Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräytän yhden panoni vaimolleen.

Vierailija
10.02.2014 |

Mitä mieltä? Minulla on yksi pano, jota olen tapaillut alkuun tiheästi (monta kertaa viikossa(!) ) ja nyt harvemmin, muutaman kuukauden välein. Minulla on ollut muitakin seksisuhteita, ja niissä on ollut molemminpuolista kunnioitusta ja homma on toiminut ja loppunut jos jompikumpi on halunnut lopettaa. Mitään tunnejuttuja en noissa suhteissa koe, kyse on fyysisten tarpeiden tyydytyksestä.

Tämä kyseinen mies on kivan alun jälkeen alkanut käytäytyä ikävästi, kyselee vain koska tulen esim pikaisesti ottamaan häneltä suihin tai on kertonut minusta jollekin toiselle miehelle ja ehdotti että tapaisin hänetkin seksin merkeissä. Selvästikään ei siis kunnioita minua, ole kiinnostunut minun tarpeistani (joka on ollut muille panoilleni tärkeä asia) eikä suhde tällaisenaan toimi enää.

En tiedä mikä nimuun meni, jotain naksahti mutta laitoin tuon miehen vaimolle viestiä. Aion kertoa (nimettömänä ainakin alkuun) koko jutun. Tiedän miehellä olevan muitakin suhteita.

Mitä ajattelet asiasta? Haluaisitko vaimona kuulla miehesi pettävän? Moraalisaarnojakin saa antaa, ne ei minua heilauta mihinkään suuntaan :)

Kommentit (231)

Vierailija
61/231 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:26"]

Olet todella ilkeä. Petät täysin luottamuksen.

[/quote]

Eikö mies ole tehnyt sitä kun "tarjoaa käyttöön" minua jollekin muulle?

ap

[/quote]

Otatko maksun miehiltä?

[/quote]

Oletko tyhmä vai tosi tyhmä?

[/quote]

Siksi kysyn; mitä järkeä muuten on maata monen miehen kanssa samanaikaisesti? Itsestäni tuollainen käyttäytyminen on muuten käsittämätöntä.

[/quote]

Missä on sanottu ensinnäkään että ap makaa monen kanssa yhtäaikaa? Ja toisaalta, ei varmaankaan näe kovin usein varattuja miehiä eli jos tarvitsee usein seksiä, on myös miehiä oltava monta. Näin maalaisjärjellä ajateltuna. Ja itsekin haluaisin tietää jos mieheni vehtaisi tuollaista. Mielenkiinnolla odotan miten tämä jatkuu.

Vierailija
62/231 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

[/quote]

Otatko maksun miehiltä?

[/quote]

[/quote]

Siksi kysyn; mitä järkeä muuten on maata monen miehen kanssa samanaikaisesti? Itsestäni tuollainen käyttäytyminen on muuten käsittämätöntä.

[/quote]

Onko tämä sukupuolisidonnaista? Miehet ovat aina halunneet monia panoja ja nyt, kun naisen seksuaaliset halut on myös myönnetty, niin näiden toteutus on myös näille mahdollista. Ap on sinkku, eikä petä ketään. Onko tämän palstan mukaan se suurempi synti, että on nainen ja sinkku ja toteuttaa himojaan ( ilman turhaa vaivaa ja vakipanojen muodossa, odottaen näiltä kuitenkin kunnioittavaa käytöstä) vai se, että on parisuhteessa oleva mies, joka rilluttelee vaimon ja lapsien selän takana tälläisillä sinkkunaisilla ja sitten haukkuu tälläisiä huoriksi tms. kun kiinnijäämisen pelko iskenyt ihan omista petoksista ja sikailuista? Ja siinä suhteessa tosiaan ollut jo vikaa, jos mies lähtee vieraisiin, aviomoraalin vahtijiksi ei kaikista naisista ole kun mies on päättänyt pettää ja valehdella. Aivan liian monta tarinaa jo tässäkin ketjussa siitä, että mies valehtelee olevansa itse sinkku sinkkunaiselle. Vika on aina siinä pettäjässä eikä siinä ketä tämä yrittänyt kusettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/231 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 13:08"]

Naiset, lopettakaa itsenne alentaminen. Älkää suostuko tällaisiin seksisuhteisiin, koska siinä teitä oikeasti kohdellaan ilmaisena huorana, kuten täällä on jo sanottu. Tuo miten mies on tarjonnut ap:tä kaverienkin käyttöön kertoo todella, todella paljon siitä, mitä miehet ajattelevat ns. jakelevista naisista.

Niin kauan kuin tällaisia naisia on, ei tasa-arvo tule koskaan toteutumaan. Tasa-arvo vaatii arvostusta ja sitä pohjaa ap:nkin toiminta jäytää hyvinkin tehokkaasti.

Miehen on tosi vaikea kunnioittaa naista, jos tämä pitää itseäänkin ilmaisena ja käytettävissä olevana seksinukkena: nainen on tällaiseen suhteeseen lähtiessään ikään kuin itse myöntänyt, ettei hänessä ole mitään muuta kiinnostavaa kuin p*llu ja p*rse. Sellaista seksinukkea voi sitten tarjota kaverillekin, kun ei se oikein herätä mitään tunteita paineidenpoiston ulkopuolella.

Vielä kerran, miehet nauravat ja pudistelevat päätään tällaisille naisille.

[/quote]

Nauravatko ja pudistelevatko päätään siinä vaiheessa kun vaimo on ottamassa eroa kun mies on pettänyt vaimoaan? Vastuu on PETTÄJÄLLÄ, sinkku saa tehdä mitä haluaa. Ei ap ole ketään pettänyt. Mies on.

Vierailija
64/231 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 20:44"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 20:43"]Ehheheh, aloittaja trollaa kybällä ja eukot mene vipuun. No huvinsa kullakin.

[/quote]

Tuskinpa. Itse olen samantyylisessä tilanteessa ja olen myöskin miettinyt miehen käräyttämistä vaimolleen..

[/quote]

Miksi sinä jatkat suhdetta?

Vierailija
65/231 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap sait sun panon vaimolta vastauksen?

Vierailija
66/231 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap?

Vierailija
67/231 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko jo vastaus?

Vierailija
68/231 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko jo vastaus?

Vierailija
69/231 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aapeeeeee?

Vierailija
70/231 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:31"]Hyvä ap!! Toki moraalitonta panna varattua, mutta hyvä suoraselkäinen teko on käräyttää se mies vaimolleen. Mä ainakin käräyttelen kaikki varatut miehet, jotka lähettelee mulle viestejä facebookissa, ehdottelee tapaamisia ym.. Olen hyvännäköinen niin niitä tulee aika usein. Screenshotina todistusaineisto vaimolle. Ei voi kukaan syyttää että valehtelen! Ja jollakin sairaalla tavalla nautin tästä :)

[/quote]

Hyvä! Juuri näin!! :)

On jo aikakin naisten pitävän toistensa puolia!

On alhaista edesauttaa pettämistä mutta ehdottomasti pitää kertoa. Minä ainakin haluaisin tietää.

Vierailija
71/231 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä ainoa joka EI haluaisi tietää miehensä pettämisestä?

Vierailija
72/231 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis edellisestä tuo alempi kommentti oli ap:lle

Vierailija
73/231 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 19:49"]

[/quote]

ap

[/quote]

Otatko maksun miehiltä?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Onko tämä sukupuolisidonnaista? Miehet ovat aina halunneet monia panoja ja nyt, kun naisen seksuaaliset halut on myös myönnetty, niin näiden toteutus on myös näille mahdollista. Ap on sinkku, eikä petä ketään. Onko tämän palstan mukaan se suurempi synti, että on nainen ja sinkku ja toteuttaa himojaan ( ilman turhaa vaivaa ja vakipanojen muodossa, odottaen näiltä kuitenkin kunnioittavaa käytöstä) vai se, että on parisuhteessa oleva mies, joka rilluttelee vaimon ja lapsien selän takana tälläisillä sinkkunaisilla ja sitten haukkuu tälläisiä huoriksi tms. kun kiinnijäämisen pelko iskenyt ihan omista petoksista ja sikailuista? Ja siinä suhteessa tosiaan ollut jo vikaa, jos mies lähtee vieraisiin, aviomoraalin vahtijiksi ei kaikista naisista ole kun mies on päättänyt pettää ja valehdella. Aivan liian monta tarinaa jo tässäkin ketjussa siitä, että mies valehtelee olevansa itse sinkku sinkkunaiselle. Vika on aina siinä pettäjässä eikä siinä ketä tämä yrittänyt kusettaa.

[/quote]

Minä en nyt tajua tätä logiikkaa.

Ap on sinkku ja se oikeuttaa hänet

1) tietoisesti yllyttämään pettämiseen ja näin ollen yhden perheen mahdolliseen tuhoamiseen

2) tietoisesti pettämään tämän miehen luottamuksen kertomalla vaimolle

Missä kohtaa tässä ap toimii omien arvojensa mukaisesti?

Jos rupeaa sikojen kanssa tekemisiin, pitää osata kantaa vastuu valinnastaan. Kai ap tajuaa, että sotkeutumalla varattuihin pettäjiin, hän ei todellakaan ole iskenyt miesten parhaimmistoon. Ei kai silloin voi oikeasti olettaa, että tällainen mies kohtelisi panoaan kunnioittavalla ja miellyttävällä tavalla, kun ei kykenen kohtelemaan edes valitsemaansa puolisoa kunnioittavasti ja arvostavasti. Tällainen mieshän hakee aivan samoin kuin ap vain omaa mielihyväänsä muiden tunteista välittämättä. Miksi ap olisi jotenkin poikkeus, jonka tunteet olisi tässä kuviossa huomioitava ja muista viis?

En siis vain käsitä tätä logiikkaa. Muita saa satuttaa ja niitä saa kohdella miten vaan, mutta sitten kun itselle osuu osa miehen sikamaisuudesta, niin sitten on helvetti irti ja se pitää kostaa - viis siitä, että hommaan on lähdetty miehen tausta ja sikamaisuus yleisessä tiedossa.

Miks ap olisi  oikeutettu ilkeilemään vastaavasti tälle miehelle? Hän on osallistunut tämän naisen pettämiseen, ja nyt hän haluaa satuttaa paitsi naista myös tätä miestä  ja osa täällä hurraa ja kannustaa ja pitää ap:n toimintaa reiluna ja rehtinä. Ap  ei toimi lainkaan reilusti. Hän ei edes ole uskollinen omalle toiminnalleen vaan pettää panojensakin luottamuksen. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Siasta miehestä pääsee eroon jättämällä hänet. Miksi kosto?

En osaa tässä tilanteessa sanoa muuta kuin että se, että ap on sinkku, ei tee häntä viattomaksi kuvioon. Se vaimo on ihminen, nainen ja äiti. Ap loukkaa toista ihmistä, naista ja äitiä tietoisesti ja ylimielisesti. Se, että ap on sinkku, on vain pieni lieventävä seikka, vähän niin kuin pahoinpitelyssäkin. Vaikka ap itse ei hakkaa vaimoa, hän tietää, että toinen tekee sen ja paitsi että katselee vierestä, osallistuu siihen houkuttelemalla ja yllyttämällä. Ei kai se vierestä katsominen ole mikään rikos mutta moraalisesti se on väärin eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, onko ap sinkku vai ei. Sinkuillakaan ei ole oikeus olla välittämättä kenestäkään muusta kuin itsestään. Ihan yhtä ikäviä ihmisiä he ovat, kun osallistuvat toisen ihmisen satuttamiseen kuin ne varatutkin.

En ymmärrä ihmisten kertakulutusta enkä kaiken oikeuttamista sillä, että omat tarpeet sitä vaativat. Jokainen määrittelee ne omat tarpeet itse ja miten haluaa ne tulevan täytetyiksi. Ei siinä ole mikään pakottava tarve talloa muita jaloillaan, jotta ne tarpeet saadaan tyydytetyksi. On monenlaisia keinoja täyttää ne tarpeet kaikkia osapuolia kunnioittavalla tavalla. Minä itse arvostan henkilökohtaisesti eniten niitä ihmisiä, jotka yrittävät välttää muiden lyttäämistä ja ymmärtävät oman vastuun toiselle aiheutuneesta tuskasta hiukan laajemmin kuin vain siltä osin, että kyse on tuntemattomasta ihmisestä, josta en välitä.

Tämän lisäksi arvostan ihmisiä, jotka osaavat pitää periaatteensa silloinkin kun tilanteet muuttuvat. Ap on tietoisesti sotkeutunut varattuun mieheen, ja kun mies ei osoittaudu sellaiseksi kuin hän kuvitteli (ja tässä kohtaa hän on kyllä todella sokea ja naiivi), niin hänen pitäisi ottaa opikseen ja ymmärtää tässä oma osuutensa eikä ryhtyä outoon kostoleikkiin. Melkeinpä toivoisin, että ap:ta vastassa olisi sekopäinen nainen, joka ei ihan kiltisti niele sitä, että ap harrasti seksiä hänen miehensä kanssa. Ehkä silloin ymmärtäisi, että tulella leikkiminen ei ole koskaan vaaratonta ja sillä voi olla yllättäviä seurauksia, vaikka kuinka olisi pukeutunut tulenkestävään pukuun.

Vierailija
74/231 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 12:43"]Olenko minä ainoa joka EI haluaisi tietää miehensä pettämisestä?

[/quote]

Taidat olla. Ei tuollainen käytös ole kenenkään kunnioittamista, osoittaa törkeää halveksuntaa ja arvostuksen puutetta etenkin omaa puolisoaan kohtaan.

JOS parisuhde on oikeasti huono, niin sitten täytyy olla selkärankaa lopettaa se ennemmin kuin lähteä pettämään.

Vierailija
75/231 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin just pettäminen on ollut se josta olen saanut voimia ja virtaa niin että jaksan vielä jatkaa parisuhteessani. Odottaa ja antaa suhteelle vielä mahdollisuuden. Muuten olisin jo lähtenyt. Olisko se sitten parempi?

Vierailija
76/231 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse taisi nyt olla siitä pitääkö pettämisestä kertoa.... Kyllä, ap:n käytös on halveksuttavaa ja ala-arvoista. Ja hän on yhtälailla pettäjä.

Tällaisen suhteen pitäminen halventaa myös toisia naisia. Ja todellakin syö sitä ansaittua kunnioitusta kunnollisilta naisilta...

Mutta yhtä lailla tämä mies tässä on h**ra. Jos naista voi kutsua tällaiseksi tietyn käytöksen perusteella, niin myös miestäkin. Ei tällainen käytös tee miehestä sankaria.

Vierailija
77/231 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

[/quote]

Otatko maksun miehiltä?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No sehän se parasta on kun kolme naimisissaolevaa miestä höylää yhtäaikaa joka reikään. Hahhaaaa, siellä kolme pikkuvaimoa luulee, että ukko on uskollinen. Muahhaaa, mikä voitonriemuinen tunne aina sen jälkeen.

Vierailija
78/231 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 19:49"]

[/quote]

ap

[/quote]

Otatko maksun miehiltä?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos sinkkumies panee montaa varattua naista ja käräyttäisi jokaisen naisen miehelleen panon jälkeen, ämmät rääkyisi, että sika mies.

Vierailija
79/231 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten miehillä ei ole tarvetta lähetellä nimettömiä kirjeitä ja viestejä varattujen naisten miehille.

Ihan oikeasti, en ole koskaan tavannut sinkkumiestä, joka harrastaa yhdenillansuhteita ja joka pitäisi tärkeänä käräytellä niitä naisia heidän miehilleen.

Mistä juontaa naisten tarve tehdä tämä heti vaimolle?

En tunne yhtään miestä, joka olisi kirjoitellut naisen miehelle nimettömiä lappuja, että minäpä panin sun vaimoas eilen, hähäähääää.

Vierailija
80/231 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tahtoisin kuulla. En olisi vihainen kertojalle. Olisin kiitollinen, että saisin tietää miehen todellisen luonnon. Silloin voi itse tehdä tarvittavat johtopäätökset ja toimia niiden mukaan haluamallaan tavalla. Kusettaminen ja todellisuuden pimittäminen on aina pahinta. Siinä tehdään päätöksiä toisen elämästä tämän puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä