Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä muuta ällöttää julkisissa vessoissa paskojat?

Vierailija
13.02.2014 |

En tajua miksei kakkostarvetta voi tehdä kotonaan. Itselle on aina ollut selvää, ettei kakkoshätää tehdä julkisessa vessassa. Eihän kukaan kylässä käydessäkään pasko?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tajua miksei kakkostarvetta voi tehdä kotonaan. Itselle on aina ollut selvää, ettei kakkoshätää tehdä julkisessa vessassa."

Hieno provo, onnittelut. Minulla ei ole muuta toivetta yleisten käymälöiden osalta kuin se, että ihmiset viitisisivät vetää sen vessan ja putsata pöntön istuimen muoviosille roiskuneet eritteet pois.

Oksettavimpia kokemuksiani ovat olleet hameniekan jäljiltä veressä uiskennellut vessan istuinrengas työkkärissä (!) sekä viikonlopun yli muhinut jättipökäle työpaikan vessassa korkeasti koulutetun henkilön, joka ei koskaan vetänyt vessaa, jäljiltä. Kai se on jotain reviirin merkkausta.

Vierailija
22/60 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 06:55"]

Kun huomaan että joku alkaa sontimaan yleisessä vessassa poistun äkkiä paikalta.

[/quote]

Mistä sen huomaat ajoissa ettet joudu kuulemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei todellakaan. Ihan normaalia. Taidat olla aika friikki.

Vierailija
24/60 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla on paskahätä, niin todellakin menen tarpeilleni yleiseen vessaan. Kakan pidättelyhän on tosi epäterveellistä. Oletko ap joku kotiäiti joka viettää kyökissä kaiket päivät vai etkö muuten vaan poistu kotoa kahta metriä edemmäs?

Vierailija
25/60 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaiset vessat on tehty vain pissimiseen. Sitäkin saa päästää vain äänettömästi pari tippaa.

Vierailija
26/60 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas outo aloitus. Parempi kai mennä vessaan silloin kun tulee tarve, eikä väkisin pidätellä kotiin asti vaikka tuntikausia.

Vierailija
27/60 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä muuta ällöttää nämä ulostamiseen liittyvät aloitukset?

Vierailija
28/60 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ees pysty yleensä pidättään ihan hirveän pitkään.

Kyllähän sitä mieluiten kotona käy paskalla, mutta kyllä mä kylässä ja yleisellä paikalla kuitenkin mieluummin pönttöön paskon kuin housuun :-o

Enpäs ole tiennytkään, että tämän takia olen ällö xD

Vierailija
29/60 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuihinko pitäisi paskoa, jos esim. kauppakeskuksessa hätä iskee? Olisiko se arvon ap:lle mieluisampi vaihtoehto? Kuljettaisiin paskat housussa haisemassa ja soviteltaisiin vaatteita?

Vierailija
30/60 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ilmeisesti kokee, että housuun paskominen on vähemmän noloa.

Vierailija
31/60 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän varten ne vessat siellä on. 

Vierailija
32/60 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa vaivata päätäni toisten paskoilla, ehkä sunkaan ei kannattaisi....?

Vierailija
33/60 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten se vessa on tehty että siellä saa käydä kun tulee vessahätä.

Vierailija
34/60 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä se et vissiin sitten matkustele ollekaan, jos ei kerran muualla voi paskalla käydä kuin kotona. Vai otatko aina äkkilähdön takaisin Suomeen kun pitää päästä paskalle? 

Vierailija
35/60 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu kuinka ESTOINEN  Ja TYPERÄ ap on.

Vierailija
36/60 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se paska kysy aikaa, eikä paikkaa kun se tuleepi. :) Kakkaatko ap housuun vai panttaatko pötikkää suolessasi?

Vierailija
37/60 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumankauta, jos mulla iskee paskahätä julkisilla paikoilla niin todellakin menen julkiseen vessaan paskalle, kuin paskon housuun! Äly hoi älä jätä. Paskominen on maailman normaalein asia, miksi sitä pitää hävetä. Ja kyllä naisetkin tekevät sitä!

Vierailija
38/60 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ällöä mutta parempi silti käydä vessassa jos pakko on. Itse en ole tainnut kuin 1-2 kertaa käydä ylessä vessassa isolla hädällä koko reilun 40 vuotisen elämäni aikana. Ymmärrän kyllä ap:ta. On inhottavaa mennä seuraavana haisevaan vessaan.

Vierailija
39/60 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisissa vessoissa on ikävä kakkia, kun niissä on yleensä huonoa paperia, mutta todellakin teen niin jos hätä iskee. Eikä nolota yhtään, enkä mieti mitä ap:n kaltaiset mammat ajattelee. Ulosteen pidättäminen ei ole terveellistä ja muutenkin sontiminen on asia jota tekee ihan kaikki, joten siinä ei ole mitään nolosteltavaa tai yökittävää.

Vierailija
40/60 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 16:31"]

Onhan se ällöä mutta parempi silti käydä vessassa jos pakko on. Itse en ole tainnut kuin 1-2 kertaa käydä ylessä vessassa isolla hädällä koko reilun 40 vuotisen elämäni aikana. Ymmärrän kyllä ap:ta. On inhottavaa mennä seuraavana haisevaan vessaan.

[/quote]

No sitten kannattaa kyllä vähän tarkistaa sitä ruokavaliotaan, jos kerran kakkoshädän jälkeen jää vessaan leijumaan sellainen katku että ei ole seuraavan kiva mennä.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi