Käräytän yhden panoni vaimolleen.
Mitä mieltä? Minulla on yksi pano, jota olen tapaillut alkuun tiheästi (monta kertaa viikossa(!) ) ja nyt harvemmin, muutaman kuukauden välein. Minulla on ollut muitakin seksisuhteita, ja niissä on ollut molemminpuolista kunnioitusta ja homma on toiminut ja loppunut jos jompikumpi on halunnut lopettaa. Mitään tunnejuttuja en noissa suhteissa koe, kyse on fyysisten tarpeiden tyydytyksestä.
Tämä kyseinen mies on kivan alun jälkeen alkanut käytäytyä ikävästi, kyselee vain koska tulen esim pikaisesti ottamaan häneltä suihin tai on kertonut minusta jollekin toiselle miehelle ja ehdotti että tapaisin hänetkin seksin merkeissä. Selvästikään ei siis kunnioita minua, ole kiinnostunut minun tarpeistani (joka on ollut muille panoilleni tärkeä asia) eikä suhde tällaisenaan toimi enää.
En tiedä mikä nimuun meni, jotain naksahti mutta laitoin tuon miehen vaimolle viestiä. Aion kertoa (nimettömänä ainakin alkuun) koko jutun. Tiedän miehellä olevan muitakin suhteita.
Mitä ajattelet asiasta? Haluaisitko vaimona kuulla miehesi pettävän? Moraalisaarnojakin saa antaa, ne ei minua heilauta mihinkään suuntaan :)
Kommentit (231)
Mikä pettymys aloittajalle, jos miehellä on avoin suhde. Mahtaa harmittaa.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:31"]Hyvä ap!! Toki moraalitonta panna varattua, mutta hyvä suoraselkäinen teko on käräyttää se mies vaimolleen. Mä ainakin käräyttelen kaikki varatut miehet, jotka lähettelee mulle viestejä facebookissa, ehdottelee tapaamisia ym.. Olen hyvännäköinen niin niitä tulee aika usein. Screenshotina todistusaineisto vaimolle. Ei voi kukaan syyttää että valehtelen! Ja jollakin sairaalla tavalla nautin tästä :)
[/quote]
Hyvä! Juuri näin!! :)
On jo aikakin naisten pitävän toistensa puolia!
On alhaista edesauttaa pettämistä mutta ehdottomasti pitää kertoa. Minä ainakin haluaisin tietää.
[/quote]
Paras ystävänikin ajatteli näin. Ensin nai mieheni kanssa ja sitten tuli kertomaan minua säälien, että kyllä minun täytyy tietää, että mieheni on sika, kun hänen luokseen tuli kertomaan, kuinka minä en ymmärrä häntä ja he menivät sänkyyn ja sitten ei eronnutkaan minusta.
Kuinka ystäväni pitikään puoliani mennessään sänkyyn mieheni kanssa. En todellakaan vihamiehiä tarvitse, kun bestiksetkin ovat tällaisia.
Kyllä naiset osaavat pitää niin hyvin toistensa puolta.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:31"]Hyvä ap!! Toki moraalitonta panna varattua, mutta hyvä suoraselkäinen teko on käräyttää se mies vaimolleen. Mä ainakin käräyttelen kaikki varatut miehet, jotka lähettelee mulle viestejä facebookissa, ehdottelee tapaamisia ym.. Olen hyvännäköinen niin niitä tulee aika usein. Screenshotina todistusaineisto vaimolle. Ei voi kukaan syyttää että valehtelen! Ja jollakin sairaalla tavalla nautin tästä :)
[/quote]
Hyvä! Juuri näin!! :)
On jo aikakin naisten pitävän toistensa puolia!
On alhaista edesauttaa pettämistä mutta ehdottomasti pitää kertoa. Minä ainakin haluaisin tietää.
[/quote]
Paras ystävänikin ajatteli näin. Ensin nai mieheni kanssa ja sitten tuli kertomaan minua säälien, että kyllä minun täytyy tietää, että mieheni on sika, kun hänen luokseen tuli kertomaan, kuinka minä en ymmärrä häntä ja he menivät sänkyyn ja sitten ei eronnutkaan minusta.
Kuinka ystäväni pitikään puoliani mennessään sänkyyn mieheni kanssa. En todellakaan vihamiehiä tarvitse, kun bestiksetkin ovat tällaisia.
Kyllä naiset osaavat pitää niin hyvin toistensa puolta.
[/quote]
En tarkoittanutkaan, että lähtee pettämään ja kertoo sitten vasta jälkeenpäin. Heti vain käräyttämään tällaiset ehdotukset ja aikeet. Koska se joka tällaista ehdottelee, tekee sen varmasti jonkun muun kanssa jos ei yhdeltä saa.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:35"]
Mä en ymmärrä miksi joku ei haluis tietää, että kumppani paneskelee säännöllisesti vierasta? Yhden satunnaisen ymmärrän, sellaisen mikä ei tule koskaan toistumaan kenenkään kanssa. Suljette mieluummin silmät ettette vain joudu ottamaan vastuuta? Mieshän ei sua rakasta, jos tarvii muita naisia.
[/quote]
Kaikkien suhteet eivät perustu rakkauteen, vaan molemminpuoliseen hyötyyn ja käytännön pakkoon.
Jos toinen on mukava kumppani, arki sujuu ja suhde on taloudellisesti molemmin puolin kannattava, on lapsia, joille halutaan ehjä perhe, on ehkä yhteisiä taloudellisia intressejä perheen ulkopuolella (yritys, sijoituksia... mitä lie) ja mitään liiempää vikaa ei ole, miksi ei jatkaisi toimivaa suhdetta, vaikka kipinä olisi kuollut?
Toinen nainen, joka käräyttää pettävän miehen, pakottaa vaimon reagoimaan tilanteeseen, josta on toki tietoinen, mutta josta ei halua tietää mitään. Perhe haluaa ehkä antaa ulospäin toimivan kuvan ja kovaääniset toiset naiset vahingoittavat julkisuuskuvaa (esim. perheyrityksen mainetta, miehen edustusammatti, naisen edustusammatti...).
Itse en tällaiseen suhteeseen lähtisi, haluan jollakin tasolla uskoa rakkauteen ja sielunkumppanuuteen, mutta kyllä tällaisiakin on, on ollut historian saatossa erittäin paljonkin.
Ei pidä sekaantua asioihin, jotka eivät itselle kuulu, jos niistä ei tarpeeksi tiedä.
Itse olen viettänyt sinkkuaikoja suhteellisen paljon. Olen muutamaan kertaan ollut siinä tilanteessa, että varattu mies ehdottaa suhdetta. Osa miehistä on ollut seurustelevia, toiset jopa perheellisiä ja naimisissa. En ole koskaan lähtenyt suhteeseen, sillä tiedän että saattaisin rakastua ja mies voisi tehdä minulle aivan saman kuin nykyiselle kumppanilleen. Tosin tiedän myös, että miehet ovat varmasti ottaneet "vakkarikseen" jonkun muun, koska itse en ole suostunut. Kaupunki on melko pieni, tiedän nimeltä kaikkien miesten kumppanit. Koskaan en ole ketään käräyttänyt, mutta mielessä on käynyt. Olen varmaan pelännyt, että kärsin itse siinä sivussa syyttömänä jos sanon jotain. Miehiä olen tosin ripittänyt ja kehottanut ennemmin panostamaan nykysuhteeseen tai eroamaan.
Että näin hyviä tyyppejä. Syy pysytellä sinkkuna.
Oon maannu ainaki kuuden (tietääkseni) perheellisen, naimisissa olevan miehen kanssa. Olivat jotenkin kyllästyneitä plösähtäneisiin naisiinsa. Pari liittoa ainakin rikoin
-tuosta sai sen käsityksen ,että kirjoittaja on homo.
Hyvä ap että käräytät, mutta en voi olla ajattelematta, että mies kohteli sinua niinkuin kaltaisiasi kuuluukin kohdella. Nainen joka tietoisesti sekaantuu varattuun, perheelliseen ihmiseen ei ole käyttötavaraa kummempi ja hyvin tällaista voisi lainailla kaverille ;). Mies on myös kuvottava sika, mutta et sinäkään mikään enkeli ole, vaan juuri sellainen lainatavara, joka ei käytöstä kulu!
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 13:32"]
Miksi muuten miehillä ei ole tarvetta lähetellä nimettömiä kirjeitä ja viestejä varattujen naisten miehille.
Ihan oikeasti, en ole koskaan tavannut sinkkumiestä, joka harrastaa yhdenillansuhteita ja joka pitäisi tärkeänä käräytellä niitä naisia heidän miehilleen.
Mistä juontaa naisten tarve tehdä tämä heti vaimolle?
En tunne yhtään miestä, joka olisi kirjoitellut naisen miehelle nimettömiä lappuja, että minäpä panin sun vaimoas eilen, hähäähääää.
[/quote]
Jos luit tarkasti, huomasit varmasti, että AP:lla ei ollut mitään hinkua kieliä vaimolle ennen kuin mies alkoi käyttäytyä epäkunnioittavasti ja olla sikamainen. Kyse ei ole 'hähäähäää, panin sun puolisoa'-tilanteesta.
Miksi muuten miehillä ei ole tarvetta lähetellä nimettömiä kirjeitä ja viestejä varattujen naisten miehille.
Ihan oikeasti, en ole koskaan tavannut sinkkumiestä, joka harrastaa yhdenillansuhteita ja joka pitäisi tärkeänä käräytellä niitä naisia heidän miehilleen.
En tunne yhtään miestä, joka olisi kirjoitellut naisen miehelle nimettömiä lappuja, että minäpä panin sun vaimoas eilen, hähäähääää.
[/quote]
Se johtuu siitä, että kaikesta tämänkin ketjun kanamaisesta kotkotuksesta huolimatta, jossa toinen nainen "voimaannuttaa itseään ilmiantamalla kusipää-petturimiehen", nainen on lähtökohtaisesti heikompi sukupuoli. Nimenomaan naiset, jotka nappaavat varattuja miehiä, hakevat vahvistusta itselleen miehen hyväksynnästä ja huomionosoituksista. Kun ne lakkaavat, alkavat kostotoimenpiteet, stalkkaaminen ym. häirintä. Mies ei tarvitse naisen vahvistusta egolleen. Yhden naisen voi korvata toisella. Jos suhde kariutuu "toisen naisen" kanssa on se vakikumppani tai uusi sivusuhde. Naiset eivät kerta kaikkiaan ole niin tärkeitä miehille kuin miehet naisille.
Kirjoituksesi on niin sekava, että siitä ei saa mitään selvää. Oletko nainen vai mies, onko joku homosuhde tossa mukana tai mitä ihmettä? Miksi kysyt neuvoa siten, että et vaivaudu edes kirjoittamaan kunnolla mistä on kyse?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 15:51"]
[/quote]
Jos luit tarkasti, huomasit varmasti, että AP:lla ei ollut mitään hinkua kieliä vaimolle ennen kuin mies alkoi käyttäytyä epäkunnioittavasti ja olla sikamainen. Kyse ei ole 'hähäähäää, panin sun puolisoa'-tilanteesta.
[/quote]
Ei niin vaan kyse on siitä, että ap kostaa miehelle, kun tämä ei ole tajunnut kohdella häntä oikealla tavalla. Näinkö aikuisissa ihmissuhteissa toimitaan? Mies kun ei mielestäni erehtynyt kovin kauas ap:n tyylistä. Jos tietää, että naisella on paljon seksikumppaneita, joita hän jopa kertakuluttaa, niin ei ole mielestäni kovin paha ehdottaa, että tässä olisi uusi, jos tarvitset. Vähän sama asia kuin joku ehdottaa treffejä kaverinsa kanssa. Ap panee siinä missä joku toinen käy treffeillä. Kukin tyylillään, mutta on lapsellista ja outoa suuttua, kun toinen ei tajua, missä mennään.
Mies ei todellakaan ole mikään herrasmies mutta eipä ole ap:kaan mikään neitsyt tai edes hyvää seurustelumateriaalia. En lainkaan käsitä, miksi kahden ihmisen välisessä suhteessa pitää mennä toisen periaatteiden mukaan, jos niitä periaatteita ei ole etukäteen sovittu. Korrektia ap:lta olisi todeta, että valitsee itse seksikumppaninsa eikä arvosta parittamista ja jos mies tästä suivaantuu, sitten voidaan miettiä, pitäisikö jotain konkreettisempaa tehdä, että opetus menee perille. Eihän mies voi kuitenkaan ymmärtää kunnioittaa ap:tä, jos ei oikeasti arvosta ja kunnioita ap:n tapaa elää. Ja harva kai oikeasti kunnioittaa ihmistä, joka on jokaisessa ihmissuhteessaan vain ottamassa sen, mitä itse tarvitsee eikä lainkaan kunnioita toisen osapuolen tarpeita saatikka olisi valmis niitä täyttämään.
Kun kyse on pelkästään seksistä, on yllättää, että ap suuttuu pelkän seksin ehdottamisesta.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 15:43"]
Hyvä ap että käräytät, mutta en voi olla ajattelematta, että mies kohteli sinua niinkuin kaltaisiasi kuuluukin kohdella. Nainen joka tietoisesti sekaantuu varattuun, perheelliseen ihmiseen ei ole käyttötavaraa kummempi ja hyvin tällaista voisi lainailla kaverille ;). Mies on myös kuvottava sika, mutta et sinäkään mikään enkeli ole, vaan juuri sellainen lainatavara, joka ei käytöstä kulu!
[/quote]
Ai ku kiva tapa käyttää silmäniskuhymiötä. Tai sit ei.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 13:32"]
[/quote]
Se johtuu siitä, että kaikesta tämänkin ketjun kanamaisesta kotkotuksesta huolimatta, jossa toinen nainen "voimaannuttaa itseään ilmiantamalla kusipää-petturimiehen", nainen on lähtökohtaisesti heikompi sukupuoli. Nimenomaan naiset, jotka nappaavat varattuja miehiä, hakevat vahvistusta itselleen miehen hyväksynnästä ja huomionosoituksista. Kun ne lakkaavat, alkavat kostotoimenpiteet, stalkkaaminen ym. häirintä. Mies ei tarvitse naisen vahvistusta egolleen. Yhden naisen voi korvata toisella. Jos suhde kariutuu "toisen naisen" kanssa on se vakikumppani tai uusi sivusuhde. Naiset eivät kerta kaikkiaan ole niin tärkeitä miehille kuin miehet naisille.
[/quote]
Jos kerran naiset eivät ole niin tärkeitä teille miehille ja teidän egolle, niin miksi olen törmännyt moniin miehiin, jotka ovat "itkeneet" minulle naisten kaksinaamaisuutta kun nainen on tehnyt tämän saman heille? Vaikka yhdessä tapauksessa oli kertojan mukaan kyse vain parin kuukauden tapailusta. Onko se jotain säälin hakua sitten? Että jos vaikka säälistä sitten saisi!! ;)
Itse en hyväksy pettämistä missään olosuhteissa. En myöskään varattuun sekaantumista. En hyväksynyt parisuhteeni aikana itseltäni edes ajatusta moisesta.
Nyt sinkkuna voin sanoa, että en kaipaa minkäänlaista hyväksyntää keneltäkään mieheltä vaan katson hyvin tarkkaan kuka pääsee lähelleni. Liki 4 vuotta erosta ja kolmen kanssa olen tapaillut. Vaikka koskaan ei olisi tarvinnut lähteä yksin kotiin baarista. Tai erään kerran edes kaupasta.
"Eihän mies voi kuitenkaan ymmärtää kunnioittaa ap:tä, jos ei oikeasti arvosta ja kunnioita ap:n tapaa elää. Ja harva kai oikeasti kunnioittaa ihmistä, joka on jokaisessa ihmissuhteessaan vain ottamassa sen, mitä itse tarvitsee eikä lainkaan kunnioita toisen osapuolen tarpeita saatikka olisi valmis niitä täyttämään."
Varmasti näinkin.
Mutta oliko tämä sitten mieheltä kunnioittavaa käytöstä omaa vaimoaan kohtaan? Tai miksi niin moni mies kohtelee epäkunnioittavasti myös niitä jotka eivät elä näin? Kunnioittamisesta puhe ja sen osoittaminen taitaa olla miehille kaksi eri asiaa. Joiden ei tarvitse olla ilmeisesti mitenkään yhdenmukaisia?
Kunnioittamisesta puhuminen ei tee kenenkään aikeista yhtään kunniallisempia jos käyttäytyminen osoittaa muuta.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 16:25"]
[/quote]
[/quote]
AHAHAHAHHAAAAAAAAAAA :D Hankihan nyt ensin se nainen ja tule vasta sitten kertomaan, miten se on sulle aivan yhdentekevä ja tarpeeton. :)
Todellakin kerrot, itse juuri aivan rikki kun selvisi että miehellä ollut viimeiset puoli vuotta suhde myös toisen kanssa. Tuollaiset tyypit ovat ihmissaastaa jotka leikkivät tunnekylmästi toisten tunteilla tyydyttäen vain omia tarpeitaan.
Toivon itsekin että olisin saanut tietää aiemmin. Rikki, niin rikki...
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 18:26"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 16:25"]
[/quote]
[/quote]
AHAHAHAHHAAAAAAAAAAA :D Hankihan nyt ensin se nainen ja tule vasta sitten kertomaan, miten se on sulle aivan yhdentekevä ja tarpeeton. :)
[/quote]
Heh. En ole lesbo, joten en tarvitse naista. Mutta näinhän se menee. Jos miehellä tulee ero, hän etsii uuden naisen. Miehet eivät usein ole katkeria näistä kertakäytösuhteista muuteenkaan. Eivät vaan enää halua kuulla naisesta mitään. Ei hyvässä eikä pahassa. Mutta naiset ovat. Odotukset korkealla ja siksi korkealta myös pudotaan. Eiköhän osa näiden salasuhteiden viehätystä ole juuri se, että nainen kuvittelee voittavansa miehen vakikumppanin viehättävyydellään. Eli juuri sitä mainitsemaani egonpönkitystä. Mies taas käyttää naisia hyväkseen kilpailuttamalla heitä ja usuttamalla toistensa kimppuun. Terve ihminen ei lähde nähdäkseni lähde näihin leikkeihin mukaan.
Ap:lla on tosiaan mielenkiintoinen kaksoisstandardi. Hän makaa ympäriinsä miten sattuu. Kun mies esittelee hänelle jonkun toisen miehen (ilmeisesti päästäkseen tapauksesta eroon) ap loukkaantuu muka verisesti. Hän on vapaa omien määritelmiensä mukaan, mutta auta armias kun mies määrittelee hänet vapaan seksin harjoittajaksi, ollaankin yhtäkkiä sotajalalla.
Ap korjaa hieman vääristynyttä kuvaasi. En todellakaan halua miestä, en ole missään vaiheessa halunnut. Eikä mies ole "jättänyt" minua, tänäänkin olen saanut viestejä ja tapaamisehdotuksia.
Tilannepäivitys: vaimo vastasi, kyseli tarkentavia tietoja ja kiitti sitten tiedoista. Sitä en tiedä mitä nyt sitten tapahtuu. Todennäköisesti saan mieheltä erittäin vihaisia viestejä.
ap
[/quote]
Mistä tiedät, että "mies ei kunnioita sinua". Esität, että et ole koskaan halunnut miehestä tunnetasolla mitään. Jos tämä on totta niin eikö mieskin tiedä sen.
Näin ollen mies on ajatellut, että järjestää sinulle lisää actionia (eli siis ei yritä "omistaa" sinua kuten huonoitsetuntoiset pettäjät usein tekevät) ja on ehdotellut leikkisästi kepeitä seksituokioita koska olet itse antanut ymmärtää ettet hae tunnetasolla mitään mutta kaipaat ruumiillista kanssakäyntiä. Sen sinä nyt palkitset kostolla.
Koska motiivisi tosiaan on pelkkä kosto niin olisi kiva tietää mistä olet pillastunut jos et kerran miestä halua. Mitä mies on sinulle tehnyt paitsi yrittänyt järjestää peräänkuuluttamaasi kepeätä seksiä niin itsensä kuin ystäviensä kanssa. Jos koet, että miehen käytös on loukkaavaa, miksi et yksinkertaisesti vain sivistyneesti kertonut, että et tykkää tuollaisesta käytöksestä.
Ko. miehen käytös ei ole asiallista ainakaan vaimoaan kohtaan, mutta koska tässä ei alunperin ole kyse siitä (et sinällään toisten parisuhteista ja varattuna olemisesta välitä mitään) niin tuntuu, että olet harvinaisen itsekeskeisesti elämää katsova ihminen.
Huorittelut ja muut vastaavat epäasialliset kommentit joita sinusta on tässä ketjussa esitetty sen sijaan ovat turhanpäiväistä moraalin vartijoiden ininää. Vuonna 2014 voi nainenkin elää (ainakin pitäisi voida) vapaana siten kuten haluaa. Eettisesti voi olla väärin olla varattujen kumppanien kanssa mutta vastuu siitä kuuluu tosiaan niille varatuille. Sinulta olisi korrektia kuitenkin koittaa elää rehellisesti niitä kohtaan joiden kanssa "hassuttelet" ja myös heidän kumppaneitaan kohtaan muutoin. Näitä asioita rikot joistakin omanapaisista tarkoitusperistä johtuen.
Vaimo varmaan on kiitollinen ap.lle. Uskon, että ottaa ap.hen yhteyttä ja kiittää siitä, että kertoi, millainen pukki mies on.
Hienoa ap, teistä varmaan tulee vielä hyvät ystävät vaimon kanssa ja saatte haukkua miestä yhdessä.
Ap on suoraselkäinen nainen.