Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset kuinka kauan teillä menee aikaa valmistautumiseen, kaunistautumiseen ennen kuin lähdette kotoa?

Vierailija
31.10.2020 |

Rehellisesti? Vaimollani menee joka kerta 3 tuntia! Itselläni menee tunti, mutta kolme tuntia alkaa olla aikas paljon. M33

Kommentit (547)

Vierailija
61/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhimmillään (meikki + hiukset ponnarille) 10 minuuttia, pisimmillään (hiusten pesu, kuivaus, kiharat suoristusraudalla + meikki) puolitoista tuntia.

Vierailija
62/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pari minuuttia. En yleensä jaksa meikata töihin. Joskus innostun laittamaan vähän meikkiä, varsinkin jos olen herännyt esimerkiksi tunnin ennen herätystä. Useimmiten vaan pesen hampaat, huuhtelen naaman ja laitan kosteusvoidetta, harjaan hiukset ja ovesta ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä niin nopeasti että puolessa välissä matkaa vasta muistan katsoa onko mun naama edes ihmismäisessä kunnossa.

Vierailija
64/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee aamuisin 1.5 tuntia valmistautumiseen. Tämä sisältää suihkun (Ja mahd.karvojen ajelun), hiusten laittamisen, kasvojen rasvauksen ja meikin teon, myös vaatteiden jakorujen valinta vievät aikaa. On tuossa toki myös aamupalan teko ja syöminen, mutta ei mulla siinä aamupalassa mene kuin 15 min. Eli tunti ja vartti mulla menee. Ei haittaa, tykkään laittautua, näytän hyvältä tälläytyneenä ja työssäni on eduksi näyttää huolitellulta (työskentelen markkinoinnin parissa).

Ovatko muutkin tuollaisia? Luulin markkinointimuijien tälläytymisen olevan joku meemi.

No markkinoinnissa ehkä. Johtotasolla ei paljon koreilla. Vaatteet pitää olla hyvät, muusta viis. Mulla menee laittautumiseen kellolla mitaten 7min. 3min meikkivoide (huono iho, muuten jättäisin sen pois), 1 min puuteri, 2min hiusten harjaus, 1min deodorantti ja parfyymisuihkaus.

Jakkupuku päälle siinä liki samaan aikaan ja vauhdilla pihalle. Mulla on aina niin paljon töitä etten kestäisi 3h laittautumista. T.kehitysjohtaja

Miksi kehitysjohtaja tarvitsee hyvät vaatteet? Eikö jakkupuku ole töissä epämukava?

Vierailija
65/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka meikkaatte päivittäin tai usein, mikä on mielestänne paras meikkivoide?

Vierailija
66/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamasta minuutista puoleen tuntiin riippuen siitä, paljon laitan itseäni.

Muutaman minuutin setti pitää sisällään: taivutan ripset, harjaan kulmat, rajaan huulet ja laitan huulikiiltoa, hiukset saa olla miten on (mulla on luonnostaan ns. surffikiharat) tai jos laitan ne kiinni, niin kietasen vaan pään päälle eikä siihen tarvi edes pompulaa tai mitään kun ne pysyy siellä ilmankin.

Puolen tunnin setti: hieman valokynää silmän sisänurkkiin, kulmaluulle ja nenälle, ripsien taivutus + ripsiväri, kulmien harjaus geelillä, aurinkopuuteria poskipäiden luiden alle sekä nenänvarren reunoille, huulten rajaus ja huulikiilto, hiukset jotenkin vaan joko auki tai kiinni. Lisäksi karvojen poistoa jos tarvii.

Saan itseni tällaiseen vahvempaan meikkiin, karvattomaksi ja täysiin pukeisiin ja koruihin alle puolen tunnin, jos on kiire.

Hiuksiin en käytä ikinä mitään muotoilutuotteita, lakkaa tms. eli niihin ei mene koskaan juurikaan aikaa.

Vierailija
67/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oikein olette töissä jos teidän ei tarvitse meikata tai laittaa hiuksia? Olin joskus konttorilla ilman meikkiä ja minulta kysyttiin oletko juuri herännyt tai nukkunut pommiin.

Vierailija
68/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En meikkaa ollenkaan, enkä laita hiuksia, joten montakohan sekuntia menee kenkien jalkaan laittamiseen ja takin päälle vetämiseen. No vessassakäyn aina pissalla ennen lähtöä mihinkään.

Laskiko ap valmistautumiseen esim aamupalan ja lehden lukemisen mukaan? Mihin hän itse muuten käyttää jopa tunnin ennen lähtöä? Mitä vaimo oikein tekee sen 3 tunnin ajan? Mihin lähtemisestä tässä oli kyse?

Vaimon kolme tuntisessa ei ole mukana aamupalaa eikä lehden lukemista. Minulla menee tunti hampaiden pesuun, suihkuun, parranajoon, kasvojen puhdistukseen, kasvojen rasvaukseen (aurinkorasva, kasvovoide, huulirasva), meikkaukseen ja hiusten muotoiluun sekä pukeutumiseen. Vaimo on tarkka tyylistä ja käyttää 10-vaiheista kasvohoitorutiinia. Kaikista lähtemisistä kyse, kuten työt, kauppa, lenkki ym. M33

Mikä teidän koulutus ja ammatti ovat? Kuulostaa erittäin poikkeukselliselta. Molemmilla on näköjään todella erilainen arvomaailma kuin useimmilla muilla ihmisillä, kuulostaa todella pinnalliselta.

Minulla ei mene noin kauaa, mutta keskimääräistä kauemmin kuitenkin (2 h). Olen pakko-oireinen, ja joka vaihe aamurutiineissani on tehtävä tietyllä tavalla ja tarkkuudella, jotta voin olla loppupäivän rauhallisin mielin. Ei kannata tuomita pinnalliseksi ihan kättelyssä, vaikka aikaa menisi. Toki en tiedä tarkemmin ap:n tilanteen taustaa

Vierailija
69/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu puoli tuntia arkiaamuisin: kasvojen pesu, hampaiden pesu, silmänympärys- ja kasvovoide. Sitten primer, peitepuikkoa mahdollisiin laikkuihin, ripsien taivutus, peiteväri tummille silmänalusille ja lopuksi kevyt puuterointi t-alueelle. Vaatteet päälle ja eväiden ja aamupalan mukaan pakkaaminen.

Viikonloppuna pesen hiukset aamulla, mutta en meikkaa ellei ole mitään menoa niin aikaa menee suht saman verran.

Vierailija
70/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena 0-20 minuuttia, juhliin ehkäpä kolme varttia.

Vierailija
71/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan pari minuuttia. En yleensä jaksa meikata töihin. Joskus innostun laittamaan vähän meikkiä, varsinkin jos olen herännyt esimerkiksi tunnin ennen herätystä. Useimmiten vaan pesen hampaat, huuhtelen naaman ja laitan kosteusvoidetta, harjaan hiukset ja ovesta ulos.

Hampaiden pesuun jo menee tuo pari minuuttia.

Vierailija
72/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee noin tunti aamuisin. Tarviin aikaa herätä ja juoda kahvin rauhassa. Käyn suihkussa joka aamu ja suurin osa suunnittelua kuluu hiuksiini, koska joudum pesemään ne päivittäin johtuen erittäin ohuesta tukasta ja todella rajoittuvasta ulostaa. Meikki aivan maksimissaan 15 min ja teen sen niin, että kestää kauniina ja luonnollisena sen 9h jota teen asiakaspalvelu työtä.

Vierailija
73/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena menee noin kaksi minuuttia ei se aika kun laitan ripsarin ja astun saappaisiin (chelsea-nilkkurit tms), puen takin kävellessä ovesta ulos.

Jos esim. vietän illan kaksin mieheni kanssa missään niin...

- (Siivoan, jotta on kiva tulla kotiin, vaihdan ainakin lakanat - noin 60-90 min)

- Menen suihkuun, rentoudun ja tuijotan kaakeleita 5-10 min

- Pesen hiukset ja muhitan latvat hoitavassa sävyttävässä shampoossa. 15 min

- Levitä sheivausgeelivaahdot ja sheivaan kainalot, sääret ja osan intiimialeen karvoista (yleensä ainakin nivusiin tursuavat, pyllystä haituvat ja häpyhuulet, trimmaan kauniin karvakolmion) 30 min

- tulen suihkusta, kuivaan ihon ja levitä after shaven ja kosteusvoiteet, nyppäisen käsivarren karvaluomesta karvat pois.

-Juon kahvia, tiskaan (kohta lakkaan kynnet, sitten ei enää voi), odotan että hiukset kuivuu 60 min

- Voikaan ja lakkaan kynnet ja odotan, että nekin kuivuu 30 min

- Pukeudun tilanteeseen sopivasti (5 min)

- Laskelmoin asusteet ja asun vaihdot, varaudun mihin milloinkin (20-30 min)

- Pesen hampaat (2 min)

- Meikkaan silmät ja kulmat ja ehkä huuletkin (15-30 min)

- Laitan hiukset tilanteen mukaan (2-30 min (30 jos kiharran ja käherrän tai yritän letittää hiukseni kunnianhimoisesti pinterestistä pöllityllä inspiraatiota)

- Tuijotan tyhjyyteen rauhoitellen itseäni jännityksessä 5-10 min

- Astun ovesta 249-342 minuutissa jos summasin oikein nuo päässä... Paljon se on.. 4h 9 min - 5 h 42 min. Ja kyllä yleensä noin 6 h varaan laittautumiseen jos haluan laittautua. Tämä onnistuu yllättävän hyvin vaikka on pieniä lapsiakin, onneksi on mies kuvioissa niin voi katsoa perään ainakin tuon suihkun ja lettiruletin ajan.

Vierailija
74/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin lähtiessä noin 15-20min (herään 45 min ennen lähtöä ja ehdin siinä ajassa ulkoiluttaa koirankin, aamupalan syön töissä), meikkaan kevyesti, teen ehkä hiuksille jotain ja kaivan kaapista vaatteet. Saman verran aikaa menee jos menen melkein mihin tahansa muualle. Juhliin lähtiessä vähän tilanteesta riippuen 30-45min.

Vierailija
75/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen juhliin menossa niin silloin noin tunti (käyn suihkussa, pesen ja laitan pitkät hiukset, meikkaan ja puen). Töihin mentäessä menee 25-30 min. Käyn joka päivä pikasuihkussa, harjaan hampaat, kevyt meikki, hiukset kiinni ja puen päälle. Olen aina huoliteltu, olin sitten menossa töihin tai kauppaan. Outoa että joku nousee sängystä ylös ja ei käy edes suihkussa..?

Vierailija
76/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen juhliin menossa niin silloin noin tunti (käyn suihkussa, pesen ja laitan pitkät hiukset, meikkaan ja puen). Töihin mentäessä menee 25-30 min. Käyn joka päivä pikasuihkussa, harjaan hampaat, kevyt meikki, hiukset kiinni ja puen päälle. Olen aina huoliteltu, olin sitten menossa töihin tai kauppaan. Outoa että joku nousee sängystä ylös ja ei käy edes suihkussa..?

Minä käyn iltaisin koska minulla on pitkät ja überpaksut hiukset eivätkä ne ehdi kuivua eikä niitä pysty kuivaamaan hiustenkuivaajalla alle 30 minuutissa.

Vierailija
77/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En meikkaa ollenkaan, enkä laita hiuksia, joten montakohan sekuntia menee kenkien jalkaan laittamiseen ja takin päälle vetämiseen. No vessassakäyn aina pissalla ennen lähtöä mihinkään.

Laskiko ap valmistautumiseen esim aamupalan ja lehden lukemisen mukaan? Mihin hän itse muuten käyttää jopa tunnin ennen lähtöä? Mitä vaimo oikein tekee sen 3 tunnin ajan? Mihin lähtemisestä tässä oli kyse?

Vaimon kolme tuntisessa ei ole mukana aamupalaa eikä lehden lukemista. Minulla menee tunti hampaiden pesuun, suihkuun, parranajoon, kasvojen puhdistukseen, kasvojen rasvaukseen (aurinkorasva, kasvovoide, huulirasva), meikkaukseen ja hiusten muotoiluun sekä pukeutumiseen. Vaimo on tarkka tyylistä ja käyttää 10-vaiheista kasvohoitorutiinia. Kaikista lähtemisistä kyse, kuten työt, kauppa, lenkki ym. M33

Mikä teidän koulutus ja ammatti ovat? Kuulostaa erittäin poikkeukselliselta. Molemmilla on näköjään todella erilainen arvomaailma kuin useimmilla muilla ihmisillä, kuulostaa todella pinnalliselta.

Vaimo on opiskellut kauppatieteitä ja pyörittää omaa yritystä, itse olen opiskellut lääketiedettä ja olen lääkeyrityksen johdossa. Asumme ulkomailla.

Vierailija
78/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin lähtiessä menee kaikkiaan 30 min. aikaa siitä, kun nousen ylös sängystä ja lähden töihin.

Käyn pesuilla ja syön kevyen aamupalan meikatessani (5-10 min).

Hiuksille riittää harjaus ja pieni lakkasuihkaus arkisin.

Vaimosi vaikuttaa olevan naimisissa naamansa ja luukkinsa kanssa.

Vierailija
79/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en käy ikinä aamuisin suihkussa, ei ole tullut mieleenkään.

En tiedä, että kukaan tuttunikaan kävisi ts. ei ainakaan sukulaiset tai lähimmät ystäväni käy.

Vierailija
80/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka meikkaatte päivittäin tai usein, mikä on mielestänne paras meikkivoide?

Banila Co