Harrastaako iäkkäät 40+ ikäiset minkä verran seksiä?
Kommentit (43)
Vähän heilojeni aikatauluista riippuen 0-5 kertaa viikossa.
Iäkkäät? Parisuhteessa on seksiä joka viikko.
Olen 51 (nainen), seksiä oli viimeksi 18 vuotta sitten. Ei varmaan loppuikänä tule enää olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 40v. ja harrastan seksiä n.joka toinen päivä.
En kyllä koe itseäni iäkkääksi, mutta..
Ap halusi päästä sanomaan 40+ vuotiaita iäkkäiksi. Se oli pointti.
Kerran tai kaksi viikossa puksutellaan, parikymmentä vuotta jo harjoiteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vielä 8-kymppisetkin harrastaa.
Ja 13 vuotiaat.
Nykyiset iäkkäät 1-2 kertaa viikossa. Tulevat nelikymppiset ovat impotentteja jo kolmekymppisenä.
Eikös tästä ole ihan virallisia tutkimuksia? Niitä vaan kaivelemaan.
Nyrkkisääntönä voi sanoa, että 10% vähenee per vuosikymmen seksiä harrastavien määrä.
20-vuotiaista 80% harrastaa ja 80-vuotiaista 20% harrastaa joka viikko.
Alle 20-vuotiaat poislukien, ei heillä luku ole lähellä sataa.
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkisääntönä voi sanoa, että 10% vähenee per vuosikymmen seksiä harrastavien määrä.
Täysin päästä temmattuja lukuja. Moni tilasto osoittaa, että nuoremmat, etenkin miehet, harrastavat entistä vähemmän seksiä.
Kyllä sitä muijan kanssa ainakin lauantaisin saunan jälkeen painetaan
Kolme vuotta sitten viimeksi paneskelin ja hanskaaminen ei enää tässä iässä tunnu oikein miltään. Ei oo panettanu.
parikertaa viikossa..näin kuuskymppiset ..
Harrastaisin joka päivä, mutta 40-vuotias mieheni ei pysty. Missä vaiheessa saa pettää? Ero ei nyt onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin päästä temmattuja lukuja. Moni tilasto osoittaa, että nuoremmat, etenkin miehet, harrastavat entistä vähemmän seksiä.
Olisikohan tuossa pikemmin kyse siitä, että yhä useampi mies ei kelpaa naisille ja siksi sitä seksiä ei harrasteta. Sitten taas se kelpaava 10% kairaa minkä ehtii.
Keskimäärin parisuhteissa harrastetaan seksiä 1-2 kertaa viikossa. Poikkeuksena hyvin tuoreet suhteet, joissa harrastetaan tätä enemmän. Sinkut harrastaa merkittävästi vähemmän seksiä kuin parisuhteissa olevat.
Suunnilleen 3 kertaa viikossa näin 6-kymppisenä. Niinä päivinä, jolloin n. 10 v nuorempaa muijaa ei kiinnosta, hoidetaan itse käsin n. 1-2 krt/ päivä.
Juuri täytin 40. Olen fyysisesti elämäni kunnossa, en ihan käyttäisi itsestäni sanaa iäkäs..riippuu toki kuka kysyy.
mutta kerran viikossa taitaa puolison kanssa tulla peuhattua.
Olen 40v. ja harrastan seksiä n.joka toinen päivä.
En kyllä koe itseäni iäkkääksi, mutta..