseinen pikkumies, jolla on pienet siansilmät tavallista lähempänä toisiaan.

:D

Vierailija
75/81 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtää jotenkin vielä maskit ja muut rajoitukset jossain euroopan suurkaupungeissa, missä korona on ihan oikeasti ongelma. Mutta että täällä Suomessa pitää larpata jotain epidemiaa :D :D: D

Eihän täällä koko tautia käytännössä edes ole. Sairaalat tyhjänä ja ihmisiä kuolee yksittäisiä aina viikon välein. Varmaan joku mahatautikin on vaarallisempi kuin tämä hurja korona. 

Itse asun keskikokoisessa kaupungissa täällä Suomessa, eikä missään näy mitenkään korona. Tai no, muodon vuoksi jotain pleksejä on viritelty kauppoihin, mutta ihmiset muuten eivät noteeraa koronaa mitenkään. Ei ole maskeja eikä turvavälejä ja ravintoloissa ja kylpylöissä käydään ihan normaalisti. Hassulta tuntuu, kun aina päivitellään, miten suomalaiset ovat varmasti väsyneet koronatoimiin. Eipä väsytä ei, kun elämä ei ole muuttunut mihinkään.

Vierailija
76/81 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se fiilis, kun asiantuntijana katsot kansalaisten "asiantuntijuutta" ja lääkärileikkejä vierestä...

Ihan turhaanhan me epidemiologit, lääkärit, patologit ja muut alan tutkijat ja asiantuntijat näitä rajoituksia ja kasvomaskeja suositellaan. Me hyödytään tästä "joukkohysteriasta" niin paljon... 

Hysteria on tietenkin paha asia, mutta turhakaan varovaisuus ei vielä mene hysterian puolelle. 

Joillekkin saattaisi tehdä hyvää lukea hieman sitä sivistyssanakirjaa ja ottaa selvää siitä, mitä hysteria tarkoittaa.

Ei hyvää päivää taas...

Vierailija
77/81 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahdessa maskeja näkee ehkä 30 prosentilla ihmisistä. Tautitilanne on täällä aika rauhallinen. Periaatteessa ajattelen että maskeja olisi hyvä käyttää. Käytännössä käyn kaupoissa yleensä sellaiseen aikaan että turvavälit pystyy pitämään joten maskin käyttäminen tuntuu liioitellulta. Ja kun alle puolet käyttää niin tuntuu ettei siitä olisi edes hyötyä. Kyllä silti aina vähän nolottaa ettei itsellä sitä yleensä ole.

Vierailija
78/81 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"... jonkun ketä..."

Tuolla kielitajulla kannattaakin naureskella! Löydätkö 2 virhettä?

Numerot 1-9 kirjoitetaan kirjaimin, ei numeroin. Esimerkki: yhdeksän kissaa nauroivat kolmelle linnulle.

Yhdeksän kissaa nauroi. ’Yhdeksän’ on yksikössä, silloin myös verbin kuuluu olla yksikössä.

Jos on kyseessä tietty yhdeksän kissan joukko (engl. the nine cats), verbi voi olla monikossa.

Pihalla oli yhdeksän kissaa. Sinne tuli maskiton kielitajuton. Yhdeksän kissaa nauroivat hänelle.

Vierailija
79/81 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palannut pari päivää sitten yhdeltä pahimmista korona-alueista (töiden takia), kaupassa pakko käydä kun kukaan ei siellä puolestanikaan käy. Pidän maskia ja turvavälit, liian moni tulee edelleen niskaan hengittämään. Siinähän naureskelette maskini käytölle, mutta tuskinpa nauraisitte enää jos lähtisi korona täällä enemmän leviämään.

Vierailija
80/81 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän nolottaa kun itseltä taas unohtui kotiin.

Miksi?

Minä pidän sitä mukanani, mutta en pidä sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan