Käräytän yhden panoni vaimolleen.
Mitä mieltä? Minulla on yksi pano, jota olen tapaillut alkuun tiheästi (monta kertaa viikossa(!) ) ja nyt harvemmin, muutaman kuukauden välein. Minulla on ollut muitakin seksisuhteita, ja niissä on ollut molemminpuolista kunnioitusta ja homma on toiminut ja loppunut jos jompikumpi on halunnut lopettaa. Mitään tunnejuttuja en noissa suhteissa koe, kyse on fyysisten tarpeiden tyydytyksestä.
Tämä kyseinen mies on kivan alun jälkeen alkanut käytäytyä ikävästi, kyselee vain koska tulen esim pikaisesti ottamaan häneltä suihin tai on kertonut minusta jollekin toiselle miehelle ja ehdotti että tapaisin hänetkin seksin merkeissä. Selvästikään ei siis kunnioita minua, ole kiinnostunut minun tarpeistani (joka on ollut muille panoilleni tärkeä asia) eikä suhde tällaisenaan toimi enää.
En tiedä mikä nimuun meni, jotain naksahti mutta laitoin tuon miehen vaimolle viestiä. Aion kertoa (nimettömänä ainakin alkuun) koko jutun. Tiedän miehellä olevan muitakin suhteita.
Mitä ajattelet asiasta? Haluaisitko vaimona kuulla miehesi pettävän? Moraalisaarnojakin saa antaa, ne ei minua heilauta mihinkään suuntaan :)
Kommentit (231)
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 08:52"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 08:15"]
Tämän vuoksi tarvitaan ehdottomasti Suomeenkin bordelleja. On hullua harrastaa seksiä amatööriwannabe huoran kanssa, joka ei edes tunnista itseään huoraksi. Näin siinä kuitenkin käy. Pano ei saa mielestään ansaitsemaansa "kunnioitusta". On paha mieli kun on vain kakkonen. Sitten ollaan tekemässä sitä ja tätä mistä kuvitellaan aiheutuvan kammottava vahinko.
Oikeat ammattilaiset eivät soittelesi perään. Toki ei heitäkään voi kuin roskaa kohdella, mutta ryhmäseksi tuskin haittaa.
Jos tarina olisi totta, niin joku syy siihen on, että miehellä on tälläinen vakkaripano. Syy tuskin on liian rikas ja aktiivinen seksielämä kotona.Miehen olisi kuitenkin pitänyt hoitaa asia ennemmin ammattilaisen, kuin jonkun tyhjäpään kanssa.
Vaimo ei tilastollisesti jätä miestään, vaikka ap sille soittaakin. Mies katuu ja parantaa, ehkä tapansa. Sekä mies että nainen kertovat asiasta kuitenkin kavereilleen. Myös ap:n nimi mainitaan. Sosiaaliset ympyrät hoitavat tälläisessä mehevässä asiassa valoa nopeammin tiedonsiirron. Se voi joskus osoittautua melkoiseksi rasitteeksi. Voi osua omaan nilkkaan.
[/quote]
Oletko sinä mies vieläkin täällä puolistelemassa omaa sairasta toimintaasi.
Koeta jo ymmärtää että naiset eivät hyväksy miehen sivupanoja ja on vaimon oikeus tietää näistä pettämisistä!
Jos miehellä ei ole KIINNOSTUSTA JA KYKYÄ YKSIAVIOISUUTEEN niin sitten pitää olla YKSIN.
[/quote]
ööö...moniko avioinen tuo ap sitten on ?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 16:07"]
Miksi panet varattua miestä? Okei joo, se mieshän tässä on se "suurempi" rikollinen, mutta jos mulle ikinä sattus tilanne jossa varattu mies tulisi säätämään jotain niin muistuttasin kyllä heti että mitä hän on vaarassa menettää!
Mutta oikee teko on kyllä käräyttää se, oli se vaimo sitten kuinka onnellinen miehen kanssa, mutta pettäminen on_aina_väärin ja hän ansaitsee tietää totuuden miehestään.
[/quote]
Onko pettäminen aina väärin?
[/quote]
Joo o, kyllä se mun mielestä on väärin. Miksi ei voi ensin erota ja sitten mennä toista panemaan? Miksi se pitää tehdä samaan aikaan kun on toisen kanssa? Useimmissa tapauksissa siinä satuttaa toista, välillä niinkin pahasti että satutettu menettää koko elämän halunsa, masentuu jne. jne. (poikkeuksiatoki aina löytyy)
[/quote]
Onko väärin pettää miestä joka on ensiksi pettänyt?
[/quote]
Ihan kummallista että joku kysyy tuollaista. Mun mielestä pettäminen on väärin.
Miksi muuten olla enää yhdessä jos se menee tuollaiseksi peliksi että pitää pettää. En ymmärrä.
Ap tekee oikein kun saattaa tuon retkun miehen vaimon tietoon minkälainen häntäheikki se ukko on! Toivottavasti ei ole vaimoon tartuttanut mitään hyppykuppia.
Käräytä pois!
Olen aina itse sanonut että haluan tietää jos selkäni takana puuhataan ja onneksi asia tuotiin esille, mies ei olisi kuuna päivänä sanonut yhtään mitään!
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 17:26"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 17:16"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 16:37"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 16:07"]
Miksi panet varattua miestä? Okei joo, se mieshän tässä on se "suurempi" rikollinen, mutta jos mulle ikinä sattus tilanne jossa varattu mies tulisi säätämään jotain niin muistuttasin kyllä heti että mitä hän on vaarassa menettää!
Mutta oikee teko on kyllä käräyttää se, oli se vaimo sitten kuinka onnellinen miehen kanssa, mutta pettäminen on_aina_väärin ja hän ansaitsee tietää totuuden miehestään.
[/quote]
Onko pettäminen aina väärin?
[/quote]
Joo o, kyllä se mun mielestä on väärin. Miksi ei voi ensin erota ja sitten mennä toista panemaan? Miksi se pitää tehdä samaan aikaan kun on toisen kanssa? Useimmissa tapauksissa siinä satuttaa toista, välillä niinkin pahasti että satutettu menettää koko elämän halunsa, masentuu jne. jne. (poikkeuksiatoki aina löytyy)
[/quote]
Onko väärin pettää miestä joka on ensiksi pettänyt?
[/quote]
Ihan kummallista että joku kysyy tuollaista. Mun mielestä pettäminen on väärin.
Miksi muuten olla enää yhdessä jos se menee tuollaiseksi peliksi että pitää pettää. En ymmärrä.
Ap tekee oikein kun saattaa tuon retkun miehen vaimon tietoon minkälainen häntäheikki se ukko on! Toivottavasti ei ole vaimoon tartuttanut mitään hyppykuppia.
[/quote]
Kosto on kivaa, siksi kysyin.
Onpas tämä aloitukseni kerännyt hurjasti kommentteja! Kiitos niistä, minusta hyvää ja asiallista keskustelua pääasiassa. Tilanne ei ole edennyt, laitoin siis vaimolle viestin mutta ei ole vastannut mitään. Nyt olen palstalla illan, jos joku haluaa kysyä minulta jotain tai avautua moraalistani.
ap
Oletko varma tuo vaimo on viestisi saanut? Eikö olisi parempi soittaa.
Kerro sitten miten mies reagoi. Varmasti mies haluaa kostaa tämän, joten ole varuillaan. Toisaalta on sillä niin paljon tekemistä ja yhteistä puuhaa kerrankin vaimonsa kanssa, joten tuskin näet miestä enää. Ole kuitenkin varuillaan. Ei sitä tiedä kuinka sekopäisiä noi miehet on.
Vaimo saa olla iloinen asiasta, vaikka varmasti on nyt täynnä vihaa. Sitä miettii, että kuinka aviomies on pidännyt pilkkanaan aviovaimoa, niin huh huh. En haluaisi olla tuo aviomiehen nahoissaan.
Hyvä että käräytit!! Tosin olet itsekin melkoinen #####!
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 17:44"]
Oletko varma tuo vaimo on viestisi saanut? Eikö olisi parempi soittaa.
[/quote]
En ole varma onko saanut viestiäni. Odottelen nyt kuitenkin rauhassa, mietin sellaista että jos vaimo haluaa todisteita eikä mene heti meuhkaamaan miehelle asiasta niin voisin sopia miehen kanssa tapaamisen ja pyytää vaimon paikalle myös. Mitä mieltä tästä?
ap
Voit lähettä sille vaimolle suoraan miehesi lähettämät viestit. Printscreenit tms.
Ei sun tartte ainakaan paikalle mennä, ellet sitten tästä jotenkin nauti?!!?
En ainakaan haluaisi nähdä kenenkään hoidokkeja.
Mitä varaa näillä petturimiehillä on arvostella ap:tä? Itsekin haluaisin tietää, jos mieheni olisi pettänyt ja myös niistä limaisista yksityiskohdista ( kuten tällä ap:n miehellä, joka tätä yrittänyt parittaa). Mies on moninkertainen kusipää ja petturi tässä casessä ja vaimolla on oikeus tietää tämän puuhista ja pistää peli poikki kuten ap:lläkin. Inhottaisi paijata tuollaista ahnetta ja valheellista sikaa ja ylläpitää kauniita kulisseja miehen sikaluille, kuunnella valheita ym. ja saada tämän sivusuhteiden kautta ties mitä tauteja.
Millä oikeudella nämä petturimiehet sitten nimittelevät ap:tä huoraksi? Miksi kutsuvat vaimoaan? Miksi itseään? Ja miksi ihmeessä jotkut naiset täällä menevät miehen puolelle tässä? Tämän paksu lompakkoko se oikea rakkaus ja kulissit? Seksiä vihataan ja seksiä harrastavia ja haluavia naisiako siinä sivussa? Tuleeko ryppyjä sen rakkaan lompakon kanssa vai paljastuuko se, että nämä tipuset/vaimokkeet vielä enemmän huoria kuin ap, joka ei odottanut maksua, muttei myöskään paritusta tai huorittelua.
Naisetkin ylläpitävät ja katsovat ohi kaksoisstandardeja ihan omaksi pahakseen ja pitävät yllä sitä vanhaa mallia, jossa mies saa sikailla, ryypätä, hakata, pettää ym. ja pikkuvaimo kotona antaa kaiken anteeksi, että nukkekoti yhä pyörii ja rahaa riittää ja elämä on helppoa valheelle rakennettua showta. Itse en tätä halua. Varmaan aika monelle strutsia leikkivälle pikkuvaimolle/kynnysmatolle olisi aivan sama, jos oma mies panisi jopa alaikäisiä jakuvasti, miksi näin? Miksi tuette valhetta ja haluatte valehtelua? Oma lehmä ojassa?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:15"]
Mitä varaa näillä petturimiehillä on arvostella ap:tä? Itsekin haluaisin tietää, jos mieheni olisi pettänyt ja myös niistä limaisista yksityiskohdista ( kuten tällä ap:n miehellä, joka tätä yrittänyt parittaa). Mies on moninkertainen kusipää ja petturi tässä casessä ja vaimolla on oikeus tietää tämän puuhista ja pistää peli poikki kuten ap:lläkin. Inhottaisi paijata tuollaista ahnetta ja valheellista sikaa ja ylläpitää kauniita kulisseja miehen sikaluille, kuunnella valheita ym. ja saada tämän sivusuhteiden kautta ties mitä tauteja.
Millä oikeudella nämä petturimiehet sitten nimittelevät ap:tä huoraksi? Miksi kutsuvat vaimoaan? Miksi itseään? Ja miksi ihmeessä jotkut naiset täällä menevät miehen puolelle tässä? Tämän paksu lompakkoko se oikea rakkaus ja kulissit? Seksiä vihataan ja seksiä harrastavia ja haluavia naisiako siinä sivussa? Tuleeko ryppyjä sen rakkaan lompakon kanssa vai paljastuuko se, että nämä tipuset/vaimokkeet vielä enemmän huoria kuin ap, joka ei odottanut maksua, muttei myöskään paritusta tai huorittelua.
Naisetkin ylläpitävät ja katsovat ohi kaksoisstandardeja ihan omaksi pahakseen ja pitävät yllä sitä vanhaa mallia, jossa mies saa sikailla, ryypätä, hakata, pettää ym. ja pikkuvaimo kotona antaa kaiken anteeksi, että nukkekoti yhä pyörii ja rahaa riittää ja elämä on helppoa valheelle rakennettua showta. Itse en tätä halua. Varmaan aika monelle strutsia leikkivälle pikkuvaimolle/kynnysmatolle olisi aivan sama, jos oma mies panisi jopa alaikäisiä jakuvasti, miksi näin? Miksi tuette valhetta ja haluatte valehtelua? Oma lehmä ojassa?
[/quote]
tätä naisvihaa edustavat vain miehet - troillailen.
Kaikki naiset haluavat todellakin tietää mitä mies on puuhannut. Se on niin iljettävää tietää, että mies on käyttäytynyt kuin huora vaimonsa selän takana.
Useimmat pettäjämiehet perustelevat tätä syntiänsä sillä, että vaimo ei anna. Se ei todellakaan ole se syy, miksi pitäisi pettää. On haettava ero ja sitten saa vapasti huorata ympäri kyliä kuten haluaa. Tosi asiassa nämä pettäjämiehet eivät kestä sitä, että he menettävät puolisonsa. He haluavat kuitenkin, että joku kokkaa ja hoitaa lapset ja pitää yllä "perheidylliä".
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 17:11"]En jaksanut lukea koko nivaskaa, mutta kysyisin kättävätkö varatut miehen kondomia?
[/quote]
Varattu, perheellinen mies kenen kanssa itse olen paneskellut, ei ole käyttänyt kanssani kondomia tai mitään muutakaan ehkäisyä. En ole siis ap, ajattelin vain kommentoida tähän.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 18:35"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 17:11"]En jaksanut lukea koko nivaskaa, mutta kysyisin kättävätkö varatut miehen kondomia?
[/quote]
Varattu, perheellinen mies kenen kanssa itse olen paneskellut, ei ole käyttänyt kanssani kondomia tai mitään muutakaan ehkäisyä. En ole siis ap, ajattelin vain kommentoida tähän.
[/quote]
Minulla kokemusta sekä että.
ap
Onko muuten miten yleistä, että pettäjämiehet eivät käytä ehkäisyä salasuhteidensa kanssa? Eikö taudit/raskaudet pelota? Vai eikö siellä päässä tosiaan liiku enää yhtään mitään, kun muna seisoo ja vierasta pillua on saatava.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:26"]
Olet todella ilkeä. Petät täysin luottamuksen.
[/quote]
Eikö mies ole tehnyt sitä kun "tarjoaa käyttöön" minua jollekin muulle?
ap
[/quote]
Otatko maksun miehiltä?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 19:14"]
[/quote]
ap
[/quote]
Otatko maksun miehiltä?
[/quote]
Oletko tyhmä vai tosi tyhmä?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 17:48"]
En ole varma onko saanut viestiäni. Odottelen nyt kuitenkin rauhassa, mietin sellaista että jos vaimo haluaa todisteita eikä mene heti meuhkaamaan miehelle asiasta niin voisin sopia miehen kanssa tapaamisen ja pyytää vaimon paikalle myös. Mitä mieltä tästä?
ap
[/quote]
Hmm... mä en menisi heti kärkeen henkilökohtaisesti paikalle. Kun tunteita on paljon pelissä, tilanne voi ryöstäytyä ikävästi käsistä. Hyvää tossa pohdinnassa on se, että ettet näköjään aio piileksiä. Omalla nimellä, naamalla ja yhteystiedoilla vaan tieto vaimolle - mutta ensin etänä. Jos vaimo haluaa sun kanssa jutella, voi ottaa sitten suhun yhteyttä.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 19:14"]
[/quote]
ap
[/quote]
Otatko maksun miehiltä?
[/quote]
Oletko tyhmä vai tosi tyhmä?
[/quote]
Siksi kysyn; mitä järkeä muuten on maata monen miehen kanssa samanaikaisesti? Itsestäni tuollainen käyttäytyminen on muuten käsittämätöntä.
Mikään laki ei kiellä ketään panemasta kenen kanssa huvittaa. Nuo liukuvat moraalinormit huorista ja petturisioista on ihan turhia. Mikään sääntö missään kulttuurissa ei ole koskaan estänyt ihmisiä panemasta.
Jäähän sille vaimolle pahimmassakin tapauksessa ihanat lapset, elarit ja kaupungin vuokra-asunto. Siellä on sitten hyvä harrastaa sinkkusuhteita. Mies saa paneskella ilman moraalivouhottajia kenen kanssa huvittaa. Varmasti kunnioittaakin kaikkia naisia aivan uudella tasolla.