Ketä muuta ällöttää julkisissa vessoissa paskojat?
En tajua miksei kakkostarvetta voi tehdä kotonaan. Itselle on aina ollut selvää, ettei kakkoshätää tehdä julkisessa vessassa. Eihän kukaan kylässä käydessäkään pasko?
Kommentit (60)
Sitähän varten ne vessat on, että siellä tarpeet tehdään. Kyllä se aika tuskaa olisi viikon kyläilyreissulla olla kertaakaan tekemättä suurempia tarpeitaan.
Sillon paskotaan, kun paskattaa. Näin se menee
luuletko että joku huvikseen käy julkisessa?
Luin aloituksen: En tajua miten en voi tehdä kakkostarvetta kotonani.
En mäkään tajua. Sen voi tehdä niin kotona, kuin julkisissa vessoissa.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 15:52"]En tajua miksei kakkostarvetta voi tehdä kotonaan. Itselle on aina ollut selvää, ettei kakkoshätää tehdä julkisessa vessassa. Eihän kukaan kylässä käydessäkään pasko?
[/quote]pitääkö paskantaa housuun jos ei saisi käydä esim kauppakeskuksen vessassa? olet seko.
Bajamaja-olosuhteissa tää ap:n mainitsema ongelma korostuu. Ymmärrän jos 3 päivän festarilla on pakko jossain vaiheessa käydä mutta oon ollut jonkun kerran muutaman tunnin mittaisella keikalla jossa jo puoli tuntia porttien avaamisen jälkeen joku on jo käynyt hajustamassa kopin. Siis MIKSEI käynyt mieluummin kotona (tai muualla) posliinilla, vaan piti tulla bajamajaan hoitamaan asia jossa se on muitten ilona koko illan!
Onkohan aloittaja tietoinen Crohnin taudista, jolloin vessaan on mentävä aika pian ruokailun jälkeen eli eikö tautia sairastava saisi elää normaalia elämää. On kyllä todella estoinen tyyppi ja jos se vessan haju ällöttää niin pidättäkää sitä pissaanne kotiin, hienohelma kermaperseet.
Ei niissä julkisissa vessoissa kukaan huvikseen pasko, kyllä kyseessä on aina todellinen hätätilanne.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 16:35"]
Julkisissa vessoissa on ikävä kakkia, kun niissä on yleensä huonoa paperia, mutta todellakin teen niin jos hätä iskee. Eikä nolota yhtään, enkä mieti mitä ap:n kaltaiset mammat ajattelee. Ulosteen pidättäminen ei ole terveellistä ja muutenkin sontiminen on asia jota tekee ihan kaikki, joten siinä ei ole mitään nolosteltavaa tai yökittävää.
[/quote]
Entä jos on avannepussi niin kuin eräällä tuttavalla, hän ei käy sontimassa.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 16:35"]
Julkisissa vessoissa on ikävä kakkia, kun niissä on yleensä huonoa paperia, mutta todellakin teen niin jos hätä iskee. Eikä nolota yhtään, enkä mieti mitä ap:n kaltaiset mammat ajattelee. Ulosteen pidättäminen ei ole terveellistä ja muutenkin sontiminen on asia jota tekee ihan kaikki, joten siinä ei ole mitään nolosteltavaa tai yökittävää.
[/quote]
Entä jos on avannepussi niin kuin eräällä tuttavalla, hän ei käy sontimassa.
Mä olen siivooja ja mulla on tyhjässä toimisto tilassa vessat ja jollain miehellä (kun on miesten vessa kyseessä) siellä jonkun perse räjähtää aina,kun sitä paskaa on oikeasti ympäri pönttöä. Ymmärrän jotenkin,et siellä saa rauhassa vääntää tortut,mut tekis mieli jättää lappu,et kävis lääkärissä.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 06:55"]
Kun huomaan että joku alkaa sontimaan yleisessä vessassa poistun äkkiä paikalta.
[/quote]
Mistä sen huomaat ajoissa ettet joudu kuulemaan?
[/quote]
Pieruista.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 06:55"]
Kun huomaan että joku alkaa sontimaan yleisessä vessassa poistun äkkiä paikalta.
[/quote]
Mistä sen huomaat ajoissa ettet joudu kuulemaan?
[/quote]
Pieruista.
[/quote]
Mulla tulee joskus ensin paska ja sit vasta pieru. Se voi yllättää tälläisessä tilanteessa.
Menes ap lääkärille kertomaan, kuinka perseestäsi tulee paskaa, jos noin hirvittää.
Päinvastoin, itse nimenomaan pyrin hoitamaan paska-asiat julkisessa vessassa. Vessan vetämiseen kotona menee vaikka kuinka paljon vettä vuodessa ja säästyy pitkä penni kun käy vessassa muualla, edellyttäen että on ilmaista. Maksulliseen vessaan en mene.
No, eihän se kivaa ole käydä julkisessa vessassa, jos joku on ollut paskalla sua ennen. Viimeks meinas lentää yrjö, kun liukujäljet oli pöntössä ja haju niin kaamea. Vähän aika sitten junan vessassa oli jollakin jääny paska poikittain pönttöön..
Mut tottahan se on, että vessat on tehty kakkaamista varten. Ainut tapa välttää epäsiistejä julkisia vessoja on lopettaa niissä käynti. Itse kuitenkin käyn mielummin pissalla niissä hajuissa kuin pidätän. Paskahätä mulla harvemmin tulee kun oon liikenteessä.
Vituttaa kyllä huolella kun tuntuu että naiset ei osaa sitä vessaharjaa käyttää.. Itse en ole koskaan käynyt isolla hädällä kauppakeskuksen tms. Vessassa
En aina ehdi kotiin, kun hätä tulee. Minulla on ärtyvä paksusuoli, mikä voi tarkoittaa sitä, että hätä tulee äkkiä. En todellakaan pysty säätelemään suoleni toimintaa ap:n toivomalla tavalla.
Käyn yleisissä vessoissa kun tarvitsee.
Mua ällöttää, yök. En itse käy ikinä, säännöllinen vatsantoiminta pitää huolen että kakin vain aamuisin kotona.
Kuvottaa mennä toisten käryihin.
No joo, onnea vaan teille pidättelijöille! Toivottavasti pukamanne (nykyiset tai tulevat) eivät ole kivuliaita..