Mitä sulle tulee mieleen ku näät jonkun ketä käyttää kasvo maskia kaupassa? Naureskeletko?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Olin eilen Mankkaan K-supermarketissa ja siellä todella monella oli maskit, niin myös minulla. Minulla on tällä hetkellä nuha, ei kuitenkaan koronaa, joten mielestäni maski on ihan hyvä. Se ei ahdista ja en edes muista koko maskin olemassa oloa.
Ei kyllä saisi nuhaisenakaan kaupoissa nyt kuljeskella, jos tarkkoja ollaan. Kaupoissakin kuulutetaan että "asioithan vain terveenä".
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen, että maskinkäyttäjä jostain syystä luulee, että hänellä on korona. Eli ehkä ei oireita, mutta jollakin tavalla ehkä altistunut, mutta ei malta olla karanteenissa.
Ajatteletko näin työntekijöistäkin, jotka työnantaja pakottaa pitämään maskia?
Ajattelen, että hyvä että joku muukin käyttää kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin eilen Mankkaan K-supermarketissa ja siellä todella monella oli maskit, niin myös minulla. Minulla on tällä hetkellä nuha, ei kuitenkaan koronaa, joten mielestäni maski on ihan hyvä. Se ei ahdista ja en edes muista koko maskin olemassa oloa.
Ei kyllä saisi nuhaisenakaan kaupoissa nyt kuljeskella, jos tarkkoja ollaan. Kaupoissakin kuulutetaan että "asioithan vain terveenä".
Minä kuljen nuhaisena kaupoissa, koska minun pitää kulkea töissäkin nuhaisena.
Maskia kuitenkin pidän nyt.
En minä muita näekään kuin maskinkäyttäjiä, ne ovat täällä pakollisia eikä kauppaan ole asiaa ilman sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen, että maskinkäyttäjä jostain syystä luulee, että hänellä on korona. Eli ehkä ei oireita, mutta jollakin tavalla ehkä altistunut, mutta ei malta olla karanteenissa.
Ajatteletko näin työntekijöistäkin, jotka työnantaja pakottaa pitämään maskia?
En, heitä kyllä säälin. Mietin, että jos saisin 30 miljoonaa eurojackpotissa maksaisin kaikille suomalaisille, jotka joutuvat työssään maskia käyttämään, jonkin pienen koronalisän .
En ehdi katselemaan muita onko heillä maski vai saati edes ehdi ajattelmaan tuollaisia asioita.
Ajattelen että hänellä tai perhepiirissä on pitkäaikaissairauksia ja pysyn loitolla.
Käytän. En kummemmin mieti muiden vaikuttimia olla käyttämättä,nkaikki eivät ole tyhmiä, osa voi olla astmaatikkojakin.
Onneksi heidän riskinsä sairastua on pienempi siksi että minä ja niin monet muuta käytämme maskia.
Samalla suojelen itseäni ja samalla perhettäni näiden räkälinkojen koronalta. Heikompien suojeleminen on hyvällä tavalla miehekästä.
Onko nää maskeille naureskelijat niitä samoja nuoria naisia, jotka ovat liian khuuleja laittamaan kapulan ostostensa perään.
Vähän naurattaa ne keillä ei ole, mutta eipä sitä viitsi kauheasti keskittyä muiden asioihin.
Mua ärsyttää jos jollain on maski.
Protestiksi jään matalapalkka-alalle itse :(
Kyllähän ne maskit typerältä näyttävät. En ole käyttänyt, enkä käytä.
Vierailija kirjoitti:
Onko nää maskeille naureskelijat niitä samoja nuoria naisia, jotka ovat liian khuuleja laittamaan kapulan ostostensa perään.
Miksi siihen pitäisi koskea, kai voi väliäkin jättää?
Maskit on typeriä ja jos nään jonkun käyttävän sitä menen maahan makaamaan.
Tajuutteko, jos mä en käytä, ette tekään.
Kattokaa musta mallia.
Kattokaa mua!
Vierailija kirjoitti:
"... jonkun ketä..."
Tuolla kielitajulla kannattaakin naureskella! Löydätkö 2 virhettä?
Numerot 1-9 kirjoitetaan kirjaimin, ei numeroin. Esimerkki: yhdeksän kissaa nauroivat kolmelle linnulle.
Itse taas ajattelen, että ne kenellä ei maskia ole, eivät kehtaa sitä käyttää. Näyttää nololta tai jotain...
Maski vain estää ihmisiä näkemästä mun naamaa, se itkettää.
Haluaisin että ne näkisivät minusta mahdollisimman paljon, ei vähän. Olen miettinyt itseni paljastamista.
Ajattelen, että ovat huomaavaisia ja järkeviä ja välittävät muista ihmisistä.
Ap on siis jostain skutsista.