Naiset kuinka kauan teillä menee aikaa valmistautumiseen, kaunistautumiseen ennen kuin lähdette kotoa?
Rehellisesti? Vaimollani menee joka kerta 3 tuntia! Itselläni menee tunti, mutta kolme tuntia alkaa olla aikas paljon. M33
Kommentit (547)
Riippuu minne meno. Pitääkö käydä suihkussa, meikata, katsoa sopivat vaatteet ym.
Puoli minuuttia - kaksi tuntia.
Riippuu minne...jos lähden töihin aamulla, niin suihkuineen ja hiustenlaittaminen+silmien meikkaus - tunti, juhliin: vaatteiden etsiminen,hiukset+meikkaus - viikko. Lenkille: 20min.
Ottakaa huomioon lähtötilanne.
Esim. huonon ihon meikkaamiseen menee huomattavasti enemmän aikaa.
Ja jos on luonnostaan tummat kulmakarvat, niitä ei tarvitse meikata.
Pointtina siis, että nopealla meikkaajalla voisi mennä enemmän aikaa, jos hän eläisi eri kehossa.
Mulla menee laittautumiseen 10-15 min. työpäivänä. Tuohon päälle suihkussa käynti ja vaatteiden valitseminen. Juhliin vähän enemmän.
Aamuisin saan itseni ja lapset valmiiksi 45 minuutissa, tähän suihku(2-5min) , meikki+ hiukset (10 min), aamiainen ja pukeutuminen.
Jos olen menossa juhliin tykkään käyttää aikaa, juoda lasillisen skumppaa ja panostaa kunnolla, silloin menee helposti tunti tai pari.
Kauppaan tai kuntosalille saan itseni valmiiksi parissa minuutissa.
Wau ap ja vaimo. Mä puen, harjaan hampaat ja hiukset ja lähden, olisikos 10minuuttia. Toki esim aamulla juon kahvia mut sitä ei ehkä lasketa tuohon.. tosin ilman sitä en pystyisi lähtemään töihin joten laitetaan ajaksi 25min. Jos menen kahdeksaan töihin niin (matka 15min) niin herään 7.15. Musta te olette vähän turhamaiselta vaikuttavia. En jaksaisi kavereitakaan joilla kestäisi noin kauan..
5min 2 min pukemiseen 4min tavaroiden hakuun.