Ärsyttää huonosti meikatut tai meikkaamattomat naiset!
Siis tarkoitan kaupan kassoilla ja muissa palvelutehtävissä.
Siis miten joku kehtaa mennä töihin surkeassa meikissä, silmäripset paakuissa, naama laikukas kun meikkivoide on levitettu miten sattuu, luomiväri suttuista ja huulipuna ja -rajaus levinnyt miten sattuu.
Ja puhumattakaan niistä itse piirretyistä, pikimustista kulmakarvoista jotka ovat kaameet!
Ja toinen luku ovat nää täysin meikittömät haamut joihin törmää. Aivan kamalan näköisiä, kuin olisivat haudasta karanneet.
Kyllä työnantajalla pitää olla velvollisuus opettaa työntekijät siisteiksi ja meikkaamaan.
Aivan kamalia sutturoita noilla kassoilla ja palvelutiskeillä, oikein inhottaa.
Minusta tällaiset suttumeikki ja meikittömät naiset eivät arvosta itseään, ei työtään, eivätkä asiakkaita.
Kommentit (103)
Niin, miksi pitää kaunistautua, itse käytän aikaa kauneudenhoitoon, aloitin meikkaamaan 13-vuotiaana, nyt olen yli 40. Vaalin kauneutta, ja minulla on aikaa ja rahaa. Mitäs tyhjätaskut tuumaa??
Haha. Anu Saagim tässä hei.... :D soittelin vaan seiskalle sellasia uutisia että täklä kertaa suomalaiset naiset ei osaa ees meikata...
Luomu nainen on ihanin olento maan päällä!
Mä arvostan suuresti sitä, että esim. kaupan kassalla tai pienliikkeissä yrittäjät meikkaavat. He panostavat itsensä lisäksi myös työympäristöönsä. Itse meikkaan vain töihin, mutta annan ihon levätä vapaa päivinä, jolloin laitan vain kulmat ja ripsarin, jos lähden esim. valtion konttoreihin. En mitään muuta pohjustusta tai silmänrajauksia.
Entä jos on kuule niin paha atooppinen iho että kasvoissa on koko ajan parin sentin rasvakerros ja lisäksi allerginen monelle ainesosalle? En siis vain yksinkertaisesti voi meikata.
Mietin tässä kun on töistä vapaata...että en ole pessyt tukkaa 3 päivään.... Ei se kaipaa pesua kun en ole mitään tököttejä siihen tunkenut näyttääkseni "hyvältä" töissä. Naamassa varmasti vaikutus on moninkertainen jos normaalisti on tapana tehdä pohjista lähtien koko hoito.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä työnantajalla pitää olla velvollisuus opettaa työntekijät siisteiksi ja meikkaamaan.
Aivan kamalia sutturoita noilla kassoilla ja palvelutiskeillä, oikein inhottaa.Minusta tällaiset suttumeikki ja meikittömät naiset eivät arvosta itseään, ei työtään, eivätkä asiakkaita.[/
quote]Jos työnantaja vaatii mua osoittamaan arvostusta meikkaamalla, niin sitten hänellä todellakin on velvollisuus opettaa mut meikkaamaan, koska en osaa muuta tehdä, kuin laittaa ripsaria ja sekin menee aina vähän niin ja näin. Lisäksi tietysti ostaa meikit ja antaa meikata työajalla. Jos muuten siisti olemus ja ystävällisyys ei riitä, niin antakoon sitten vaikka jonkun kivan eropaketin, koska työsopimuksessani ei ole mainintaa ehostuspakosta.
En ole töissä esittelemässä itseäni vaan auttamassa asiakastani. sh
Iida Ketolahan se siellä. Se on jossain haastattelussa kommentoinu miten hän ei ymmärrä naisia jotka ei meikkaa. Voin kuvitella että myös huonosti meikkaavat vois ärsyttää. No ottaahan ne suttuiset rajaukset joskus vähän silmään mutta ihan sama. Ja meikitönhän on ihan freessi, ainakin jos iho on kunnossa.
Aah mikä urpo taas aloittanut aiheen. Tas on menkat tulossa ja kaikki ottaa pannuun. Tilaa ruoka netistä ja vaatteet. Sulkeudu kotio niin ei tarvi rumia naisia katella, tai rpea best friendiksi Anu saagimin kanssa... Tai paras. Hanki elämä. Aloita siitä.
Käyn usein kahvilassa, jonka myyjänä ehkä kolmekymppinen nainen. Ei kulmakarvoja, ei kunnon ripsiä ja naama kiiltää, tulee joka kerta mieleen miten kulmakynä , ripsiväri ja puuteri pelkästään tekisivät sille naamalle ihmeitä!
Vierailija kirjoitti:
Käyn usein kahvilassa, jonka myyjänä ehkä kolmekymppinen nainen. Ei kulmakarvoja, ei kunnon ripsiä ja naama kiiltää, tulee joka kerta mieleen miten kulmakynä , ripsiväri ja puuteri pelkästään tekisivät sille naamalle ihmeitä!
Noinko on paha olla itsensä kanssa? Ihminen kenellä on hyvä olla itsensä kanssa ei tunne tarvetta olla ilkeä toisille.
Mua ärsyttää se, ettei miehiä koskaan näköjään moitita tällaisesta.
Eikö sinua ap järkytä, että miehet övat vielä laiskempia ehostamaan itseään kuin naiset? Haudasta noussut koko sukupuoli!
Nainen ei ole meikkaamattomana sen haamumpi kuin mieskään.
Mua ärsyttää se jos joku ei pese alapäätään ennenku lähtee duuniin haisemaan
Miten ihmeessä sinä kestät kaikki meikkaamattomat miehet, joita on asiakaspalvelutehtävissä?
Ja itsehän en meikkaa aspatyössäni koska en todellakaan arvosta sitä ja tämä ihanan allerginen ja atooppinen naama suunnilleen tippuisi pois parin päivän päästä puhdistusrumban jälkeen ellen ehtisi raapia sitä pois kutinan ja polttelun vuoksi ennen sitä, ja sen pari päivääkin se loistaisi normaalimääräisen meikin läpi sinipunaisen kirjavana ja turvonneena. Mutta etköhän sinä kestä minun meikkaamattomana ihan siistin ja tasaisen naaman, kun kestät kaikki maailmalla vaeltavat meikittömät miesnaamatkin.
Minua taas ärsyttää huonosti meikatut tai meikkaamattomat miehet!
Siis tarkoitan kaupan kassoilla ja muissa palvelutehtävissä.Siis miten joku kehtaa mennä töihin surkeassa meikissä, silmäripset paakuissa, naama laikukas kun meikkivoide on levitettu miten sattuu, luomiväri suttuista ja huulipuna ja -rajaus levinnyt miten sattuu.Ja puhumattakaan niistä itse piirretyistä, pikimustista kulmakarvoista jotka ovat kaameet!Ja toinen luku ovat nää täysin meikittömät haamut joihin törmää. Aivan kamalan näköisiä, kuin olisivat haudasta karanneet.
Aivan kamalia sutturoita noilla kassoilla ja palvelutiskeillä, oikein inhottaa.Minusta tällaiset suttumeikki ja meikittömät miehet eivät arvosta itseään, ei työtään, eivätkä asiakkaita
Vierailija kirjoitti:
Voisit puhua minusta, jos olisit kirjoittanut ravintolasta kahvilan sijaan. Minulta vei sairaus kulmakarvat ja harvensi ripsiä ja hiuksia. Sinun esteettinen elämyksesi ei ole prioriteettilistani ykkösenä, minulle riittää että saat minulta asiallista palvelua. Ihmeitä puuteri ja ripsiväri tosiaan tekisivät, nimittäin saisivat ripsenjuuret tulehtumaan ja luomet turpoamaan, ihon kutiamaan ja hehkumaan punaisena. Sittenkö olisi hyvä?
Miksi ihmeessä pitäisi meikata?? Itse en meikkaa juurikaan, ehkä muutaman kerran vuodessa jos sitäkään.