Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää huonosti meikatut tai meikkaamattomat naiset!

Vierailija
11.02.2014 |

Siis tarkoitan kaupan kassoilla ja muissa palvelutehtävissä.
Siis miten joku kehtaa mennä töihin surkeassa meikissä, silmäripset paakuissa, naama laikukas kun meikkivoide on levitettu miten sattuu, luomiväri suttuista ja huulipuna ja -rajaus levinnyt miten sattuu.
Ja puhumattakaan niistä itse piirretyistä, pikimustista kulmakarvoista jotka ovat kaameet!

Ja toinen luku ovat nää täysin meikittömät haamut joihin törmää. Aivan kamalan näköisiä, kuin olisivat haudasta karanneet.

Kyllä työnantajalla pitää olla velvollisuus opettaa työntekijät siisteiksi ja meikkaamaan.

Aivan kamalia sutturoita noilla kassoilla ja palvelutiskeillä, oikein inhottaa.

Minusta tällaiset suttumeikki ja meikittömät naiset eivät arvosta itseään, ei työtään, eivätkä asiakkaita.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole haku päällä töissä. Perussiisti olemus riittää. En halua tehdä mitään järisyttävää vaikutusta kumpaankaan sukupuoleen. Voi voi kun olen tällaisena pahoittanut jonkun naisen mielen ja päivän! Sääli vaikken lesbo olekaan. Ja mitähän ap ajattelisi, jos kaikki naiset olisivat paremman näköisiä kuin hän itse? Vähän veikkaan, että silloin vasta olisi suru puserossa...

Vierailija
102/103 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miesten ei tarvitse meikata töihin mutta naisten on pakko, se pitäisi huomioida palkassa ja työajassa. Mutta jos minua vaaditaan omilla rahoillani ilman mitään korvausta ostamaan kosmetiikkatuotteet ja puhdistusaineet ja käyttämään vapaa-aikaani meikkaamiseen ja puhdistamiseen vain siksi, että jollakin asiakkaalla olisi jotain kivaa katsottavaa, mikä ei vaikuta työnlaatuuni mitenkään... ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri lopetin kassahommat ja välillä olin ilman meikkiä, koska olen herkkä. Usein pelkästä ripsarista alkaa vuotaa silmät.

Ja ei sitä aina muutenkaan jaksa meikata! Ei mua kiinnosta firman edustaminen niin paljon tai muiden mielipiteet mun naamasta, mukavuudenhaluisuus ja oma fiilis vie voiton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi