Tunnustan: mieheni aggressiivisuus kiihottaa minua salaa
Seurustelen melko temperamenttisen ja tulisen miehen kanssa. Kunnolla suuttuessaan hän ei ole koskaan ollut kunnolla väkivaltainen minua kohtaan, mutta saattaa sanoa näyttävänsä minulle jos en lopeta (riitelyä) ja on tarttunut minua leuasta kiinni ja joskus kovakouraisesti ranteista. Riitatilanteissa on ikään kuin pieni väkivallan uhka läsnä, vaikka mitään ei ole tapahtunut. Ja tunnustan sen täällä: ajatus siitä, että mies osaa laittaa minut tarvittaessa kuriin ja on ikään kuin "pomo" kiihottaa minua. Minusta on ihanaa, että vihdoinkin minulla on mies, joka ei anna hyppiä silmille ja näyttää kaapin paikan. Vaikka riidellessä en pidä siitä tunteesta ja jännityksestä kun mies selvästi raivostuu, niin jollain tasolla aggressiivinen mies kiihottaa minua, vaikka näin ei kuulemma saisi tuntea.
Myös seksissä nautin siitä, kun mies kääntelee kovakouraisesti haluamiinsa asentoihin ja ottaa kyselemättä, painaa käden kasvojeni päälle ja panee rajusti.
Kommentit (72)
Niinpä, meidän täytyy nauttia salaa. Minäkin tuossa (nro 37) sain monta alapeukkua, enkä yhtään ymmärrä miksi. Väkivaltaa en hyväksy, minusta dominointi on jotain muuta, se on vain tunne, että mies hallitsee. Voin luottaa kaikessa mieheeni, hän järjestää asiat parhainpäin ja minä ja lapset olemme hänelle tärkeintä elämässä. Hän tekee kaikkensa puolestamme.
Miehen seksihalut ovat jotenkin paremmin esillä kuin naisella, mutta ihan samat halut ne on naisellakin, mutta peittyvät kaikenlaisten pikkuhuolten alle. Nainen ei halua seksiä, kun on paha mieli, eikä ymmärrä, että seksi auttaa pahaan mieleen...ja aika moneen muuhunkin vaivaan. Äkkiä nainen onkin ärtynyt, masentunut ja haluton ja alkaa kiukutella miehelleen. Siksipä on hyvä kun mies määrää tahdin sängyssä, nainen ei ymmärrä miten hyvää seksi tekee molemmille ja koko parisuhteelle. On ihanaa olla haluttu vielä vuosien jälkeen.
Kauhean tiukkoja mielipiteitä... Se nyt vaan on sillä tavalla, että ihmissuhteissa ei juuri esiinny sataprosenttista tasa-arvoa. Kun meillä ihmisillä on erilaista temperamenttia, osa on johtamisenhaluisia luonnostaan, ja osa mieluummin seuraa. Mitään feminismihorinoita ei ainakaan kannata vetää mukaan joka väliin. Kyllä nämä asetelmat näkyy ihan vaikka työelämässä, joka päivä, eikä ne ole mitenkään täysin sukupuolisidonnaisiakaan.
Minä kanssa tykkään että mies ei anna tossuttaa itseään yhtään. Kotiorjaksikaan en alkaisi, mutten halua aina tahtoanikaan lävitse. Ainoa mikä pistää silmään on, että tavallisten riitojen aikana ei pitäisi olla fyysistä kontaktia, se on vähän riskipeliä jos aikuisten ihmisten pitää pidellä toisiaan kiinni kun asioista riidellään... Ihan joka asiasta ei pitäisi tehdä valtataistelua, kun pitäisi osata erottaa, milloin painii persoonat (mielellään sängyssä), ja milloin puhtaasti asiat.
Joo mutta katso ettei se mies ole oikeasti väkivaltainen ja vaarallinen. Ymmärrän mitä tarkoitat mutta rajansa kaikella. Pieni väkivaltaisuus voi ajatuksen tasolla kiihottaa ja joskus mutta ei sitten enää jos se on joka päiväistä. Ja jos mies oikeasti on väkivaltainen sinua kohtaan ja käy rajusti käsiksi tämän tästä. Ole varovainen.
Tätähän lassukat ovat toitoittaneet. Jokaisella naisystäväänsä hakkaavalla miehellä on em. syystä se naisystävä.
Vielä rytisee ja lujaa mut ei se haittaa kun sä kiihotut siitä ja se on kivaa. Pillu märkänä on kiva ottaa pataan. Oikeesti hyi helvetti kaikkia se maa päällään kantaa. Vastenmielistä.
Mieheni ei hakkaa minua eikä ole hakannut.
Ap
Miks sut pitää "laittaa kuriin"? Oot sä joku lapsellinen draamakuningatar? Ei ihme, jos miehellä pinna palaa.
"Kuriin laittaminen" ajatuksena kiihottaa. En tarkoita, että haluan saada turpaan ja joutua sairaalaan. Haluan, että mies on perheen pää ja sellaista miestä on nykypäivänä vaikea löytää. Haluan miehen, joka ei anna naiselle kaikkea valtaa ja anna naisen pomotella itseään.
Ap
Mitä helvetin jeesustelijoita täällä taas vastailee....
Tiedän ap tunteen, mulla on myös mies, joka käytännössä määrää kaiken seksissä, kääntää just niihin asentoihin mihin haluaa eikä kysele eikä edes kommunikoi sängyssä. Ja on helvetin hyvä rakastaja, pitää kyllä huolen että mulla on kivaa jne, mutta ei neuvotella tosiaan.
Ja muutenkin on tyyppi, joka on se pomo, alfauros. Tässä toki on se puoli, että me olemme pitkän suhteen aikana kauan sitten tapelleet niin, että ei tosiaan huvita mikään käsiksikäyminen kumpaakaan. Mä kun en ole sellainen, että lopetan riehumisen jos mies ottaa pillistä kiinni, joten nuorena ne tilanteet vähän...kärjistyi. Nykyään ei tulisi mieleenkään enää tapella sillä tavalla. Kypsymätöntä ja tyhmää. Tiedän mihin mies pystyy, se riittää. Mitään vätystä en katselisi, toi on oikeasti niin MIES, hyvällä tavalla.
Jotkut täällä ei selvästi tajua edes mitä tarkoitat, en tiedä minkä herkkien ansarinkukka lässykkä marjanpoimijoiden kanssa ovat, kun eivät osaa erottaa hyvää agressiivisuutta, testosteronia, miehekästä miestä, hakkaajasta :D
Joo kyllähän sen tiesin että täällä ymmärretään heti väärin. En osannut sitten kunnolla selittää. :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 23:51"]
"Kuriin laittaminen" ajatuksena kiihottaa. En tarkoita, että haluan saada turpaan ja joutua sairaalaan. Haluan, että mies on perheen pää ja sellaista miestä on nykypäivänä vaikea löytää. Haluan miehen, joka ei anna naiselle kaikkea valtaa ja anna naisen pomotella itseään.
Ap
[/quote]
No kun on sellaisiakin naisia, jotka eivät yritä pomotella miestään. Terveessä parisuhteessa vallitsee molemminpuolinen kunnoitus, joten ei ole tarvetta millekään öykkäröinnille kummankaan puolelta. Harmi, että teille parisuhde on tuollaista taistelua. Kannattaisiko harrastaa vähän itsetutkiskelua? Jos aivokapasiteetti riittää siis.
Minua ei kiihottanut ex-miehen lyhytpinnaisuus lainkaan. Ap:n aloitus taitaa taas olla miesasiamiehen kirjoittama miehen kuvitelma, kuten tuo pitkä vastauskin täällä (täysin samaa tekstiä aloituksen kanssa).
Ex sai minut ihan jäätymään aggressiivisella käytöksellään, en halunnut olla hänen lähellään enää enkä pystynyt enää rakastamaan häntä.
Hän oli näitä "kilttejä ja kunnollisia" väkivaltaisia miehiä, eli juro, sisäänpäinkääntynyt, vähän nörtti -ja seurustelusuhteessa muuttui vainoharhaiseksi ja sairaalloisen mustasukkaiseksi. Ei tosiaan ole niin että ne väkivaltaiset olisivat aina ns. alfa-urostyyppiä!
Ehkä olet kiinnostunut BDSM-seksistä, mutta et ole vielä oikein hahmottanut asiaa. Kannattaa tutkailla asiaa, ettet joudu käsitellyksi väärällä tavalla tiukasti ;)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 23:51"]
Ap
[/quote]
Miehen tekstiä.
Naurettavaa.
Tuo olisi minustakin hyvin kiihottavaa jonain sovittuna seksileikkinä. Jokapäiväisessä arjessa taas saattasi kiihotus laantua hyvinkin nopeasti mokoman machopellen kanssa.
Olen nainen. Jos joku ei usko, niin se ei minua liikuta.
Ap
Ettehän te tajunneet paskan vertaa. Mies onyleensä kiltti ja rauhallinen, kotimme ei siis ole mikään hullujen sotatanner. Ei myöskään joka kerta kun tulee suukopua ole mikään raivoa ja väkivaltainen hullu. Itse kuitenkin pidän siitä tunteesta, että en uskalla sanoa enempää vastaan tai jatkaa sanaharkkaa. Pidän siitä kun tiedän, että tarvittaessa mies ei ole mikään löysä myötäilevä tossu. Olen toki poikkeus suomalaiseksi naiseksi.
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 00:10"]
Ettehän te tajunneet paskan vertaa. Mies onyleensä kiltti ja rauhallinen, kotimme ei siis ole mikään hullujen sotatanner. Ei myöskään joka kerta kun tulee suukopua ole mikään raivoa ja väkivaltainen hullu. Itse kuitenkin pidän siitä tunteesta, että en uskalla sanoa enempää vastaan tai jatkaa sanaharkkaa. Pidän siitä kun tiedän, että tarvittaessa mies ei ole mikään löysä myötäilevä tossu. Olen toki poikkeus suomalaiseksi naiseksi.
Ap
[/quote]
Just noin mä tuon tajusin. Ja olen iloinen, että itselläni ei ole tuollaista elämässä. Mä olen aikuinen ihminen, mun on osattava panna itselleni ja käytökselleni rajat. Veikkaan, että sulla on ongelmia noiden rajojen kanssa.
Ai miksi salaa? Siksi, koska ihmiset eivät hyväksy kaltaisiani naisia, jotka oikeasti pitävät dominoivista miehistä.
Ap