Sanna Marin ja nelikymppiset tytöt
Kommentit (82)
Marin jaksaa uskoa olevansa tyttö. Ei tajua olevansa keski-ikäinen nainen.
Av mammat tihkuu myrkkyä joka saumastaan?
Suomen kaikkien aikojen kaunein PM joka tapauksessa. Ylivertaisesti. Tästä lienemme sentään kaikki samaa mieltä.
Sanna on Suomen kaunein ja herttaisin nainen ja niin rikaskin. Kyllä mulle kelpaisi.
Jostain ihmeen syystä kyseinen ikäluokka on erittäin neuroottisia. Aiemmat olivat tasaisempia ja selvisivät arjen haasteista ilman apua.
Voi miten söpöä ja yber-ihqua, Little Ponyt vaan puuttuu "tyttöjen" kainalosta 🐷
Vierailija kirjoitti:
Sanna on Suomen kaunein ja herttaisin nainen ja niin rikaskin. Kyllä mulle kelpaisi.
Sanna on vaan somisteena paikassa kuin paikassa.
Ja tyhjät tynnyrit kolisee eniten!
Vierailija kirjoitti:
Herttainen? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Se on taas Flow-viikonloppu. Kaikki tiedostavat ihmiset ryntäävät tähän israelilaisomisteiseen festivaaliin ottamaan itsestään selfieitä.
Vierailija kirjoitti:
Suomen kaikkien aikojen kaunein PM joka tapauksessa. Ylivertaisesti. Tästä lienemme sentään kaikki samaa mieltä.
Ei Kekkonenkaan hassumpi ollut
Vierailija kirjoitti:
Katainen on kauniimpi
Vierailija kirjoitti:
Voi miten söpöä ja yber-ihqua, Little Ponyt vaan puuttuu "tyttöjen" kainalosta 🐷
Diorit ja Chanelit on isojen tyttöjen My little pony'ja.
Olen aikuinen mutta en vanha. Saa kadehtia.
Juuri eilen kysyttiin kaupan kassalla henkkareitakin tupakkaostoksilla.
Vierailija kirjoitti:
Jostain ihmeen syystä kyseinen ikäluokka on erittäin neuroottisia. Aiemmat olivat tasaisempia ja selvisivät arjen haasteista ilman apua.
Olet ymmärtänyt väärin, se on yleistä piireissä joissa älykkyys on tuntematonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin jaksaa uskoa olevansa tyttö. Ei tajua olevansa keski-ikäinen nainen.
Keski-ikäinen? 🤣
Sanna on jo yli 40-vuotias eli siis keski-ikänsä alussa. Onko se noin vaikeaa myöntää ettei idolisi olekaan mikään nuori nainen?
Olette laskeneet keski-ikää mielessänne. 40 vuotias on aikuinen ihminen. Nykyiset 30 vuotiaat ovat lapsia, verrattavissa nykyisiin 18-20 vuotiaisiin.
Vastuun pakoilijoita ja epäisänmaallista osa noista.