Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä muuta ällöttää julkisissa vessoissa paskojat?

Vierailija
13.02.2014 |

En tajua miksei kakkostarvetta voi tehdä kotonaan. Itselle on aina ollut selvää, ettei kakkoshätää tehdä julkisessa vessassa. Eihän kukaan kylässä käydessäkään pasko?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi paskoa silloin kun on tarve. Minulla ainakin pääsee helposti haisevia pikkutuhnuja hätäisenä.

Vierailija
2/60 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 15:52"]En tajua miksei kakkostarvetta voi tehdä kotonaan. Itselle on aina ollut selvää, ettei kakkoshätää tehdä julkisessa vessassa. Eihän kukaan kylässä käydessäkään pasko?

[/quote] Hei! Pidähän tulitikkurasiaa mukanasi ja aina ku meet yleisee wc.n rääpäset tikun /puhallat sammuksiin hengitystä pidätellen . Sen jälkeen ei haise ku tikun käry ja selviät hienohenkisenä eteenpäin .;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:06"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 15:52"]En tajua miksei kakkostarvetta voi tehdä kotonaan. Itselle on aina ollut selvää, ettei kakkoshätää tehdä julkisessa vessassa. Eihän kukaan kylässä käydessäkään pasko?

[/quote] Hei! Pidähän tulitikkurasiaa mukanasi ja aina ku meet yleisee wc.n rääpäset tikun /puhallat sammuksiin hengitystä pidätellen . Sen jälkeen ei haise ku tikun käry ja selviät hienohenkisenä eteenpäin .;)

[/quote]

Yleisellä paikalla voi pärähtää palohälytys soimaan tulitikun kärystä... :)

Vierailija
4/60 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutako aikusten vaipat jalkaan ja verkkohousut päälle. Sit punnaamaan sontaa kauppojen hyllyjen väliin ettei pilaa wc.n ilmanlaatua;) t.39

Vierailija
5/60 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin teen sen luonnollisen tapahtuman, kuulkoon ja haistakoon kuka hyvänsä.

Vierailija
6/60 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaikkapa pitemmällä automatkalla niin ei siitä omalle posliinille lähdetä.

Vierailija
7/60 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 15:17"]

Ei muutako aikusten vaipat jalkaan ja verkkohousut päälle. Sit punnaamaan sontaa kauppojen hyllyjen väliin ettei pilaa wc.n ilmanlaatua;) t.39

[/quote]

Jos tulee ihan punnaamata.

Vierailija
8/60 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana ja hajuaistini on herkistynyt. Julkisisa vessoissa käyminen on yhtä inhotusta, kun nenäni haistaa vessakopeissa leijuvan alapään lemun edellisen kävijän jäljiltä. Varsinkin lihavien ihmisten persehiki haisee voimakkaalle. YÖK!

Vierailija
9/60 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paskahätä ole mikään kakkoshätä, se on ihan ykkönen, hajuineen kaikkineen. Minusta on niin suunnattoman mukavaa paskoa julkisessa vessassa, saa jättää sen tortun sinne pyttyyn vetämättä, kaikkien uteliaiden ihailtavaksi.

Erityisen hurmoksen saa silloin kun se pötikkä on kooltaan sitä luokkaa, että sitä ei saa menemään pytystä vaikka yrittäisi, kaikkihan tiedätte tuon näyn, vedenpinta pytyssä kohoaa jännästi kohti pytyn reunaa... Sitä aina odottaa innolla, tuleeko yli vai jääkö vaille?

Mukavaa on myös kun jättää ne käytetyt paperinpalat lattialle tai käsienpesualtaaseen, sinne on aina niin mukava sitten seuraavan tulla. Joskus kun oikein on löysällä, on mukava ottaa kyykkypaska kykkien kengänpohjat siinä renkaalla japerseensilmä osoittaa jonnekin sinne alas/taakse.

Vierailija
10/60 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän aina julkisissa vessoissa paskat vetämättä. :)

Vierailija
11/60 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on syönyt yöllä kaikki lasten vanukkaat, niin mun on kuule vaan pakko rynnätä vaikka yleiseen vessaan, kun vanukkaat alkaa kiertää mahassa ja vellit tulee ihan just housuun.

Vierailija
12/60 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut varmaan ylpeitä saavutuksestaan ja jättävät jättipökäleensä muiden ihailtavaksi.

Vierailija
13/60 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 17:38"]Jos on syönyt yöllä kaikki lasten vanukkaat, niin mun on kuule vaan pakko rynnätä vaikka yleiseen vessaan, kun vanukkaat alkaa kiertää mahassa ja vellit tulee ihan just housuun.

[/quot Hyvä loppuhuipennus. t.39

Vierailija
14/60 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein niin kuin ap käski ja nyt on köntsä housussa :(

Vierailija
15/60 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 06:55"]

Kun huomaan että joku alkaa sontimaan yleisessä vessassa poistun äkkiä paikalta.

[/quote]

Niin minäkin ennen kuin lemu saavuttaa.

Vierailija
16/60 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää, jos joku sellä ähisten ja puhisten vääntää torttua ja piereskelee kuuluvasti ja ves loiskuu. Yleisissä käymälöissä pitäisi aina harrastaa käsikakkausta kuten itse teen.

Vierailija
17/60 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että yhtä Arskaa Pälkäneeltä ällöttää myös.

Vierailija
18/60 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen aina niin että jos eksyn vessaan jossa joku on just käyny paskalla niin vaihdan koppia saman tien. Samoin teen jos kusta on ympäriinsä (naisten jäljiltä on muuten usein, eikö osata pyyhkiä?!?!) tai vessa on muuten likainen. Kaikista ällöttävintä on se paskan haju ja pöntössä olevat jäljet, yäk! Siitä huolimatta joudun joskus itsekin käyttämään julkista vessaa koska kärsin ärtyvästä paksusuolesta. Tosin vältän sitä niin pitkään kuin mahdollista. 

Joku tuolla mainitsikin jo aiemmin tosta pillunhajusta. Se on melkein pahempi kun paskan lemu, joskus kopissa leijuu pesemättömän pillun haju, yök yök! 

Vierailija
19/60 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vain voi mitään, että mulla saattaa varsinkin raskaana ollessa hätä iskeä yllättäenkin ja silloin on pakko mennä yleiseen huussiin tarpeille :)

Vierailija
20/60 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomaan että joku alkaa sontimaan yleisessä vessassa poistun äkkiä paikalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan