Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää huonosti meikatut tai meikkaamattomat naiset!

Vierailija
11.02.2014 |

Siis tarkoitan kaupan kassoilla ja muissa palvelutehtävissä.
Siis miten joku kehtaa mennä töihin surkeassa meikissä, silmäripset paakuissa, naama laikukas kun meikkivoide on levitettu miten sattuu, luomiväri suttuista ja huulipuna ja -rajaus levinnyt miten sattuu.
Ja puhumattakaan niistä itse piirretyistä, pikimustista kulmakarvoista jotka ovat kaameet!

Ja toinen luku ovat nää täysin meikittömät haamut joihin törmää. Aivan kamalan näköisiä, kuin olisivat haudasta karanneet.

Kyllä työnantajalla pitää olla velvollisuus opettaa työntekijät siisteiksi ja meikkaamaan.

Aivan kamalia sutturoita noilla kassoilla ja palvelutiskeillä, oikein inhottaa.

Minusta tällaiset suttumeikki ja meikittömät naiset eivät arvosta itseään, ei työtään, eivätkä asiakkaita.

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen tulee miellyttää ulkonäöllään jokaista vastaan tulevaa ihmistä?Miksi ei riitä että huolehtii hygieniasta ja siitä, että on siistit vaatteet..

Mä meikkaan kotona omaksi ja miehen iloksi.

Vierailija
42/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat yleisesti ottaen melko naturellia kansaa eli yyberhuoliteltu habitus ei meillä ole samanlainen osa kulttuuria kuin esim. Keski-Euroopassa. Siispä asiakaspalvelijoidenkaan ei tarvitse olla kuin Voguen sivuilta repäistyjä meikkimalleja, paitsi kosmetiikkamyymälöissä ja kauneushoitoloissa (missä se vähän kuin kuuluu toimenkuvaan). Ajatelkaas miten hassua se olisi jos vaikka paikallisen Prisman kassatytöt ja -naiset olisivat yhtäkkiä täydessä tällingissä siellä kassapöydän takana :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta löytyy ainakin yksi iso kauppaketju, jonka työntekijöillä ei saa olla näkyvää meikkiä...

Vierailija
44/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että tuo kommentti oli alun alkujaan tarkoitettu vain saamaan aikaan vihaisia vastauksia. Ja siinä hyvin onnistuitkin, onnittelut siitä. Onhan se huoliteltu ulkonäkö asiakaspalvelussa aika oleellinen asia. Mutta siihen kuuluu muutakin kuin hillitty meikki. 

Vierailija
45/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjottelen kassasussun aikaa varten meikkiä joka pysys koko päivän ja kalliis tulee :/ en haluu olla haamu, sopivan näyttävä. Ei onnistu halvoilla markettikamoilla kiilto pysymään poissa 8h plus mstkst ha oma ruokakauppareissu....

Vierailija
46/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap tullut ajatelleeksi, että ulkonäön viehättävyyttä lisää myös sisäinen kaunis? Se meikkaamaton nainen saattaa hymyillä kauniisti, olla tyytyväinen elämäänsä ja kantaa itsensä kauniisti. Toisin kuin se viimeisen päälle laitettu, kireä ja nyrpeää naamaa näyttävä käyttävä kanssasisar. Kumpihan on loppujen lopuksi kauniimpi ja miellyttävämpi ilmestys?

Vierailija
47/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki ei yleensä häiritse, ellei ole järkyttäviä feikkirusketusmaaleja tai jos on ötökkäkulmakarvat. Enemmän häiritsee jos käsistä ei pidetä huolta tai tukka on kampaamaton/rasvainen.

Vierailija
48/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juuri se asiakaspalvelija, jolla ei yleensä ole meikin hitustakasn naamalla ja tukkakin tylsästi ponnarilla. Hiusten värjyystä on kulunut noin puoli vuotta. Mutta

suihkussa käyn säännöllisesti, käytän deodoranttia ja pesen hampaitani. Huulirasvaa ja ihovoiteita käytän, ettei iho kutiaisi. Työvaatteetkin ovat samat pari päivää kerralllaan, ellei ole tahroja. Minua surettaa jos sinä et voi mennä edes ulos ilman maskia.

Vierailija
49/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani en yleensä edes huomaa, onko toisilla meilkkiä vai ei. Ainoastaan (minun silmiini) todella huomiotaherättävä meikkaus, todennäköisesti sellainen kuin ap:n mielestä on hyvä, kiinnittää huomion. Silloin mietin, että tuo ihminen on oikeasti ihan eri näköinen ja yritän meikin alta kuvitella oikean ihmisen. Hyvin vähän tai ei lainkaan meikkiä on minun mielestäni kaikille ihmisille paras.

Ja onhan se aika mielenkiintoista, että miksi naisten pitäisi maalata naamansa toisennäköiseksi. Miksi miehet ei ole haamuja ja hiirulaisia, vaikkei ne meikkaa?

Vierailija
50/103 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen töihin viiden jälkeen. En todellakaan aio herätä yhtään aiemmin meikkaamisen takia. Ihmisten mielipiteet siihen asiaan on yksi hailee. Mene ap hoitoon...

Vierailija
51/103 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen meikitön, mutta todellakin arvostan itseäni. :D Mistä tiedät muiden itsetunnon tilan noin hyvin? Ja joillakin saattaa olla muita, paljon tärkeämpiä arvoja elämässään jonka he pistävät tälläytymisen edelle. Ehkei kannattaisi tuomita pelkän pinnan perusteella.

Vierailija
52/103 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, sulla on rankka elämä tuollaisella ajatusmaailmalla. 

Mutta siulla on oikeus siun tuneisiin, tsemppiä!

Vierailija
53/103 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 14:54"]

Siis tarkoitan kaupan kassoilla ja muissa palvelutehtävissä.
Siis miten joku kehtaa mennä töihin surkeassa meikissä, silmäripset paakuissa, naama laikukas kun meikkivoide on levitettu miten sattuu, luomiväri suttuista ja huulipuna ja -rajaus levinnyt miten sattuu.
Ja puhumattakaan niistä itse piirretyistä, pikimustista kulmakarvoista jotka ovat kaameet!

Ja toinen luku ovat nää täysin meikittömät haamut joihin törmää. Aivan kamalan näköisiä, kuin olisivat haudasta karanneet.

Kyllä työnantajalla pitää olla velvollisuus opettaa työntekijät siisteiksi ja meikkaamaan.

Minusta tällaiset suttumeikki ja meikittömät naiset eivät arvosta itseään, ei työtään, eivätkä asiakkaita.

[/quote]

Nainen joka tarvitsee meikkiä on surkealla itsetunnolla varustettuja luusereita. Ei ole todellakaan tervettä tunkea naamaan mitään meikkejä.

Minusta työpaikalla ei edes pitäisi saada olla meikattuna. En ole vielä koskaan nähnyt meikattua kaunista naista.

Vierailija
54/103 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 22:09"]

Missä vaiheessa tyttölapset muuttuu niin rumiksi, etteivät voi mennä ulos ilman meikkiä?

[/quote]

Syntymästä

Vierailija
55/103 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvon nimissä vaaditaan siisti arkimeikki myös miehille.

Vierailija
56/103 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä kato. Ongelma on sun pääs sisäinen, enkä usko että monikaan sun mieliks alkaa meikata. Sorry vaan. 

Vierailija
57/103 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 14:54"]Siis tarkoitan kaupan kassoilla ja muissa palvelutehtävissä.

[/quote]Vitun rasittava purkaus aiheesta, joka ei ole tärkeä kenellekään.

Vierailija
58/103 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni täällä selittelee miksei meikkaa. Minäkin sitten: Ei kiinnosta käyttää aikaa ja rahaa moiseen turhuuteen. Saippua, hammastahna, hoitoaine ja shampoo, huulirasva sekä apteekin perusrasva on mun kosmetiikka, 1 purkki kutakin ja se riittää. Tai no huulirasvaa on useampi putkilö, mm. töissä on laatikossa oma. 

Vierailija
59/103 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitaa aloittajalla olla vikaa omien korvien välissä kun kanssaihmiset ällöttävät noin pahasti. Olen elämäni aikana käynyt monessa työhaastattelussa (sekä aspaksi että muihin tehtäviin) eikä yhdessäkään ole isketty peiliä ja meikkipussia käteen, että tuossa noin ole hyvä! Nyt testataan työnhakijan meikkaustaidot..! Että mitenkä siististi ja fiinisti sitä osataan sutia väriä naamaan ja sopiiko lopputulos tänne meidän firmaan :D

Vierailija
60/103 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni rumia ihmisiä ei saisi palkata asiakaspalveluun alkuunkaan. Suurin osa ihmisistä on oikeasti ihan järkyttävän rumia eivätkä ulkonäkönsä takia sovellu asiakaspalveluun. Visuaalisena ihmisenä silmäni vuotavat usein verta kun joudun kohtaamaan epäesteettisen näköisiä ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä