Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tunnustanut joskus varatulle tunteesi? Miten kävi?

Vierailija
31.10.2020 |

Oletko joskus ollut ihastunut varattuun mieheen/naiseen ja kerroit kohteellesi tästä? Olitko itse varattu? Miten kävi: teille ja kummankin (?) olemassa olevalle suhteelle?

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kahdesti, mutta kummassakaan tapauksessa en tiennyt miehen siviilisäädystä. Olivat ilmeisesti tarkoituksella pitäneet sen minulta piilossa pitkään. Kumpikin kuitenkin osoitti suuren kiinnostuksensa pitkäaikaisen salarakkaan saamiseen.

Kerrasta en oppinut, mutta kahdesta opin, enkä ilmaise kiinnostustani ensimmäisenä enää koskaan, kiitos.

Vierailija
42/111 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varattu ja arvostaisin tällaista elettä paljon. Ja vieläkin enemmän jos henkilö sattuisi olemaan sellainen josta todella pidän.

Olen varattu ja arvostukseni ihmiseen menisi täysin, ja on mennytkin. En siis arvostaisi elettä ollenkaan. Kantapään kautta olen oppinut millainen näiden ihmisten perusluonne on.

Minäkin olen varattu, mutta ei mulla ketään kohtaan arvostus siitä loppuisi, jos joku kertoisi olevansa minuun ihastunut. Ei tunteitaan voi aina hallita. Tekojensa hallinta ja hillintä on sitten asia erikseen. Ja jos antaisin vastakaikua tuolle kertojalle, niin eikö se kertoisi enemmän minusta kuin hänestä? Ja jos totta puhutaan, en tuomitsisi edes itseäni, koska olen tähän ikään mennessä oppinut, että värisävyjä mustan ja valkoisen väliltä löytyy aika paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varattu ja arvostaisin tällaista elettä paljon. Ja vieläkin enemmän jos henkilö sattuisi olemaan sellainen josta todella pidän.

Olen varattu ja arvostukseni ihmiseen menisi täysin, ja on mennytkin. En siis arvostaisi elettä ollenkaan. Kantapään kautta olen oppinut millainen näiden ihmisten perusluonne on.

Minäkin olen varattu, mutta ei mulla ketään kohtaan arvostus siitä loppuisi, jos joku kertoisi olevansa minuun ihastunut. Ei tunteitaan voi aina hallita. Tekojensa hallinta ja hillintä on sitten asia erikseen. Ja jos antaisin vastakaikua tuolle kertojalle, niin eikö se kertoisi enemmän minusta kuin hänestä? Ja jos totta puhutaan, en tuomitsisi edes itseäni, koska olen tähän ikään mennessä oppinut, että värisävyjä mustan ja valkoisen väliltä löytyy aika paljon.

Harmaan eri sävyt- puheilla oikeutetaan kaikenlaista. Sehän on vain (kulunut) hokema eikä mikään viimeinen totuus tai ylin viisauden muoto. Joissakin asioissa saa ja on hyväkin olla mustavalkoinen. Minä olen oppinut elämässäni, että nämä tunteensa tunnustajat eivät viime kädessä kunnioita muita ihmisiä ja ovat epäluotettavia. Näin ajattelen minä, sinä voit ajatella toisin.

Vierailija
44/111 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmaan eri sävyt- puheilla oikeutetaan kaikenlaista. Sehän on vain (kulunut) hokema eikä mikään viimeinen totuus tai ylin viisauden muoto. Joissakin asioissa saa ja on hyväkin olla mustavalkoinen. Minä olen oppinut elämässäni, että nämä tunteensa tunnustajat eivät viime kädessä kunnioita muita ihmisiä ja ovat epäluotettavia. Näin ajattelen minä, sinä voit ajatella toisin.

Mikä sitten onkaan viimeinen totuus tai ylin viisauden muoto - missään asiassa - kuka sen tietää.

Vierailija
45/111 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä pettää ja hyväksyy sivusuhteet sekä varatulle tunteidensa tunnustamisen. Sanotaanko noin 90 % ihmisistä.

Joitakin meitä kiinnostaa vain ne 10% ihmisistä. Näistä ihmisistä löytyy yleensä he, jotka ajattelevat muistakin asioista eri tavalla kuin se suurin osa. Eivät ole massaa. Ovat siis useimmiten mielenkiintoisempia ihmisiä kuin keskiverrot. Keskiverrot taas eivät löydä elämäänsä jännitystä ja kiksejä oikein muusta kuin varatuista, pettämisestä ynnä muusta naistenlehtikaurasta. Elävät ts. sisällöltään tyhjähköä elämää. Tyhjyyttä täytetään suhteilulla ja materialla.

Vierailija
46/111 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kertoa. Varatulle tunteensa tunnustava lyö kiilaa ihastuksen kohteen suhteeseen. On tekopyhää väittää muuta. Ne tunteet on hyvä käsitellä muualla itsekseen tai vaikka terapeutin kanssa.

Vierailija
47/111 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avoliitossa, ei sormusta. Tutustuin mieheen, jonka käsitin puheista olevan sinkku. Ensin ajattelin miehen olevan vain todella sosiaalinen tapaus, mutta nyt hän on hakeutunut useamman kerran juttusille kanssani ja jotenkin tuntuisi, että hän haluaisi viettää aikaa kahden kesken. Täytyy ensi kerralla ottaa puheeksi, etten ole sinkku ja toivoa, ettei hän joko ajattele mun pimittäneen tietoa tahallaan tai pidä mua typeränä, sillä ei alunperinkään ollut musta sillä tavalla kiinnostunut. Jos olisin vapaa, lähtisin treffeille eli pidän miestä kyllä puoleensa vetävänä.

Vierailija
48/111 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on.

Vierailija
49/111 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi meitä varattuja syntisiä, jotka lankeamme ihastumaan vieraisiin liitoistamme huolimatta. Olemme huonoja ihmisiä, lankeamme sitten oikeasti kiusaukseen tai emme. Jo ajatus on syntiä, hyi, hyi!

Vierailija
50/111 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla, joilla on impulssikontrollissa vikaa lankeavat kokeessa, jossa täytyy valita joko odottaminen ja enemmän karkkia tai heti, mutta vähemmän karkkia. Samat lapset aikuisena tekevät valintojaan elämässään saman huonon impulssikontrollin vieminä. Säntäilevät suhteesta toiseen, loistavat harvemmin älyllään.

Loppuviimeksi valinta on jokaisen oma. Tunnustaako vai eikö tunnustaa, pettääkö sitten jos saa vastakaikua vai eikö petä. Todella jännittävää ja voi sitten jälkikäteen katsoa Hiljaiset sillat sydän verta vuotaen.

Tylsähköjä ihmisiä ilman periaatteita, minun mielestäni. Eivätkä erityisen luotettavia. En tuomitse, en sano syntiseksi, mutta vältän seuraa.

Vierailija
51/111 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni näin tehtiin ja oli kiusallisinta ikinä. En halua ikinä enää törmätä siihen hörhöön. Voi olla kyllä vaikeeta, kun se näyttä kiertävän vaan kauppoja ja muutenkin.

Mikä siinä noin kiusallista on?

Eikö se ole imartelevaa?

En oikein ymmärrä.

Vierailija
52/111 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni näin tehtiin ja oli kiusallisinta ikinä. En halua ikinä enää törmätä siihen hörhöön. Voi olla kyllä vaikeeta, kun se näyttä kiertävän vaan kauppoja ja muutenkin.

Mikä siinä noin kiusallista on?

Eikö se ole imartelevaa?

En oikein ymmärrä.

Niin. Pitää vaan opetella ottamaan imartelun vastaan ja kertoa, että kiitos ei. Olen varattu. Mutta kiitos, kun kerroit. Minulla on hyvä kumppani. Sinä löydät kyllä sopivan. Jonkun toisen.

Voihan se olla ollut sille sanomalle iso kynnys kertoa... sitten voi kertoa seuraavallekin. Opettelee.

Elämä on ihmeellinen ja kummallinen.

Vierailija
53/111 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on varattu tunnustanut tunteensa, seurauksena oli kaverillisten tunteiden viileneminen ko. varattuun ja säälin tunteet varatun puolisoa kohtaan.

Vierailija
54/111 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsilla, joilla on impulssikontrollissa vikaa lankeavat kokeessa, jossa täytyy valita joko odottaminen ja enemmän karkkia tai heti, mutta vähemmän karkkia. Samat lapset aikuisena tekevät valintojaan elämässään saman huonon impulssikontrollin vieminä. Säntäilevät suhteesta toiseen, loistavat harvemmin älyllään.

Loppuviimeksi valinta on jokaisen oma. Tunnustaako vai eikö tunnustaa, pettääkö sitten jos saa vastakaikua vai eikö petä. Todella jännittävää ja voi sitten jälkikäteen katsoa Hiljaiset sillat sydän verta vuotaen.

Tylsähköjä ihmisiä ilman periaatteita, minun mielestäni. Eivätkä erityisen luotettavia. En tuomitse, en sano syntiseksi, mutta vältän seuraa.

Päläpälä. Oot sä vaan hyvä ihminen.

Vierailija
55/111 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni on varattu tunnustanut tunteensa, seurauksena oli kaverillisten tunteiden viileneminen ko. varattuun ja säälin tunteet varatun puolisoa kohtaan.

Itse siis olin tilanteessa myös varattu, eli kaikki parisuhteissa tahoillaan.

Vierailija
56/111 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta tuossa impulssikontrollissa toinenkaan ääripää ei ole hyvä. Tuossa karkkiesimerkissä, ne kaikkein tunnollisimmat ovat herkempiä sairastumaan esim. syömishäiriöihin ja kontroilloimaan itseään/eläämäänsä haitallisin tavoin.

Vierailija
57/111 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Molemminpuolista oli. Tunteet ja halu on kestänyt kohta 10 vuotta, mutta koska olemme varattuja, emme ole tehneet paria pusua enempää. Nyt yhteydenpito on minun aloitteestani ohi. Niin on tosin ollut ennenkin, mutta aina ajaudumme kuitenkin yhteen. Raastavaa. En suosittele.

En ymmärrä tätä.. olette kummatkin parisuhteissa, ettekä silti saa toisianne mielestänne. Eikö se kerro, että kuulutte yhteen? Miksi pysytte suhteissanne kun haaveilette jatkuvasti toisesta?

Vierailija
58/111 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole hyvä ihminen, aina, eikä se ole viestini pointti. Koit viestini uhkana omakuvallesi? Olisiko maailma kivempi paikka jos kaikki ajattelisi samalla tavalla?

Vierailija
59/111 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Molemminpuolista oli. Tunteet ja halu on kestänyt kohta 10 vuotta, mutta koska olemme varattuja, emme ole tehneet paria pusua enempää. Nyt yhteydenpito on minun aloitteestani ohi. Niin on tosin ollut ennenkin, mutta aina ajaudumme kuitenkin yhteen. Raastavaa. En suosittele.

En ymmärrä tätä.. olette kummatkin parisuhteissa, ettekä silti saa toisianne mielestänne. Eikö se kerro, että kuulutte yhteen? Miksi pysytte suhteissanne kun haaveilette jatkuvasti toisesta?

Omat puolisot ja elämät ovat kuitenkin aina vieneet voiton. Emme kumpikaan edes halua seurustelua tai parisuhdetta toistemme kanssa, tuskin edes olisimme yhteensopivia arjessa. Meidän välillä on vain jokin kemia ja halu, joka ei näköjään haalistu vuosienkaan saatossa. Kumpikaan ei tahallaan ruoki sitä tai tee asialle sinänsä mitään, se vain on. Ehkä päädymme vanhana yhteen, ehkä emme. Aika näyttää.

Se jota lainasit

Vierailija
60/111 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on kiusallista kuulla, että toinen tykkää?

Onko se tykkäyksen kertoja jotenkin vastenmielinen, kun sitä ei halua siltä ihmiseltä kuulla? Olisiko reaktio erilainen, jos kertoja olisi viehättävä tai muuten kiva tyyppi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi