Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräytän yhden panoni vaimolleen.

Vierailija
10.02.2014 |

Mitä mieltä? Minulla on yksi pano, jota olen tapaillut alkuun tiheästi (monta kertaa viikossa(!) ) ja nyt harvemmin, muutaman kuukauden välein. Minulla on ollut muitakin seksisuhteita, ja niissä on ollut molemminpuolista kunnioitusta ja homma on toiminut ja loppunut jos jompikumpi on halunnut lopettaa. Mitään tunnejuttuja en noissa suhteissa koe, kyse on fyysisten tarpeiden tyydytyksestä.

Tämä kyseinen mies on kivan alun jälkeen alkanut käytäytyä ikävästi, kyselee vain koska tulen esim pikaisesti ottamaan häneltä suihin tai on kertonut minusta jollekin toiselle miehelle ja ehdotti että tapaisin hänetkin seksin merkeissä. Selvästikään ei siis kunnioita minua, ole kiinnostunut minun tarpeistani (joka on ollut muille panoilleni tärkeä asia) eikä suhde tällaisenaan toimi enää.

En tiedä mikä nimuun meni, jotain naksahti mutta laitoin tuon miehen vaimolle viestiä. Aion kertoa (nimettömänä ainakin alkuun) koko jutun. Tiedän miehellä olevan muitakin suhteita.

Mitä ajattelet asiasta? Haluaisitko vaimona kuulla miehesi pettävän? Moraalisaarnojakin saa antaa, ne ei minua heilauta mihinkään suuntaan :)

Kommentit (231)

Vierailija
221/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytät ja laitoit viestin. Miksi aikamuoto on eri? Teit vai aiot tehdä, vai pelkästään herkuttelet ajatuksella?

Huoralla on huoran huvit.

Vierailija
222/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sekin joskus nukkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan. Kerro sen vaimolle koko tarina. Se on varmasti innokas kuulemaan, kuinka sen mies panee muita naisia. Vaimolla on oikeus tietää.

Olisi hyvä, jos sulla olisi jotain todistusaineistoa tukemassa tarinaasi. Pelkkä sana sanaa vastaan ei mielestäni riitä. Olisi hyvä, jos sulla olisi faktatietoa myös sen miehen muista naisseikkailuista.

Käräytä se äijä. Tulta munille vaan!

Vierailija
224/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 22:11"]

Minäkin sinkkuna makasin useamman varatun miehen kanssa, mutta enpä kokenut velvollisuudekseni "pelastaa vaimoa". 

Se oli heidän avioliittonsa ja minulla ei ollut mitään tarvetta sekaantua siihen.

Ihmettelen, mitä ap saa tästä, että sotkeutuu toisen avioliittoon. Eikö se ole mies, joka pettää, eikä ap. Miksi siis ap haluaa sekaantua heidän perhe-elämäänsä ja pelastaa vaimon kusipäämieheltä.

[/quote]

Ärsss, just tämän takia pettämissirkus pyörii: ihmiset ajattelevat "ei kuulu mulle niden asiat, en sekaannu". Eivätkä näe mitään moraalista ongelmaa siitä "mielihyvästä" jota sen varatun kanssa vehtaamisesta saavat. Jos naapurista kuuluu toistuvasti pahoinpitelyn ääniä ja avunhuutoja, ajatteletko samoin? "ei kuulu mulle, niiden asiat...en sekaannu". 

[/quote]

No miksi sen toisen naisen pitää sekaantua miehen avioliittoon. Eihän hän ole ketään pettänyt. Kyllä se on miehen vastuulla tunnustaa vaimolleen.

Kaikkiko sitä on naisten vastuulla. Mies pettää ja toisen naisen pitää hoitaa se käräyttäminenkin, että vaimo saa tietää.

Kyllä se on sen kusipäämiehen asia.

Vierailija
225/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, mitä pitää mennä järkyttämään jonkun reppanan vaimoihmisen elämää omilla kupruillaan? Taitaa olla silläkin ihmisellä murheita entuudestaankin ilman "ilmiantaja-ap":täkin. Kyse on siitä paljon puhutusta naisten epäsuorasta aggressiosta. Ei ole kanttia täräyttää ukkoa suoraan munille, kun pitää kuitenkin kaiken varalta olla sille mielin-kielin -lirkun-lirkun, jos se vaikka sattuiskin tekemään u-käännöksen ja tulemaan takaisin. Sen sijaan ruvetaan räiskimään viattomia ulkopuolisia kuten tää vaimoke tässä tapauksessa. Mielenkiintoisia on vielä nämä kannanotot siitä, että tässä ap tekee jonkun suuren luokan "palveluksen" miehen vaimolle. Pelkkää puhdasta lutkan kostonhimoa koko juttu.

Vierailija
226/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäämieheltä jos vaimo jää tunnustusta oottamaan, niin maailmantappiin saakka saa odottaa. Kuitenkin kun kyse on ihan pitkäaikaisesta pettämissuhteesta (ei siis mistään yhdenillan kännipanohairahduksesta) niin kyllä minä haluaisin vaimona kuulla, vaikka siltä toiselta naiselta (!!!), jos mieheni on vedellyt menemään muna pystyssä pitkin kyliä. Ihan tautitestienkin takia. Ja että tietäisin heittää sian pihalle. Menkööt sitten sen toisen naisen syliin, jos siellä on viihtynyt jo niin hyvin aiemminkin.

Vierailija
227/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 23:06"]

Kusipäämieheltä jos vaimo jää tunnustusta oottamaan, niin maailmantappiin saakka saa odottaa. Kuitenkin kun kyse on ihan pitkäaikaisesta pettämissuhteesta (ei siis mistään yhdenillan kännipanohairahduksesta) niin kyllä minä haluaisin vaimona kuulla, vaikka siltä toiselta naiselta (!!!), jos mieheni on vedellyt menemään muna pystyssä pitkin kyliä. Ihan tautitestienkin takia. Ja että tietäisin heittää sian pihalle. Menkööt sitten sen toisen naisen syliin, jos siellä on viihtynyt jo niin hyvin aiemminkin.

[/quote]

Ei se noin mene. Vapaa sinkkunainen ei ole vastuussa miehen avioliitosta. Jos mies on niin kusipää, että pettää vaimoaan, sen asian käräyttäminen ei todellakaan ole toisen naisen tehtävä.

Vierailija
228/231 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuollapa päihdepuolella ja vankiloissa näkee näitä eroperheitten kersoja, kun perusturvallisuuden tunne vedetty jalkojen alta pois, syystä ja toisesta.

Jos lapsia ei olisi, sanoisin että käräytä vain, mutta kun niitä on kuviossa mukana on asia astetta vakavampi, ja vain se että ukko on sika ja ap haluaa kostaa, ei mielestäni oikeuta tekoa."

Näissä sanoissa on sitä viisautta .  On jotenkin surullista kuinka harva ymmärtää lapsen asemaa ja tarvetta perusturvallisuuteen . Harva ammattilainenkaan tajuaa tätä asiaa oikeasti .

Ei ole toisaalta ihme että tämä Suomi on niin väkivaltainen ja huonosti läheisistään (vanhuksista ja omista lapsista ) huolehtiva . 

Vierailija
229/231 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 15:51"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 13:32"]

Miksi muuten miehillä ei ole tarvetta lähetellä nimettömiä kirjeitä ja viestejä varattujen naisten miehille.

Ihan oikeasti, en ole koskaan tavannut sinkkumiestä, joka harrastaa yhdenillansuhteita ja joka pitäisi tärkeänä käräytellä niitä naisia heidän miehilleen.

Mistä juontaa naisten tarve tehdä tämä heti vaimolle?

En tunne yhtään miestä, joka olisi kirjoitellut naisen miehelle nimettömiä lappuja, että minäpä panin sun vaimoas eilen, hähäähääää.

[/quote]

Jos luit tarkasti, huomasit varmasti, että AP:lla ei ollut mitään hinkua kieliä vaimolle ennen kuin mies alkoi käyttäytyä epäkunnioittavasti ja olla sikamainen. Kyse ei ole 'hähäähäää, panin sun puolisoa'-tilanteesta.

[/quote]

Ei niin vaan kyse on siitä, että ap kostaa miehelle, kun tämä ei ole tajunnut kohdella häntä oikealla tavalla. Näinkö aikuisissa ihmissuhteissa toimitaan? Mies kun ei mielestäni erehtynyt kovin kauas ap:n tyylistä. Jos tietää, että naisella on paljon seksikumppaneita, joita hän jopa kertakuluttaa, niin ei ole mielestäni kovin paha ehdottaa, että tässä olisi uusi, jos tarvitset. Vähän sama asia kuin joku ehdottaa treffejä kaverinsa kanssa. Ap panee siinä missä joku toinen käy treffeillä. Kukin tyylillään, mutta on lapsellista ja outoa suuttua, kun toinen ei tajua, missä mennään.

Mies ei todellakaan ole mikään herrasmies mutta eipä ole ap:kaan mikään neitsyt tai edes hyvää seurustelumateriaalia. En lainkaan käsitä, miksi kahden ihmisen välisessä suhteessa pitää mennä toisen periaatteiden mukaan, jos niitä periaatteita ei ole etukäteen sovittu. Korrektia ap:lta olisi todeta, että valitsee itse seksikumppaninsa eikä arvosta parittamista ja jos mies tästä suivaantuu, sitten voidaan miettiä, pitäisikö jotain konkreettisempaa tehdä, että opetus menee perille. Eihän mies voi kuitenkaan ymmärtää kunnioittaa ap:tä, jos ei oikeasti arvosta ja kunnioita ap:n tapaa elää. Ja harva kai oikeasti kunnioittaa ihmistä, joka on jokaisessa ihmissuhteessaan vain ottamassa sen, mitä itse tarvitsee eikä lainkaan kunnioita toisen osapuolen tarpeita saatikka olisi valmis niitä täyttämään.

Kun kyse on pelkästään seksistä, on yllättää, että ap suuttuu pelkän seksin ehdottamisesta.

[/quote] Bullshit. Mies siis ei moraalisesti hyväksy naisen tapaa elää ja jakaa tavaraansa? Eikö miehen oma moraali ja tapa elää ole kyseenalaisempi, koska tämä itsekin jakaa tavaraansa kaikille VAIKKA on luvannut puolisolleen, että on uskollinen? Tässä pahin huora on tuo mies.

Vierailija
230/231 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mielestäni törkeä tyyppi. Jos on seksisuhteessa, niin kyllä siihenkin pitää kuulua toisen kunnioitus. Tosi ääliö ukko, ryhtyy sutenööriksi ja ehdottelee pikaisia "suikkareita". Yöks. On mullakin ollut pelkkiä sksisuhteita, mutta onnekseni nämä miehet on olleet hienotunteisia ja kunnioittaneet mun toiveita ja antaneet olla rauhassa muuten. 

Toivottavasti ap:n pano saa vaimoltaan kunnon potkun munille.

Vierailija
231/231 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on kyllä oma lehmä ojassa. Käräytän miehen vaimolle, vaimo jättää ja ap saa miehen omakseen.

Tai: Hajotan miehen perheen kostoksi (mitähän ne vaimo ja lapset ovat tehneet ansaitakseen tämän?), jätän miehen ja jatkan vapaata paneskelua, koska minulla on täysi oikeus rellestää ja huorata ja kylvää tuhoa ympärilleni.

En tiedä kumpi vaihtoehto on halveksuttavampi. Ap on alinta pohjasakkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän