Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää huonosti meikatut tai meikkaamattomat naiset!

Vierailija
11.02.2014 |

Siis tarkoitan kaupan kassoilla ja muissa palvelutehtävissä.
Siis miten joku kehtaa mennä töihin surkeassa meikissä, silmäripset paakuissa, naama laikukas kun meikkivoide on levitettu miten sattuu, luomiväri suttuista ja huulipuna ja -rajaus levinnyt miten sattuu.
Ja puhumattakaan niistä itse piirretyistä, pikimustista kulmakarvoista jotka ovat kaameet!

Ja toinen luku ovat nää täysin meikittömät haamut joihin törmää. Aivan kamalan näköisiä, kuin olisivat haudasta karanneet.

Kyllä työnantajalla pitää olla velvollisuus opettaa työntekijät siisteiksi ja meikkaamaan.

Aivan kamalia sutturoita noilla kassoilla ja palvelutiskeillä, oikein inhottaa.

Minusta tällaiset suttumeikki ja meikittömät naiset eivät arvosta itseään, ei työtään, eivätkä asiakkaita.

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun työsopimuksessa ei lue että meikkaus pakollista se on vapaaehtoista. 

Keskity ap olennaiseen.

Vierailija
22/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein nuorempana asiakaspalvelua aina ilman meikkiä monta vuotta kesätöinä. Sain aina hyvää palautetta... meikki kesähelteessä tuskin tekee ihmistä hemaisevan kauniiksi... mieti miltä näyttää meikki koko päivän hien helmeillessä. Joo, meillä oli kuuma liikkeessä ja samoin myyntikojussa.

Iloinen hymy ja palvelualttius ovat paljon meikkiä tärkeämpiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten meikittömyys ja naaman laikukkuus sua ei sitten haittaa.....jaahas.

Vierailija
24/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kyllä löytyy ymmärrystä ap:ta kohtaan. Aina valitetaan, että suomalaiset eivät ole huoliteltuja ja suomalaiset ovat tällaisia hiirulaisia, mutta asialle ei toisaalta myöskään tehdä yhtään mitään. Ruma meikki on yhtä lailla välinpitämättömyyttä ja osaamattomuutta, jolle ei kuitenkaan haluta tehdä mitään. Puolustelijoita kuitenkin aina löytyy. Itselleni tuo ainakin hyvää fiilistä kaunis meikki, ihan joka päivä.

Vierailija
25/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÖÖ, minä täällä!

En ole suttuisesti meikattu, kun ei minun tarvitse meikata ollenkaan. Onneksi olen luonnonkaunis. Sinulla on muuten aika erikoinen käsitys "haudastakaranneen näköisestä", kun peilikuvaani katson.

Vierailija
26/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 16:36"]

Itselläni kyllä löytyy ymmärrystä ap:ta kohtaan. Aina valitetaan, että suomalaiset eivät ole huoliteltuja ja suomalaiset ovat tällaisia hiirulaisia, mutta asialle ei toisaalta myöskään tehdä yhtään mitään. Ruma meikki on yhtä lailla välinpitämättömyyttä ja osaamattomuutta, jolle ei kuitenkaan haluta tehdä mitään. Puolustelijoita kuitenkin aina löytyy. Itselleni tuo ainakin hyvää fiilistä kaunis meikki, ihan joka päivä.

[/quote]

Tykkään mäkin meikata itseäni, mutta miksi mua kiinnostaisi muiden ulkonäkö? Ehkä niistä hiirulaisista valittaa eri tyypit, kuin ne huonosti meikkaavat.

Vierailija
27/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n ei sitten kannata käydä kaupassa ollenkaan jos se yksi minuutti siinä kassalla maksaessa riittää järkyttämään mielenrauhaa. Onneksi postimyynti toimii, ja ruokaostoksetkin saa näppärästi tilattua kotiovelle. Ihmiskontaktit minimiin!

Tässä linkki, että AP:n ei tarvitse etsiä sitä itse: http://www.alepa.fi/kauppakassi.html

Vierailija
28/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkeskeisyyttä pahimmillaan; kun minulle tuo kaunis meikki hyvää fiilistä niin vaadin että kaikkien naisten tulee meikata päivittäin. Ja pöh. On minustakin kiva katsella hyvinmeikattuja naisia, mutta en itse jaksa paklata arkisin muuta kuin välttämättömimmät (meikkipuuteri, ripsari, huulikiilto, kulmakynä). Jos se tekee minusta ruman ankanpoikasen jonkun silmissä, niin voi voi =)

Vierailija
29/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin käyt ostoksilla kun tiellesi ei osu muita kuin surkeasti meikattuja sutturoita?? Meilläpäin naispuoliset kassat ja myyjät ovat ihan "ihmisen näköisiä" kevyellä meikillä tai ilman..ja asun yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista. Päinvastoin tulee monesti mietittyä ja ihasteltua itsekseen, että kylläpä myyjät jaksavat laittautua niin nätisti töihin.

Vierailija
30/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan tekona jokainen on hyvä. Hyvä itsetuntoinen ei ehkä meikkaa niin usein. Jos ite on tottunut laittaan niin joskus kyllä saunapuhtaus miltei ärsyttää. Toki suttuinen meikki on ruma.

Vierailija
31/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 14:54"]

Siis tarkoitan kaupan kassoilla ja muissa palvelutehtävissä.
Siis miten joku kehtaa mennä töihin surkeassa meikissä, silmäripset paakuissa, naama laikukas kun meikkivoide on levitettu miten sattuu, luomiväri suttuista ja huulipuna ja -rajaus levinnyt miten sattuu.
Ja puhumattakaan niistä itse piirretyistä, pikimustista kulmakarvoista jotka ovat kaameet!

Ja toinen luku ovat nää täysin meikittömät haamut joihin törmää. Aivan kamalan näköisiä, kuin olisivat haudasta karanneet.

Kyllä työnantajalla pitää olla velvollisuus opettaa työntekijät siisteiksi ja meikkaamaan.

Aivan kamalia sutturoita noilla kassoilla ja palvelutiskeillä, oikein inhottaa.

Minusta tällaiset suttumeikki ja meikittömät naiset eivät arvosta itseään, ei työtään, eivätkä asiakkaita.

[/quote]

Olethan provo? Ei kai noin tyhmiä ihmisiä oikeasti ole olemassa? Itse en koe tarvetta meikata vain siksi,että meikkaamattomat naiset häiritsevät jonkun AV:n bimbon esteettistä silmää. Värillinen/kiiltävä huulirasva ja sipaus peitevoidetta punottaviin näppyihin riittää mulle oikein hyvin.

Vierailija
32/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitan meikittömiä kyllä, mutta vähänkin ehostettu on kyllä huolitellumman näköinen. Ei tosin siistimpi välttämättä.

Vierailija
33/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 16:13"]

Laita seuraavalla shoppailukerralla aurinkolasit päähän, niin ei tarvitse katsella liian tarkasti myyjien "rumia" naamoja :D

[/quote]

Hyvä idea ap:lle! "Joo pakko olla lasit päässä sisällä ku ihmisten rumat naamat ottaa silmiin. Rumuus häikäsee..."

Vierailija
34/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 16:13"]

Laita seuraavalla shoppailukerralla aurinkolasit päähän, niin ei tarvitse katsella liian tarkasti myyjien "rumia" naamoja :D

[/quote]

Kummeli on kiteyttänyt tämän ongelman kivasti:

AP:lla taitaa kyllä olla tosi ruma sielu,sitä ei niin vaan meikillä korjata :/

Hyvä idea ap:lle! "Joo pakko olla lasit päässä sisällä ku ihmisten rumat naamat ottaa silmiin. Rumuus häikäsee..."

[/quote]

Vierailija
35/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas ymmärrä ap miten ihmeessä toisten ihmisten ulkonäkö voi ärsyttää sua noin paljon. Ehkä se kertoo jotain susta itsestäsi (toisaalta tää tais olla provo).

Tiedän kyllä elävästä elämästäkin ihmisiä, joita esim toisen meikittömyys nyppii. Mut en ymmärrä mikä ihme siinä voi ottaa päähän. Mä oon kyllä ihan ok:n näköinen ilman meikkiäkin, joten rumuuteni takia ei tartte silmiä sulkea. Kannattaahan ne silmät muutenkin pitää auki ettei vaikka törmää seinään.

Vierailija
36/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaamaton nainen on kaunis. T.mies

Vierailija
37/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 16:11"]

Jokseenkin samaa mieltä olen huonosti meikkaavista naisista. Jos yleensäkin vaivautuu meikkaamaan niin miksei sitä voi opetella ja tehdä kerralla kunnolla?

Jokainen toki saa itse valita haluaako näyttää itseltään parhaimmillaan vaiko kehnompana. Itselleni huoliteltu meikki kertoo kuitenkin myös arvostuksesta itseä ja työpaikkaansa kohtaan.

[/quote]

Ja ap pisti toisen viestin, että edes joku olisi samaa mieltä : ) surkea provo

Vierailija
38/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Työnantajalla pitää olla velvollisuus opettaa työntekijät siisteiksi ja meikkaamaan"

Anteeksi mitä? Mistä lähtien meikkauskurssien pitäminen on kuulunut työnantajaorganisaation toimenkuvaan? En ole ikinä missään nähnyt epäsiistiä asiakaspalvelijaa, se että jonkun myyjän meikkaustyyli tai meikittömyys ei miellytä aloittajaa ei tee kenestäkään aspasta suttupirkkoa.

Vierailija
39/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoijalle 2, olen Alepan kassalla töissä ja voitko kuvitella että oikeasti nautin työstäni? Useassa palvelualan yrityksessä työskennelleenä voin sanoa että meidän kaupassa käy ainakin ihania asiakkaita ja työ on mielenkiintoista, haastavaa ja antoisaa. Kaikki kaupan kassat eivät inhoa itseään ja työtään, se on asenteesta kiinni!

Vierailija
40/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen haudastakaranneen näköinen, joka katsoo peiliin ja kysyy että kerro kerro kuvastin ken on maassa kaunehin. Jotkut jopa jättävät meikkaamatta, jotta eivät olisi liian nättejä jossain tietyssä paikassa - joka voi olla hikinenkin. Ajattele vaan jotain hoitohenkilöä, joka vie vanhuksen suihkuun, panee saappaat jalkaan ja muoviessun päälle ja pesee vanhuksen. Menisitkö sellaiseen duuniin meikattuna vai ilman meikkejä? Ajatelkaa vähän mitä näihin ketjuihinne oikein laitatte. Ja onneksi mulla on mies, joka viis veisaa onks mulla meikit tai ei eikä oikeastaan tykkää edes naisten keinotuoksuista eli parfyymitkin tarttis jättää pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi