Oletko tunnustanut joskus varatulle tunteesi? Miten kävi?
Oletko joskus ollut ihastunut varattuun mieheen/naiseen ja kerroit kohteellesi tästä? Olitko itse varattu? Miten kävi: teille ja kummankin (?) olemassa olevalle suhteelle?
Kommentit (111)
Itselleni näin tehtiin ja oli kiusallisinta ikinä. En halua ikinä enää törmätä siihen hörhöön. Voi olla kyllä vaikeeta, kun se näyttä kiertävän vaan kauppoja ja muutenkin.
En pysty kiinnostumaan varatuista.
Olen. Molemminpuolista oli. Tunteet ja halu on kestänyt kohta 10 vuotta, mutta koska olemme varattuja, emme ole tehneet paria pusua enempää. Nyt yhteydenpito on minun aloitteestani ohi. Niin on tosin ollut ennenkin, mutta aina ajaudumme kuitenkin yhteen. Raastavaa. En suosittele.
Olen tunnustanut, mutta tein samalla selväksi että en ole yrittämässä hajottaa hänen suhdettaan, vaan tyydyn vain ihailemaan häntä etäältä. :) Oli opiskelukaverini, joten siksi olimme paljon tekemisissä. Hän oli imarreltu saamastaan huomiosta.
Myöhemmin mies erosi. Mainitsin että tunteeni ovat yhä olemassa, mutta hän kertoi pitävänsä minusta vain ystävänä. Vastasin sen olevan täysin ok ja jatkoimme ystävyyttä normaalisti. Syystä tai toisesta aloimme kuitenkin vähitellen pitää enemmän yhteyttä ja aloimme myös viettää vapaa-aikana aikaa yhdessä. Meillä oli mm. harrastuksena katsoa aina Sinkkuelämää yhdessä jomman kumman kotona. Tämä oli sitä aikaa kun sarja oli vielä kohtalaisen uusi..
Lopulta, noin puoli vuotta hänen eronsa jälkeen, aloimme seurustella.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään. En ole idiootti.
Miksi? Mitä ”idioottia” siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Olen tunnustanut, mutta tein samalla selväksi että en ole yrittämässä hajottaa hänen suhdettaan, vaan tyydyn vain ihailemaan häntä etäältä. :) Oli opiskelukaverini, joten siksi olimme paljon tekemisissä. Hän oli imarreltu saamastaan huomiosta.
Myöhemmin mies erosi. Mainitsin että tunteeni ovat yhä olemassa, mutta hän kertoi pitävänsä minusta vain ystävänä. Vastasin sen olevan täysin ok ja jatkoimme ystävyyttä normaalisti. Syystä tai toisesta aloimme kuitenkin vähitellen pitää enemmän yhteyttä ja aloimme myös viettää vapaa-aikana aikaa yhdessä. Meillä oli mm. harrastuksena katsoa aina Sinkkuelämää yhdessä jomman kumman kotona. Tämä oli sitä aikaa kun sarja oli vielä kohtalaisen uusi..
no tää on kyllä ollu jo työvoitto :/
Olen varattu ja arvostaisin tällaista elettä paljon. Ja vieläkin enemmän jos henkilö sattuisi olemaan sellainen josta todella pidän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään. En ole idiootti.
Miksi? Mitä ”idioottia” siinä on?
Miksi pyrkisin rikkomaan jonkun toisen suhteen? Koska, turha selitellä, sitähän siinä haetaan. Miksi muuten kertoa, ellei halua vällyihin tämän varatun henkilön kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Olen varattu ja arvostaisin tällaista elettä paljon. Ja vieläkin enemmän jos henkilö sattuisi olemaan sellainen josta todella pidän.
Entä jos et sattuisi pitämään? Se on se todennäköisempi vaihtoehto...
Olen. Mies erosi vaimostaan ja olemme nyt onnellisesti ollut naimisissa kuusi vuotta.
Toivottavasti teistä ketään ei haittaa jos puolisonne harrastavat samaa selkienne takana. Onhan se ihan fine.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Mies erosi vaimostaan ja olemme nyt onnellisesti ollut naimisissa kuusi vuotta.
Sulla Kakin kohtalo. Et vaan tiedä sitä, vielä 😃
En ole tunnustanut, mutta hieman vihjaillut. Taisi ymmärtää, koska ei ole puhunut minulle sen jälkeen mitään. Tästä on jo vuosia aikaa, hän ei vieläkään puhu minulle, vaikka ihastus on mennyt ohi kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no tää on kyllä ollu jo työvoitto :/
Oli ihanaa olla hänen ystävänsä vaikka hänellä ei muita tunteita olllutkaan. Oli myös ihanaa seurustella! Emme ole enää yhdessä mutta ystävyys jäi ja yhteyttä pidämme, vaikka asumme eri maissakin nykyään. Vähintään kerran vuodessa soitellaan.
Mielestäni parhaat suhteet alkavat ystävyydestä. :)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti teistä ketään ei haittaa jos puolisonne harrastavat samaa selkienne takana. Onhan se ihan fine.
Miten niin? Voihan tunteensa tunnustaa, vaikka ei pyrkisikään sänkyyn toisen kanssa.
t. Se joka kertoi tehneensä noin, ja tarkoitin sitä myös (en olisi suostunut mihinkään miehen kanssa siinä vaiheessa kun oli varattu)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos et sattuisi pitämään? Se on se todennäköisempi vaihtoehto...
Niin mitä sitten?? En koskaan arvota ihmisiä parempiin ja huonompiin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen voi havaita jos toinen on varattu, jollei hän sitä itse kerro?
En minä ainakaan ole ensimmäisenä kertomassa parisuhdetilannettani uudelle tuttavuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen voi havaita jos toinen on varattu, jollei hän sitä itse kerro?
En minä ainakaan ole ensimmäisenä kertomassa parisuhdetilannettani uudelle tuttavuudelle.
Joillakin on sormus.
Tuskin kukaan niin tyhmä on.