Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää huonosti meikatut tai meikkaamattomat naiset!

Vierailija
11.02.2014 |

Siis tarkoitan kaupan kassoilla ja muissa palvelutehtävissä.
Siis miten joku kehtaa mennä töihin surkeassa meikissä, silmäripset paakuissa, naama laikukas kun meikkivoide on levitettu miten sattuu, luomiväri suttuista ja huulipuna ja -rajaus levinnyt miten sattuu.
Ja puhumattakaan niistä itse piirretyistä, pikimustista kulmakarvoista jotka ovat kaameet!

Ja toinen luku ovat nää täysin meikittömät haamut joihin törmää. Aivan kamalan näköisiä, kuin olisivat haudasta karanneet.

Kyllä työnantajalla pitää olla velvollisuus opettaa työntekijät siisteiksi ja meikkaamaan.

Aivan kamalia sutturoita noilla kassoilla ja palvelutiskeillä, oikein inhottaa.

Minusta tällaiset suttumeikki ja meikittömät naiset eivät arvosta itseään, ei työtään, eivätkä asiakkaita.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kovasti pahoillani jos olen nyt jotekin järkyttänyt ap:n elämää meikkaamattomuudellani. En tule jatkossakaan meikkaamaan kuin pakon edessä koska kärsin aknesta ja se pahenee aina meikkien jälkeen. Että joudut jatkossakin sietämään rumaa, finnistä ja väritöntä naamaani.

Vierailija
62/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viitisen vuotta kassamyyjänä enkä viitsinyt meikata kovinkaan paljon etenkin jos tiedossa oli pitkä 7-9h työvuoro. Iho nimittäin kuivuu siinä kassalla kököttäessä (samaan tapaan kuin lentokoneessa) eikä juomaan yleensä pysty kiirepäivinä kuin tauoilla. Lisäksi ihoni on pintakuivuuden lisäksi rasvoittuva, enkä ole tähän päivään mennessä löytänyt meikkipohjaa joka pitäisi nassun 100% kiillottomana pitkän duunipäivän aikana eli max 9 tuntia. Näytin itse asiassa paljon siistimmältä "vain" ripsivärin & huulikiillon & peiteaineen kanssa kuin kunnolla meikattuna :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi haudasta karannut ilmoittautuu. Varmaan myös lapsesi ovat sitä mieltä, että heidän opettajansa on zombi tai vampyyri tai muu sen sarjan elävä kuollut.

Minua taas ärsyttää, kun joku laittaa hajuvettä viiden ihmisen edestä niin, että hajuvana ulottuu 30 metrin päähän.

Miten muuten siisteys ja meikkaamattomuus liittyvät toisiinsa?

Vierailija
64/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa tyttölapset muuttuu niin rumiksi, etteivät voi mennä ulos ilman meikkiä?

Vierailija
65/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyllytä ja pura lähetyksiä, ryntäile siinä välillä kassalle niin ymmärrät säkin että aina ei voi olla tip top. Ei meillä ainakaan kerkeä peiliin vilkuilla.. Et ole tainnut olla kassalla tms. Työssä koskaan?

Vierailija
66/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyllytä ja pura lähetyksiä, ryntäile siinä välillä kassalle niin ymmärrät säkin että aina ei voi olla tip top. Ei meillä ainakaan kerkeä peiliin vilkuilla.. Et ole tainnut olla kassalla tms. Työssä koskaan?

Vierailija
67/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun työnantaja kustantaa meille kaikille jonkun huippuluokan meikkauskurssin, niin todellakin tanssin sinne naama innosta (ja meikittömyydestä :P) loistaen. Ja seuraavana päivänä menen taas töihin meikittä, sillä en vaan jaksa välittää.:) Olen aina siistin näköinen, ja saanut usein hyvää palautetta asiakkailta asenteestani ja iloisuudestani, ei ole yksikään vielä sanonut päin naamaa, ettei kykene astumaan kauppaan kun minä pelotan naamallani variksetkin pellolta.

Vierailija
68/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin mieluummin kassalle jossa saan palvelua, kuin kassalle jonka myyjällä on meikkiä ja täydellisesti levitettyä meikkivoidetta.

Mutta jokainen toki tehköön niin kuin haluaa.

Vierailija
69/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 20:54"]Suomesta löytyy ainakin yksi iso kauppaketju, jonka työntekijöillä ei saa olla näkyvää meikkiä...

[/quote]

Mikä?

Vierailija
70/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän paljon meikkaamisesta ja teenkin meikkini aina hyvin huolellisesti. Ei minua kuitenkaan koskaan ärsytä huonosti meikkaavat tai meikkaamattomat ihmiset. Kukin olkoon sen näköinen kuin tahtoo.

Joskus tietty mielessään voi kauhistella, jos jollain on joku todella huomattava meikkitöppäys naamassa. Tarkoitan nyt jotai todella koomisia piirrettyjä kulmakarvoja tai aivan liian tummaa meikkivoidenaamaria. Mutta ei minua silloinkaan _ärsytä_, enkä haaskaa siihen edes ajatuksiani kuin pariksi sekunniksi.

Vierailija
71/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 22:09"]Missä vaiheessa tyttölapset muuttuu niin rumiksi, etteivät voi mennä ulos ilman meikkiä?

[/quote]

Murrosiässä.

Vierailija
72/103 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
73/103 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 16:15"]Minusta näyttää hassulta, jos päiväkodin aikuinen on kunnon meikissä ja pyörii alle 3v lasten kanssa lattialla koko päivän.

Ehkä meikkaaminen/meikkaamattomuus riippuu vähän työpaikastakin.
[/quote]
Ohis mutta päiväkodin henkilökunnasta ei aspoja taida löytää.

Vierailija
74/103 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 14:54"]Siis tarkoitan kaupan kassoilla ja muissa palvelutehtävissä.
Siis miten joku kehtaa mennä töihin surkeassa meikissä, silmäripset paakuissa, naama laikukas kun meikkivoide on levitettu miten sattuu, luomiväri suttuista ja huulipuna ja -rajaus levinnyt miten sattuu.
Ja puhumattakaan niistä itse piirretyistä, pikimustista kulmakarvoista jotka ovat kaameet!

Ja toinen luku ovat nää täysin meikittömät haamut joihin törmää. Aivan kamalan näköisiä, kuin olisivat haudasta karanneet.

Kyllä työnantajalla pitää olla velvollisuus opettaa työntekijät siisteiksi ja meikkaamaan.

Aivan kamalia sutturoita noilla kassoilla ja palvelutiskeillä, oikein inhottaa.

Minusta tällaiset suttumeikki ja meikittömät naiset eivät arvosta itseään, ei työtään, eivätkä asiakkaita.
[/quote]
Se on vähän harmi että oon asiakkaita arvostamaton kusipää nyt sitten kun en töihinkään meikkaa. Jokainen silmämeikki kun saa silmät vuotamaan. Aivan saatanasti. Voit kuvitella sen näyn hetken päästä, eikö?

Vierailija
75/103 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 20:54"]Suomesta löytyy ainakin yksi iso kauppaketju, jonka työntekijöillä ei saa olla näkyvää meikkiä...
[/quote]

Mikä?
[/quote]
Halpa-Halli

Vierailija
76/103 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä että isolla osalla meni nyt jutun pointti ohi. Tiedättekö sen ihmisryhmän, jossa suurin osa on nuoria naisia, jotka eivät osaa valita oikeita sävyjä tai laittaa meikkejänsä kunnolla? Ap puhui mitä ilmeisemmin heistä. Niistä platinablondeista, joilla on silmissä Seppälän irtoripset tai ripsiväriä niin, että ripset näyttävät hämähäkin jaloilta. Meikkivoidetta liistitty koko naamaan antaumuksella, puuteri on hinkattu siihen päälle ja lisäksi "sipaus" aurinkopuuteria. Näihin törmää jatkuvasti. Tai sitten nämä väsyneet, elämään kyllästyneet, kalpeat, ilmeettömät kassat, joiden tervehdystä ei pysty edes lukemaan huulilta.

Vierailija
77/103 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ap tyytyväinen siihen, että muut ovat vähemmän huoliteltuja ja "rumempia" kuin sinä. 

Vierailija
78/103 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin pikaruokalassa töissä, ja kesällä siellä oli niin helkkarin kuuma ja hiki, että mikään meikki ei pysynyt nättinä. Vaihtoehdot oli meikata ja näyttää suttuiselle, tai olla meikkaamatta..

Vierailija
79/103 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hassua siinä nyt on jos on siisti ja huoliteltu meikki?Mulla itselläni on luonnostaan tummat silmänaluset ja ohut iho silmien ympärillä enkä sen takia todellakaan jätä meikkaamatta. Samalla laitan ripsiväriä ja huolittelen kulmakarvani ja sipaisen huulikiiltoa. Jos se on jonkun mielestä täysi tällinki ja osoitus huonosta itsetunnosta niin so what. Itse uhraan mielelläni aamusta viisi minuuttia tähän mielettömään pakkelointiin että voisin olla tyytyväinen peilikuvaani. Mielestäni se ei vaadi yhtään enempää kuin muustakaan hygieniasta huolehtiminen. Jos joku ei katso tarvitsevansa meikkiä, se on mielestäni ihan o.k mutta ei sen enempää hyve kuin pahekaan.

Vierailija
80/103 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hassua siinä nyt on jos on siisti ja huoliteltu meikki?Mulla itselläni on luonnostaan tummat silmänaluset ja ohut iho silmien ympärillä enkä sen takia todellakaan jätä meikkaamatta. Samalla laitan ripsiväriä ja huolittelen kulmakarvani ja sipaisen huulikiiltoa. Jos se on jonkun mielestä täysi tällinki ja osoitus huonosta itsetunnosta niin so what. Itse uhraan mielelläni aamusta viisi minuuttia tähän mielettömään pakkelointiin että voisin olla tyytyväinen peilikuvaani. Mielestäni se ei vaadi yhtään enempää kuin muustakaan hygieniasta huolehtiminen. Jos joku ei katso tarvitsevansa meikkiä, se on mielestäni ihan o.k mutta ei sen enempää hyve kuin pahekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi