Näen vauvaunia! Olenkohan raskaana..
Nyt on n. reilu viikko siitä kun ovuloin (kiertokalenterin mukaan) ja raskaus olisi mahdollinen. Aloin tätä laskea, kun olen nyt 3 kertaa peräkkäin nähnyt ihanaa unta missä synnytän yllätysvauvan! Onko ketään, jolla yhtäkkiä alkaneet vauvaunet olis olleet merkki alkaneesta raskaudesta?? En toivo kuitenkaan olevani raskaana, liian monimutkainen tilanne.. Testin voi tehdä vasta viikon päästä!
Kommentit (13)
"3. raskausviikon loppupuolella hedelmöittynyt munasolu saavuttaa kohdun. Jos kaikki menee hyvin, munasolu kiinnittyy kohdunseinämään noin 58 päivää hedelmöittymisen jälkeen ja alkaa kasvaa."
"Munasolun kiinnityttyä kohtuun myös raskaus antaa myös hiljalleen antaa ensimmäisiä merkkejä itsestään. Jotkut naiset sanovatkin, että 3. raskausviikko on se viikko, jonka aikana he tunsivat tulleensa raskaaksi."
"Kehosi muuttuu kuitenkin jo nyt, ja hormonaaliset muutokset vaikuttavat käyttäytymiseesi ja vointiisi. Jotkut naiset tuntevat jo varhain tiettyjä merkkejä, muun muassa tiheää virtsaamistarvetta, väsymystä, rintojen kosketusarkuutta sekä pahoinvointia.
Periaatteessa ensimmäisiä oireita voi siis olla mahdollista tuntea jo 3. raskausviikolla, mutta älä ole huolissasi, jos näin ei ole."
Uneni alkoi juuri 7-8 päivää siitä kun olin suojaamattomasti yhdynnässä, APUA, nyt mua jännittää...! Ja rinnat on ollu arat, ja samoin alavatsa, arka, mutta ei kipeä!
Jos oon nyt raskaana... Tää on älytöntä! Se mies ei edes päästäny sisälle...
Ap
Vierailija kirjoitti:
"3. raskausviikon loppupuolella hedelmöittynyt munasolu saavuttaa kohdun. Jos kaikki menee hyvin, munasolu kiinnittyy kohdunseinämään noin 58 päivää hedelmöittymisen jälkeen ja alkaa kasvaa."
"Munasolun kiinnityttyä kohtuun myös raskaus antaa myös hiljalleen antaa ensimmäisiä merkkejä itsestään. Jotkut naiset sanovatkin, että 3. raskausviikko on se viikko, jonka aikana he tunsivat tulleensa raskaaksi."
"Kehosi muuttuu kuitenkin jo nyt, ja hormonaaliset muutokset vaikuttavat käyttäytymiseesi ja vointiisi. Jotkut naiset tuntevat jo varhain tiettyjä merkkejä, muun muassa tiheää virtsaamistarvetta, väsymystä, rintojen kosketusarkuutta sekä pahoinvointia.
Periaatteessa ensimmäisiä oireita voi siis olla mahdollista tuntea jo 3. raskausviikolla, mutta älä ole huolissasi, jos näin ei ole."
Uneni alkoi juuri 7-8 päivää siitä kun olin suojaamattomasti yhdynnässä, APUA, nyt mua jännittää...! Ja rinnat on oll
Eli tietysti 5-8 päivää, ei 58 päivää..
Ap
Minäkin näen vauvaunia 🤔 Vieläkö tästä pitää lähteä pinnasängyn ostoon.
N59
Vauvan näkeminen unessa tarkoittaa unikirjojen mukaan jonkun uuden alkua tai uuden idean syntymistä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin näen vauvaunia 🤔 Vieläkö tästä pitää lähteä pinnasängyn ostoon.
N59
Ai ihan yllättäen ja toistuvasti juuri raskauden alkamisen mahdollisuuden aikaan? Ap on selvästi huolissaan ja herkkä. Aattelitko että auttaa veetuilu?
Minä näin paljon vauvaunia silloin, kun tuli aika luopua mahdollisuudesta saada enää lapsia.
Unet ovat hyvä asia. Kaveri siinä vieressä auttaa vauvan hankkimisessa enemmän.
Kyllä se raskaaksi tuleminen vähän muutakin vaatii, kuin ovulaation ja unen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se raskaaksi tuleminen vähän muutakin vaatii, kuin ovulaation ja unen.
Niin, kuten suojaamattoman yhdynnän ovulaation aikaan, jollaista AP on harrastanu :D
Ite veikkaan et oot AP paksuna! :) Onnea!
Joo tää ei oo todellakaa hauskaa, oon ihan paniikissa nyt kun lukenu toisaalta kokemuksia, missä vauvaunet on merkinneet joskus alkanutta raskautta! Unien toistuvuus ja ajankohta tässä on nyt se miks oon huolissaan.. Toivottavasti turhaan!! Abortti ei ole vaihtoehto, mutta vauvan saaminen romuttais mun nykyisen elämän, koska oma mieheni (ollaan asumuserossa mut toive yhteenpaluusta) on tutkitusti hedelmätön..... Mulla on maailman surkein tuuri, jos nyt tuun jostai hiton kännipanon touhutipoista raskaaksi, itkettää...!
Ap
Et ole raskaana, itse vain alitajuisesti pohdit asiaa harrastettuasi suojaamatonta seksiä ja asia tulee siksi uniisi.
Vierailija kirjoitti:
Et ole raskaana, itse vain alitajuisesti pohdit asiaa harrastettuasi suojaamatonta seksiä ja asia tulee siksi uniisi.
Toivotaan parasta! Tulee silti tuskainen viikko odotella menkkoja ja/tai testin tekoa, varsinkin, jos alavatsan ja rintojen arkuus jatkuu.. Ja unet. Ei yleensä ikinä oo tämmöstä, vaikka ilman ehkäisyä ollu koko elämäni..
Ap
Up?