Käräytän yhden panoni vaimolleen.
Mitä mieltä? Minulla on yksi pano, jota olen tapaillut alkuun tiheästi (monta kertaa viikossa(!) ) ja nyt harvemmin, muutaman kuukauden välein. Minulla on ollut muitakin seksisuhteita, ja niissä on ollut molemminpuolista kunnioitusta ja homma on toiminut ja loppunut jos jompikumpi on halunnut lopettaa. Mitään tunnejuttuja en noissa suhteissa koe, kyse on fyysisten tarpeiden tyydytyksestä.
Tämä kyseinen mies on kivan alun jälkeen alkanut käytäytyä ikävästi, kyselee vain koska tulen esim pikaisesti ottamaan häneltä suihin tai on kertonut minusta jollekin toiselle miehelle ja ehdotti että tapaisin hänetkin seksin merkeissä. Selvästikään ei siis kunnioita minua, ole kiinnostunut minun tarpeistani (joka on ollut muille panoilleni tärkeä asia) eikä suhde tällaisenaan toimi enää.
En tiedä mikä nimuun meni, jotain naksahti mutta laitoin tuon miehen vaimolle viestiä. Aion kertoa (nimettömänä ainakin alkuun) koko jutun. Tiedän miehellä olevan muitakin suhteita.
Mitä ajattelet asiasta? Haluaisitko vaimona kuulla miehesi pettävän? Moraalisaarnojakin saa antaa, ne ei minua heilauta mihinkään suuntaan :)
Kommentit (231)
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 17:20"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 17:00"]
[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 16:55"]
Tilannepäivitys: vaimo vastasi, kyseli tarkentavia tietoja ja kiitti sitten tiedoista. Sitä en tiedä mitä nyt sitten tapahtuu. Todennäköisesti saan mieheltä erittäin vihaisia viestejä.
ap
[/quote]
Tunnen vahingoniloa vain erittäin harvoin. Tämä on yksi niistä tilanteista, pakko myöntää!
[/quote]
Miksi olet vahingoniloinen? Eikö sellainen olla jos jollekulle käy vahinko? Minä ihan tietoisesti otan riskin että mies (ja vaimo) mahdollisesti pillastuu.
ap
[/quote]
Vahingoniloni kohdistuu kyseiseen petturimiekkoseen.
t. 216
Ei taida nämä kostot ja tilannepäivitykset täällä yhtään helpottaa ap:n oloa. Täytyy oppia pääsemään pettymysten yli. Niin kauan kuin ap:lla on tarve täällä ja muissa ketjuissa uhota "käräyttelystä" niin kauan me kaikki tiedämme, että asia/ suhde/ mies vaivaavat häntä edelleen. Koita nyt tyttörukka päästä asian yli, ei se mies enää palaa.
Ei tässä ole kyse huorittelusta. Mies on itse tehnyt valinnan siitä, että pettääkö tai ei. Ja etenkin tuolla tahdilla. Totta kai nainen kanssa tekee päätöksensä ketä tapailee. Se ei silti naisesta huoraa tee kun toteuttaa seksuaalista viettiään. Ennemminkin ajattelen miehen olevan huora, kun kerran naiskentelee toisen selän takana kaikkia. Se on itse päättänyt pettämisestään. Ja on naimisissa vieläpä, eli kaiken järjen mukaan törkeä ja epökunnioittava paskiainen. Toisen luottamuksen pettäminen johtaa vaan huonoon ja joskus sitä ei voi koskaan korjata.
Kyse on mielestäni aikamoisesta miehestä, johon en koskisi pitkällä tikullakaan. Luottamukseni on liian kallis moiselle.
Mitähän ap olisi tehnyt, jos sinkkumies olisi alkanut kaupittelemaan ap.ta helppona pilluna kavereilleen. Kenelle ap olisi sitten kostanut, kun ei olisi ollut vaimoa, kenelle kostaa.
Olet todella ilkeä. Petät täysin luottamuksen.
Haluaisin. Varsinkin jos käyttäytyy noin typerästi. Tod. näk. pannu koko suhteen ajan vieraita.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:26"]
[/quote]
Eikö mies ole tehnyt sitä kun "tarjoaa käyttöön" minua jollekin muulle?
ap
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:26"]
[/quote]
Minkä helvetin luottamuksen? Tollaset kusipäät ei ansaitse mitään luottamusta, eikä todellakaan olis varaa luulla että hän saisi luottaa keneenkään.:D
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:25"]
Kyllä haluaisin kuulla!
[/quote]
Koska varatut haluavat samaa kuin minä eli pelkkää seksiä. Eivät jää roikkumaan.
ap
Luin otsikosta paronin...
Äijä vaikuttaa idiootilta, miksi tuhlaat aikaa tuollaiseen?
Minä en jaksaisi nähdä vaivaa käräytellä miestä, siinähän saa vaimo pitää upean ukkonsa. Jos joku kertoisi minulle, että mieheni pettäisi, en asiaa ainakaan sille toiselle naiselle kommentoisi sanallakaan.
Hei, käräytä pois vaan, käräyttäkää kaikki miehet, jotka käy vieraissa! Kutsutaan sitä sitten Isojaoksi, kun koko peli menee uusiksi.
Go girl go!
Olen joskus aiemminkin tämäntyyppisiin käräytysketjuihin kommentoinut, että kukin tavallaan mutta itse en vaimona haluaisi tietää miehen petturoinnista. Aloittajaa ei tietenkään kiinnosta vaimon tunteet, ymmärrettävää sinänsä, mutta onko miehen käräyttäminen lopulta niin sydämen asia?
Kerro ihmeessä tollasesta siasta vaimolle. Tosin ei se varmaan usko. Ja itsekin voisit ettiä vapaita miehiä.
Hyvä ap!! Toki moraalitonta panna varattua, mutta hyvä suoraselkäinen teko on käräyttää se mies vaimolleen. Mä ainakin käräyttelen kaikki varatut miehet, jotka lähettelee mulle viestejä facebookissa, ehdottelee tapaamisia ym.. Olen hyvännäköinen niin niitä tulee aika usein. Screenshotina todistusaineisto vaimolle. Ei voi kukaan syyttää että valehtelen! Ja jollakin sairaalla tavalla nautin tästä :)
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:28"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:25"]
Kyllä haluaisin kuulla!
[/quote]
Koska varatut haluavat samaa kuin minä eli pelkkää seksiä. Eivät jää roikkumaan.
ap
[/quote]
Ihan sama mitä teet, mutta mietin miksii alennat itsesi noin? Provohan tämä on , mutta jos totta olisi, niin eikö sinua loukkaa, kun mies kohtelee noin huonosti. Jakaa sinua muille miehille, hyi! Olet huora ilman palkaa! Siis orjahuora.
Hyi, kuinka inhottavaa!
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:28"]
Luin otsikosta paronin...
Äijä vaikuttaa idiootilta, miksi tuhlaat aikaa tuollaiseen?
Minä en jaksaisi nähdä vaivaa käräytellä miestä, siinähän saa vaimo pitää upean ukkonsa. Jos joku kertoisi minulle, että mieheni pettäisi, en asiaa ainakaan sille toiselle naiselle kommentoisi sanallakaan.
[/quote]
En tuhlaakaan, enää. Hyvää seksiä meillä oli ja siksi joskus suostun tapaamaan kun itselläni ei satu olemaan muuta meneillään.
ap
Mä en ymmärrä miksi joku ei haluis tietää, että kumppani paneskelee säännöllisesti vierasta? Yhden satunnaisen ymmärrän, sellaisen mikä ei tule koskaan toistumaan kenenkään kanssa. Suljette mieluummin silmät ettette vain joudu ottamaan vastuuta? Mieshän ei sua rakasta, jos tarvii muita naisia.
Ap korjaa hieman vääristynyttä kuvaasi. En todellakaan halua miestä, en ole missään vaiheessa halunnut. Eikä mies ole "jättänyt" minua, tänäänkin olen saanut viestejä ja tapaamisehdotuksia.
Tilannepäivitys: vaimo vastasi, kyseli tarkentavia tietoja ja kiitti sitten tiedoista. Sitä en tiedä mitä nyt sitten tapahtuu. Todennäköisesti saan mieheltä erittäin vihaisia viestejä.
ap
[/quote]
Mistä tiedät, että "mies ei kunnioita sinua". Esität, että et ole koskaan halunnut miehestä tunnetasolla mitään. Jos tämä on totta niin eikö mieskin tiedä sen.
Näin ollen mies on ajatellut, että järjestää sinulle lisää actionia (eli siis ei yritä "omistaa" sinua kuten huonoitsetuntoiset pettäjät usein tekevät) ja on ehdotellut leikkisästi kepeitä seksituokioita koska olet itse antanut ymmärtää ettet hae tunnetasolla mitään mutta kaipaat ruumiillista kanssakäyntiä. Sen sinä nyt palkitset kostolla.
Koska motiivisi tosiaan on pelkkä kosto niin olisi kiva tietää mistä olet pillastunut jos et kerran miestä halua. Mitä mies on sinulle tehnyt paitsi yrittänyt järjestää peräänkuuluttamaasi kepeätä seksiä niin itsensä kuin ystäviensä kanssa. Jos koet, että miehen käytös on loukkaavaa, miksi et yksinkertaisesti vain sivistyneesti kertonut, että et tykkää tuollaisesta käytöksestä.
Ko. miehen käytös ei ole asiallista ainakaan vaimoaan kohtaan, mutta koska tässä ei alunperin ole kyse siitä (et sinällään toisten parisuhteista ja varattuna olemisesta välitä mitään) niin tuntuu, että olet harvinaisen itsekeskeisesti elämää katsova ihminen.
Huorittelut ja muut vastaavat epäasialliset kommentit joita sinusta on tässä ketjussa esitetty sen sijaan ovat turhanpäiväistä moraalin vartijoiden ininää. Vuonna 2014 voi nainenkin elää (ainakin pitäisi voida) vapaana siten kuten haluaa. Eettisesti voi olla väärin olla varattujen kumppanien kanssa mutta vastuu siitä kuuluu tosiaan niille varatuille. Sinulta olisi korrektia kuitenkin koittaa elää rehellisesti niitä kohtaan joiden kanssa "hassuttelet" ja myös heidän kumppaneitaan kohtaan muutoin. Näitä asioita rikot joistakin omanapaisista tarkoitusperistä johtuen.