Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kuinka kauan teillä menee aikaa valmistautumiseen, kaunistautumiseen ennen kuin lähdette kotoa?

Vierailija
31.10.2020 |

Rehellisesti? Vaimollani menee joka kerta 3 tuntia! Itselläni menee tunti, mutta kolme tuntia alkaa olla aikas paljon. M33

Kommentit (547)

Vierailija
41/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä minne olen menossa. Kauppaan mennessä varmistan vain, ettei hiukset törrötä joka suuntaan. Töihin laittautumisessa menee 20 minuuttia, teen ihomeikin ja laitan kulmakarvat nätisti. Juhliin valmistautumisessa menee suurin piirtein tunti.

Vierailija
42/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-5 min meikkiin ja 5 vaatteitten vaihtoon eli max 15 min.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ap itse käyttää pitkän ajan laittautumiseen, jos siihen menee tunti. Sovitte selvästi toisillenne.

Vierailija
44/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee aamuisin 1.5 tuntia valmistautumiseen. Tämä sisältää suihkun (Ja mahd.karvojen ajelun), hiusten laittamisen, kasvojen rasvauksen ja meikin teon, myös vaatteiden jakorujen valinta vievät aikaa. On tuossa toki myös aamupalan teko ja syöminen, mutta ei mulla siinä aamupalassa mene kuin 15 min. Eli tunti ja vartti mulla menee. Ei haittaa, tykkään laittautua, näytän hyvältä tälläytyneenä ja työssäni on eduksi näyttää huolitellulta (työskentelen markkinoinnin parissa).

Vierailija
45/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittautumiseen menee 5-10 minuuttia arkiaamuisin. 

Juhliin taas puolesta tunnista noin tuntiin, mutta se sisältää jo vaatteiden silitykset, korujen valinnan ja huolellisesti tehdyn meikin. 

Miten kukaan voi saada yli tuntia kulumaan laittautumiseen? 

Vaimo käyttää 10-vaiheista ihonhoitorutiinia, hiukset ja vaatteet ovat tarkasti tyyliin valitut ja laitetut. M33

Vierailija
46/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös ap itse käyttää pitkän ajan laittautumiseen, jos siihen menee tunti. Sovitte selvästi toisillenne.

Kiitos. Rakastan vaimoani. Laittaudun, koska kunnioitan muita ja haluan näyttää hyvältä. M33

Vierailija
47/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 30-60 minuuttia, riippuu vähän. Jos käyn aamusuihkussa, niin sitten voi mennä enemmän. 

Vierailija
48/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin max 5 minuuttia. Toki aamutoimiin muuten menee tunti, sisältäen mm kahvinjuonnin, aamupalan, eväiden laiton, pukeutumisen, seinään tuijottamisen, kännykän räpläämisen ja vessakäynnin.

Juhliin valmistautumiseen pitäisi varata kaksi tuntia, koska meikkaaminen ja hiustenlaitto ei ole rutiininomaista. Samalla tosin yleensä juon joko kahvia tai siideriä riippuen juhlan luonteesta. Jos kiire on niin kyllähän pikaripsarit ja näppyjen peiton saa naamaan kymmenessä minuutissa. Mutta jos esim haluaa hyvän, nuorentavan ja eloisan meikkipohjan niin se vie eniten aikaa. Samoin jos haluaa silmiin muunlaista ilmettä kuin se kaikista yleisin arkimeikki, niin viehän se kauemmin.

Vierailija
49/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähden usein 5min sisällä heräämisestä. Käyn suihkussa illalla ja aamulla vain pesen kainalot ja naaman ja alapään.

N26

Vierailija
50/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee aamuisin 1.5 tuntia valmistautumiseen. Tämä sisältää suihkun (Ja mahd.karvojen ajelun), hiusten laittamisen, kasvojen rasvauksen ja meikin teon, myös vaatteiden jakorujen valinta vievät aikaa. On tuossa toki myös aamupalan teko ja syöminen, mutta ei mulla siinä aamupalassa mene kuin 15 min. Eli tunti ja vartti mulla menee. Ei haittaa, tykkään laittautua, näytän hyvältä tälläytyneenä ja työssäni on eduksi näyttää huolitellulta (työskentelen markkinoinnin parissa).

Ovatko muutkin tuollaisia? Luulin markkinointimuijien tälläytymisen olevan joku meemi.

Vierailija
51/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko muutkin tuollaisia? Luulin markkinointimuijien tälläytymisen olevan joku meemi.

No markkinoinnissa ehkä. Johtotasolla ei paljon koreilla. Vaatteet pitää olla hyvät, muusta viis. Mulla menee laittautumiseen kellolla mitaten 7min. 3min meikkivoide (huono iho, muuten jättäisin sen pois), 1 min puuteri, 2min hiusten harjaus, 1min deodorantti ja parfyymisuihkaus.

Jakkupuku päälle siinä liki samaan aikaan ja vauhdilla pihalle. Mulla on aina niin paljon töitä etten kestäisi 3h laittautumista. T.kehitysjohtaja

Vierailija
52/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En meikkaa ollenkaan, enkä laita hiuksia, joten montakohan sekuntia menee kenkien jalkaan laittamiseen ja takin päälle vetämiseen. No vessassakäyn aina pissalla ennen lähtöä mihinkään.

Laskiko ap valmistautumiseen esim aamupalan ja lehden lukemisen mukaan? Mihin hän itse muuten käyttää jopa tunnin ennen lähtöä? Mitä vaimo oikein tekee sen 3 tunnin ajan? Mihin lähtemisestä tässä oli kyse?

Vaimon kolme tuntisessa ei ole mukana aamupalaa eikä lehden lukemista. Minulla menee tunti hampaiden pesuun, suihkuun, parranajoon, kasvojen puhdistukseen, kasvojen rasvaukseen (aurinkorasva, kasvovoide, huulirasva), meikkaukseen ja hiusten muotoiluun sekä pukeutumiseen. Vaimo on tarkka tyylistä ja käyttää 10-vaiheista kasvohoitorutiinia. Kaikista lähtemisistä kyse, kuten työt, kauppa, lenkki ym. M33

Vierailija
53/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello soi tuntia ennen kun lähden ovesta ulos töihin. Juon kaksi isoa kuppia maitokahvia ja katson aamun uutiset samalla kun meikkaan. Rakastan meikkaamista mutta arkisin yritän olla meikin suhteen maltillinen. Meikkivoide, puuteri, poskipuna, luomivärit, kulmat, silmien rajaukset, ripsari, huulipuna rajauksineen. Pitkiä hiuksiani en juuri laita, hajuvettä aina. Tarvittaessa olen valmis nopeasti mutta em aamuhetki on ihana startti päivään.

Vierailija
54/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-45min menee: hammaspesu, hammaslanka, karvojen ajelu, suihku, hiusten föönaaminen, vartalon rasvaus, meikki. Jos pitää alkaa säätämään vaatteiden kanssa, niin sitten vielä vartti lisää. Vkl olen vartissa lähtövalmis vaikka kauppaan olettaen, että en käy suihkussa.

Vierailija
55/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En meikkaa ollenkaan, enkä laita hiuksia, joten montakohan sekuntia menee kenkien jalkaan laittamiseen ja takin päälle vetämiseen. No vessassakäyn aina pissalla ennen lähtöä mihinkään.

Laskiko ap valmistautumiseen esim aamupalan ja lehden lukemisen mukaan? Mihin hän itse muuten käyttää jopa tunnin ennen lähtöä? Mitä vaimo oikein tekee sen 3 tunnin ajan? Mihin lähtemisestä tässä oli kyse?

Vaimon kolme tuntisessa ei ole mukana aamupalaa eikä lehden lukemista. Minulla menee tunti hampaiden pesuun, suihkuun, parranajoon, kasvojen puhdistukseen, kasvojen rasvaukseen (aurinkorasva, kasvovoide, huulirasva), meikkaukseen ja hiusten muotoiluun sekä pukeutumiseen. Vaimo on tarkka tyylistä ja käyttää 10-vaiheista kasvohoitorutiinia. Kaikista lähtemisistä kyse, kuten työt, kauppa, lenkki ym. M33

Mikä teidän koulutus ja ammatti ovat? Kuulostaa erittäin poikkeukselliselta. Molemmilla on näköjään todella erilainen arvomaailma kuin useimmilla muilla ihmisillä, kuulostaa todella pinnalliselta.

Vierailija
56/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki(työ)meikkiin menee yleensä noin 35 minuuttia, joskus kauemminkin. Tämä siksi, että tykkään arkenakin käyttää useampaa luomiväriä. Lisäksi minulla on rasvoittuva ongelmaiho sekä tummat silmänaluset, jotka vaativat oman kikkailunsa.

Parin tuotteen meikin voin toki tehdä minuutissa, mutta ennemmin meikkaan pitemmän kaavan kautta tai en sitten ollenkaan. Jos jotain monimutkaista silmämeikkiä rupeaa vääntämään, koko hommaan voi helposti mennä yli tuntikin.

Hiukset vaan harjaan nopeasti, koska en osaa enkä jaksa laittaa niitä.

Vierailija
57/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Hiukset pitää pestä, joten siihen minulla menee hetki (plus hiusten kuivaus). Normi päivämeikkiin menee noin 10min. Jos meikkaan enemmän ja teen kampauksen, niin sitten menee vähän enemmän aikaa. Mutta nopeimmillaan selviän puolessa tunnissa ja pisimmillään menee ehkä 1,5 tuntia laittautumisessa.

Vierailija
58/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaimosi näyttää varmasti todella hyvältä. Itse teen perusehostuksen ja suoristan hiukset. Menee noin 20 min. Tykkään odottaa hetken kun kasvot on rasvattu ennenkuin laitan meikin. Olisi mielenkiintoista kuulla millanen on 10- vaiheinen operaatio.

Vierailija
59/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin ennen töihin lähtöä riittää hyvinkin tunti. Nopeamminkin selviytyisin mutta haluan juoda kahvini rauhassa ja synkata kalenterit (~30min).

Treffeille/juhliin lähtiessä riittää helposti puolituntia, siinä ajassa ehdin käydä suihkussa ja sheivata jne. Tunti ihan maksimissaan, jos pitäisi silittää mekko ennen pukemista tai muuta yllättävää.

Mutta 3h? En ymmärrä, tuossa ajassa tekisin lasagnen ja siivoisin koko 4h+k talon kuistia ja terassia myöten. Ja laittaisin itseni samalla treffikuntoon 😅.

Vierailija
60/547 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla menee 6 tuntia, mutta mä oonkin hyvännäköinen  ja pitää myös valita asu,kengät ja koru.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi