Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset kuinka kauan teillä menee aikaa valmistautumiseen, kaunistautumiseen ennen kuin lähdette kotoa?

Vierailija
31.10.2020 |

Rehellisesti? Vaimollani menee joka kerta 3 tuntia! Itselläni menee tunti, mutta kolme tuntia alkaa olla aikas paljon. M33

Kommentit (547)

Vierailija
81/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 8 sekuntia - 8 minuuttia riippuen siitä, pitääkö vaihtaa joku vaate ja kammata hiukset. Tämä siis vertailuna siihen, että olisin tavanomaisiin vaatteisiin pukeutuneena eikä tarvittaisi mitään erityistä juhlakuosia eli vaatteitten silittämistä ym.

Sellainen ihminen, joka ei yleensä meikkaa, ei tarvitse meikkiä vaan uskaltaa liikkua ihmisten ilmoilla aivan luomuna. Iltapukuhäihin tai muihin fiinimpää tällinkiä vaativiin juhliin ei ole kutsuja tullut. 

Nuorempana lähdöt olivat nopeampia juhliinkin. Kun kaveri koputteli oven takana kysymässä, lähdetkö mukaan, niin minuutti riitti. Sitä on nopea, kun ei tarvitse meikata.

Vierailija
82/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähden aamulla töihin enkä pese suihkussa tukkaa, niin 40 min. Jos lähdetään ulos/baanalle/kylään tms., niin noin 1,5 h.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te muuten käytätte meikkivoidetta?

Itse en käytä ikinä, niin mietin miksi niin moni käyttää?

Vierailija
84/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olen juhliin menossa niin silloin noin tunti (käyn suihkussa, pesen ja laitan pitkät hiukset, meikkaan ja puen). Töihin mentäessä menee 25-30 min. Käyn joka päivä pikasuihkussa, harjaan hampaat, kevyt meikki, hiukset kiinni ja puen päälle. Olen aina huoliteltu, olin sitten menossa töihin tai kauppaan. Outoa että joku nousee sängystä ylös ja ei käy edes suihkussa..?

Minä en käy ikinä aamuisin suihkussa, ei ole tullut mieleenkään.

En tiedä, että kukaan tuttunikaan kävisi ts. ei ainakaan sukulaiset tai lähimmät ystäväni käy.

En minäkään käy. Menee turhaa aikaa

Vierailija
85/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta näyttää huolitellulta.

Vierailija
86/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kun laittaudun kestää suihkun kera n. 45min. Ja sitten ennen lähtöä n. 15min.

Vierailija
87/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin mene heräämisestsä siihen kun pääsen ulos kotiovesta n. 30-40 min. Tosin en meikkaa ollenkaan, joskus laitan vähän peiteväriä. Yleensä tämä aika menee hampaidenpesuun, hiusten harjaamiseen, syömiseen, sähköpostin ja päivän uutisten tsekkaukseen ja pukeutumiseen.

Vierailija
88/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän kun avopuolisolla. Sen pelkällä p*skalla kykkiminen kestää pidempään.

Vierailija
89/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jotenkin luonnonkauniita vai miksi ette meikkaa?

Vierailija
90/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään käytä, ystävistäni/tutuistani käyttävät sellaiset, joilla on ollut joskus paha akne ja joko arpia, punoittava iho tai traumat. Vähän vanhemmista ei kukaan tietääkseni käytä vaikka esim hiussuonten tai maksaläikkien peittämiseen. Ikänäkö tai vähemmän turhamaiset arvot. Yhden tiedän, joka käyttää meikkivoiteita varjostuksiin iholla, saa kasvojen luuston näyttämään jopa aika erilaiselta kuin se on ilman meikkiä.

Vierailija
91/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olen juhliin menossa niin silloin noin tunti (käyn suihkussa, pesen ja laitan pitkät hiukset, meikkaan ja puen). Töihin mentäessä menee 25-30 min. Käyn joka päivä pikasuihkussa, harjaan hampaat, kevyt meikki, hiukset kiinni ja puen päälle. Olen aina huoliteltu, olin sitten menossa töihin tai kauppaan. Outoa että joku nousee sängystä ylös ja ei käy edes suihkussa..?

Minä en käy ikinä aamuisin suihkussa, ei ole tullut mieleenkään.

En tiedä, että kukaan tuttunikaan kävisi ts. ei ainakaan sukulaiset tai lähimmät ystäväni käy.

En minäkään käy. Menee turhaa aikaa

Täällä kans yks joka ei käy aamulla suihkussa. Tykkään käydä illalla. On mukava mennä puhtaana nukkumaan ja hiuksetkin kuivaa siinä yön aikana ilman hiustenkuivaajaa. Joskus hyvin harvoin saatan käydä aamulla, jos olen nähnyt jotain painajasta tai on iskenyt yöllä migreeni, jolloin olen herännyt hikisenä. Silloin käyn pikaisesti suihkussa aamulla, muuten en ikinä.

Vierailija
92/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi meikata?

Kai ihminen saa olla sen näköinen kuin on, eikä feikata itseään eri näköiseksi vain, koska monilla naisilla kulttuurissamme on tapana?

Sehän on ihan makukysymys mitä kukakin pitää kauniina. Minun silmääni suurinosa naisista näyttää kauniimmalta ilman meikkiä kuin meikillä.

Vierailija
93/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä tajuaa siinä kolmikymppisenä ettei ulkonäöllä ole mitään merkitystä. Jotenkin valaistuu miten paljon on nuorempana käyttänyt ihan turhaa aikaan siihen panostamiseen ja yleensä ulkonäköasioiden miettimiseen. Muistan kyllä vieläkin sen nuoruuden ajattelumallin miten sitä kuvitteli, että kun kävelee tuolla kadulla tai käy vaikka ihan vaan kaupassa, niin ihmiset katsoo ja oikeasti uhraa ajatuksiaan sille mun ulkonäölle. Ihan nolottaa miten itsekeskeinen sitä silloin olikaan. Vanhempana tajuaa ettei ihmisillä ole aikaa eikä kiinnostusta miettiä tuntemattomien eikä tuttujenkaan ulkonäköä ja että kaikilla pyörii mielessä ihan muut asiat siellä kaupassakin. Korkeintaan hyvin nuorilla on siihen aikaa ja kiinnostusta ja joidenkin teinien mielipiteillä ei enää aikuisena ole mitään väliä.

Vierailija
94/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä oikein olette töissä jos teidän ei tarvitse meikata tai laittaa hiuksia? Olin joskus konttorilla ilman meikkiä ja minulta kysyttiin oletko juuri herännyt tai nukkunut pommiin.

Asiantuntijahommissa tuotekehityksessä. Tulos merkitsee, ei ulkokuori. Riittää että on vaatteet päällä ja peseytynyt, jälkimmäinenkään ei välttämätöntä enää etätöissä.

Vierailija
95/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mihin menossa. Kosteusvoidetta laitan kasvoihin aamuisin. Saatan laittaa joskus ripsiväriä. Vaatteet mahtuu nykyään yhteen matkalaukkuun, joten ei enää vaikeuksia valita mitä laittaa päälle. Pipo tai lippis päähän, niin ei tarvii hiusia laitella mitenkään. Lenkkarit tai kumpparit jalkaan ja menoksi. Aamuisin menee ehkä 10 minuuttia vessankäynti, hampaiden pesu, vaatteet.

Vierailija
96/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3h? Siis mitä kaikkea hän tekee tuon aikana?

Vierailija
97/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3h? Siis mitä kaikkea hän tekee tuon aikana?

Ehkä hän on joku gootti/lolita joka käytännössä maskeeraa itsensä joka aamu?

Vierailija
98/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari minuuttia, kun laitan hiukset ja vähän piirrän kulmia ja peitän pari minua (ei välttämättä muita) häiritsevää luomea kasvojen reunoilta. Sitten maski naamalle ja menoksi! :D

Vierailija
99/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistautumiseen perustyöaamuna menee 30-40 min, josta laittautumiseen ehkä 5. Suurimman osan ajasta yritän nousta sängystä, koomaan suihkussa tai yritän väsyneillä aivoilla päättää vaatteita. Laittaudun ihan tavallisen kevyesti: kosteusvoide, vähän meikkivoidetta spottikohtiin, kulmavärigeeli, taivutus ja ripsari. Hiukset harjaan "löysällä" kammalla ja laitan jollain klipsillä pois silmiltä.

En osaa syödä aamupalaa, niin siinä saa nukkua hetken pidempään. Otin rasittavan ohuisiin hiuksiin permanentin, niin ei tarvitse taistella niiden litteyden kanssa enää aamuisin. Toisinaan otan esim. kestotaivutuksen tai värin ripsiin/kulmiin, jos oikein laiskottaa, mutta nyt korona-aikana sekin on jäänyt.

Vierailija
100/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmistautumiseen perustyöaamuna menee 30-40 min, josta laittautumiseen ehkä 5. Suurimman osan ajasta yritän nousta sängystä, koomaan suihkussa tai yritän väsyneillä aivoilla päättää vaatteita. Laittaudun ihan tavallisen kevyesti: kosteusvoide, vähän meikkivoidetta spottikohtiin, kulmavärigeeli, taivutus ja ripsari. Hiukset harjaan "löysällä" kammalla ja laitan jollain klipsillä pois silmiltä.

En osaa syödä aamupalaa, niin siinä saa nukkua hetken pidempään. Otin rasittavan ohuisiin hiuksiin permanentin, niin ei tarvitse taistella niiden litteyden kanssa enää aamuisin. Toisinaan otan esim. kestotaivutuksen tai värin ripsiin/kulmiin, jos oikein laiskottaa, mutta nyt korona-aikana sekin on jäänyt.

Niin, ja etsiskelen tuona aikana myös kaikkia tavaroita, mitä unohdin pakata edellisenä iltana.