Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tunnustanut joskus varatulle tunteesi? Miten kävi?

Vierailija
31.10.2020 |

Oletko joskus ollut ihastunut varattuun mieheen/naiseen ja kerroit kohteellesi tästä? Olitko itse varattu? Miten kävi: teille ja kummankin (?) olemassa olevalle suhteelle?

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kertonut ihastuksestani, ja pyytänyt samalla varattua miestä rajoittamaan omaa käytöstään (mm. uskoutui minulle usein parisuhdeongelmistaan). Annoin hänelle myös vinkkejä parisuhdeterapiasta ja "yhdessä vai eroon" -kursseista. Jatkoivat yhdessä ja mies lopetti avautumiset minun suuntaani.

Kerroin tunteistani, koska koin tilanteen hyvin kiusallisena. Olen täysin varma, että hän tiesi niistä jo ennen kuin kerroin, sillä en pystynyt peittämään kaikkea. Sen takia hän ehkä lähentyikin niin paljon, että alkoi uskoutua minulle.

Olen ollut vähän samantapaisessa tilanteessa. Meillä tosin meni niin päin, että lähentyminen ja parisuhdeongelmista avautuminen tuli ensin ja vasta myöhemmin ymmärsin ihastuneeni. Itse en kyllä ole kertonut enkä aio. Pelkään, että tunne on molemminpuolinen ja sen sanominen ääneen aiheuttaisi vain lisää ongelmia. Olen vain yrittänyt etääntyä ilman sen kummempia selittelyitä. Ehkä mies pitää minua outona tai m*lkkuna, mutta sekin lienee parempi kaikille niin.

Vierailija
102/111 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään järkevää syytä kertoa tuollaista. Jos henkilö joskus vapautuu, niin katsellaan sitten uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tunnustaa, mutta pelkään seurauksia, ehkä eniten sitä, että vastapuolen kiinnostus lopahtaa. Taktiikkani on leikkiä viileää ja välinpitämätöntä, vaikka oikeasti olen korviani myöten ihastunut tähän kuumaan, mutta varattuun mieheen, jolla on muutenkin pettämistaustaa. Haaveilen hänestä päivin ja öin, mutta samalla toivon, että tunteet menisivät itsestään ohi. Vielä ei ole tapahtunut!

Vierailija
104/111 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe mitään järkevää syytä kertoa tuollaista. Jos henkilö joskus vapautuu, niin katsellaan sitten uudestaan.

Silloin ei tunteet voi olla kovin maatajärisyttävät, jos asian voi panna ns.hyllylle.

Vierailija
105/111 |
05.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
106/111 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin ei tunteet voi olla kovin maatajärisyttävät, jos asian voi panna ns.hyllylle.

Etäisyyttä ottamalla asian voi laittaa hyllylle - ei liity tunteisiin mitenkään. Kysymys on vain siitä, TAHDOTKO rakastaa omaa puolisoasi ja kunnioittaa toisenkin parisuhdetta. Se näkyy teoissa ja valinnoissa.

Vierailija
107/111 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
108/111 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
109/111 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään. En ole idiootti.

Miksi? Mitä ”idioottia” siinä on?

Miksi pyrkisin rikkomaan jonkun toisen suhteen? Koska, turha selitellä, sitähän siinä haetaan. Miksi muuten kertoa, ellei halua vällyihin tämän varatun henkilön kanssa?

Esim. siksi, että toinen osapuoli lopettaisi flirttailun ja käyttäytyisi asiallisemmin, jolloin elämä on helpompaa.

Vierailija
110/111 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut varattuun mieheen. Kuulin jo ennen kuin hän aloitti töissä, että on varattu. Mutta ei auttanut. Ensimmäisen kerran kun katseet kohtasi, niin BAM! Sydämessä kierähti, ja en muista tervehtimisestä muuta kuin ne silmät.

Edelleen, aina kun näen hänet, tekisi mieli olla ihan lähellä. Mitään en ole kuitenkaan tehnyt, kaikkein vähiten menisin tunnustamaan mitään. Ehkä hän on arvannut jotain, kun olen koettanut katsella salaa ja jäänyt usein kiinni. Jossain vaiheessa välttelin, mutta se teki päivistä ikäviä.

Ei auta kuin koettaa olla neutraali, normaali. Suren yksinäni, toivon että tämä menee ohi. Päälle päin tuskin kukaan enää arvaa ihastumistani. Toivon miehelle onnea ja hyvää jatkoa puolisonsa kanssa, mä koetan löytää jonkun jota rakastaa samoin ja joka rakastaisi minua.

Vierailija
111/111 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että pokkaa löytyy paljon, jos tietää ihastuksen kohteen olevan naimisiin asti varattu ja silti tunnustaa ihastuksensa. Eräs neiti lähetti miehelleni oikein lemmenkirjeen, josta mieheni oli varmasti otettu mutta myös ahdistunut. Pyysi minulta apua kohteliaaseen vastaukseen, kun ei ole itse mitenkään kirjallisesti lahjakas. Toisilla taas kyse ei ole niinkään ihastuksesta, vaan munankaipuusta ja melko suorasanaisesti ehdottelevat, vaikka kohde on jo tehnyt selväksi, ettei kiinnosta. Näistä molemmista ihmistyypeistä ajattelen, että he eivät kunnioita parisuhdettamme, joten en mielessäni itsekään kunnioita heitä, vaikka en sitä mitenkään näytäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme