Miesten ja naisten pituusero, pitäisikö fysiikan lait kirjoittaa uusiksi?
Olen törmännyt palstalla mielenkiintoiseen ilmiöön joka uskoakseni rikkoo fysiikan lakeja.
Täällä ollaan aika yksimielisesti sillä kannalla että jos mies on 15-20cm pidempi niin ei tarvitse kumarrella suudellessa eikä muuta. Jos mies on vain 5-10cm pidempi niin ollaan aika lailla samanpituisia eikä mitään pituuseroa oikestaan olekaan.
Mutta jos nainen on 1-2cm pidempi niin siinähän on selkeä pituusero. Jos nainen on 5-10cm pidempi niin siinähän pitää melkein polvistua että voi suudella ja leffaa katsellessa istua lattialla ettei miehen pää ole jossain navan kohdalla.
Miten on mahdollista että sama senttimääräinen pituusero on noin 10x suurempi silloin kun nainen on pidempi?
Onko tämä jotain kvanttifysiikkaa?
Kommentit (5)
Osaisiko joku palstanaisista selittää tämän?
Pituudella ei ole mitään merkitystä, kunhan minun mieheni on vähintään 190 senttinen.
Naisilla ja miehillä on erilaiset mittasuhteet. Naisen pää on yleensä pienempi, eli leuka on korkeammalla kuin saman pituisella miehellä.
Mira154 kirjoitti:
Pituudella ei ole mitään merkitystä, kunhan minun mieheni on vähintään 190 senttinen.
Voi olla myös lyhyempi, kunhan on sen verran pitkä, että voi pyöristää 190 senttiin.
Hyvä kysymys :)