Vaikeus löytää samankaltaista ihmistä parisuhteeseen ja kavereiksi
Tuntuu että eroan niin paljon muista ihmisistä ettei löydy mitään yhteistä muiden kanssa. Ja jos on jotain yhteistä niin ihmisten muu luonne, käytös ja kiinnostukset ovat sitten ihan erilaiset kuin itsellä jotka olisivat sitten luotaantyöntäviä.
Esimerkiksi alkoholi ja tupakointi. Tupakointi itselle on täysin turn-off ja tulee huono olo tupakan savusta. Alkoholia en juo, en ole absolutisti et pieni määrä voisi joskus mennä mutta lääkitys estää sen. Tämä taas tekee sen että selvänä olo humalaisten joukossa on rasittavaa jne. jolloin näitä tilanteita pyrkii välttämään.
Alkoholi myös muuttaa ihmisten käytöstä, toisilla vähän toisilla paljon mikä kanssa on rasittavaa kun itse jos joskus ollut humalassa ei käytös ole muuttunut juurikaan. En ymmärrä miten humalassa joku kehtaa esim huutaa jollekulle naiselle "hyvä perse", ei tulisi itselle edes mieleen.
Mutta siis itsellä kun on kiinnostuksia ja harrastuksia esim. autot ja koittanut jos tällaisissa tapahtumissa löytäisi samankaltaisia ihmisiä mutta miksi tähänkin harrastukseen pitää alkoholin liittyä mitenkään. En ymmärrä asennuskaljoja ym. tapoja kun remonttia tehdään aina pitää olla tölkki kädessä tai muissa tapahtumissa paitsi jos on kuski mutta muu porukka ympäripäissään, katsoo vaikka striimejä tai muita ohjelmia niin aina on alkoholia siellä täällä.
Sitten kun vaikka olisi selvää porukkaa niin käytös on silti aika roisia, kielenkäytön ja eleiden osalta niin en koe että olisi mitään yhteistä kun jutut eri luokkaa kuin itsellä ja ainoa yhdistävä tekijä on autot mutta siihen jääkin.
En tiedä tuossa oli vaan yksi esimerkki et on minulla muita kiinnostuksen kohteita mutta jotenkin tuntuu että jos minulla ja jollakin toisella ihmisellä on yksi aihe joka kiinnostaa mutta muuten ei tulla sitten toimeen tai juttuun mitenkään. Olenko vaan niin outo ja erilainen? No joo on minulla tiettyjä asioita elämässä mitkä hankaloittaa paljon arkea ym. mutta niin paljon etten löydä ihmisiä kaveriksi ja parisuhteeseen?
Kommentit (15)
Pitäiskö sinkkujen yhdistyä ja alkaa miettiä ulkomaiden vaihtoehtoja. Siis ne turvallisemmat vaihtoehdot.
Uskisporukoissa raittiita ja roisittomia?
Oletko siis mies? Kuvittelisin, että olisi helppo löytää parisuhde, jos olet herkempi ja rauhallisempi kuin muut miehet. Kohtaatko naisia missään?
Vierailija kirjoitti:
Uskisporukoissa raittiita ja roisittomia?
Miksi aina ääripäästä toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis mies? Kuvittelisin, että olisi helppo löytää parisuhde, jos olet herkempi ja rauhallisempi kuin muut miehet. Kohtaatko naisia missään?
Olen mies. Aika vähän kohtaan naisia kun hyvin vähän tai en ollenkaan käyn baareissa tai ravintoloissa. Kaupoissa tulee vastaan tai joskus kuntosalilla mutta muuten sitten ei paljoa ellei jossain tapahtumissa näe ihmisiä. ap
Oletko töissä tai opiskeletko? Aika moni löytää kavereita tai kumppanin töistä tai opiskelujen parista.
Vierailija kirjoitti:
Oletko töissä tai opiskeletko? Aika moni löytää kavereita tai kumppanin töistä tai opiskelujen parista.
En ole töissä tällä hetkellä ja mitä nyt olin keväällä ja alkukesästä töissä niin eipä naisia vastaan tullut kun metsäalan töitä ja yksin työskentelyä paljon. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole töissä tällä hetkellä ja mitä nyt olin keväällä ja alkukesästä töissä niin eipä naisia vastaan tullut kun metsäalan töitä ja yksin työskentelyä paljon. ap
Ja piti lisätä että ei kavereitakaan ole tältä alalta löytänyt. ap
Sellaiset ihmiset, joissa ei ole ollenkaan rauhallisuutta, ovat kieltämättä vähän rasittavia. Taidat olla vähän syvällisempi kuin useimmat. Jos menet esim tinderiin, niin kannattaa ehdottomasti mainita tuo, löydät samanhenkisiä naisia. Ehkä jossain facebookin sinkkuryhmässä olisi hyvä tehdä aloitus, missä kerrot että etsit syvällistä seuraa. Tuosta innostuisi varmasti jokunen nainen.
Naiset kyllä arvostavat raitista miestä kun elämänkokemusta kertyy. Autot ei tosiaan ole mikään niin erikoinen harrastus ettetkö voisi löytää niistä pitäviä raittiita mieskavereita.
No sitten vain Tinder tai muu vastaava käyttöön. Kyllä ihan varmasti absolutistinaisia löytyy deittisovelluksissa.
Et ole yksin. Ongelma on siinä, että emme kohtaa toisiamme.
N49
Hyvä kirjoitus. Itse taas sijoitun aina porukoiden välimaastoon, eli esimerkkinä: pidän punk-musiikista ja tyylistä ym. Olenkin käynyt paljon keikkoja katsomassa ja tutustunut ihmisiin, mutta olen niissä porukoissa liian rauhallinen ja hillitty. En sylje lasiin mutta en ole myöskään epävakaa spontaani ikiliikkuja tai rääväsuu. Tavisporukassa taas olen liian boheemi ja oudon anarkistinen. Tämä "väliin jääminen" pätee elämässäni laajemminkin, olen aina liian vähän jotain ja liikaa jotain ja siksi tuttavuudet jäävät aina melko pinnallisiksi, enkä ole tavannut sielunkumppaneitani. Sitten jos tapaankin sattumalta jotenkin hyvin samantyyppisen ihmisen jossain (muutama kerran elämässä) on hän jotain ettei arvot ja elämäntavat käy yhtään yksiin, tyyliin ateistinen vela vs. harras vanhoillislestadiolainen.
Samoilla linjoilla olen.