Käräytän yhden panoni vaimolleen.
Mitä mieltä? Minulla on yksi pano, jota olen tapaillut alkuun tiheästi (monta kertaa viikossa(!) ) ja nyt harvemmin, muutaman kuukauden välein. Minulla on ollut muitakin seksisuhteita, ja niissä on ollut molemminpuolista kunnioitusta ja homma on toiminut ja loppunut jos jompikumpi on halunnut lopettaa. Mitään tunnejuttuja en noissa suhteissa koe, kyse on fyysisten tarpeiden tyydytyksestä.
Tämä kyseinen mies on kivan alun jälkeen alkanut käytäytyä ikävästi, kyselee vain koska tulen esim pikaisesti ottamaan häneltä suihin tai on kertonut minusta jollekin toiselle miehelle ja ehdotti että tapaisin hänetkin seksin merkeissä. Selvästikään ei siis kunnioita minua, ole kiinnostunut minun tarpeistani (joka on ollut muille panoilleni tärkeä asia) eikä suhde tällaisenaan toimi enää.
En tiedä mikä nimuun meni, jotain naksahti mutta laitoin tuon miehen vaimolle viestiä. Aion kertoa (nimettömänä ainakin alkuun) koko jutun. Tiedän miehellä olevan muitakin suhteita.
Mitä ajattelet asiasta? Haluaisitko vaimona kuulla miehesi pettävän? Moraalisaarnojakin saa antaa, ne ei minua heilauta mihinkään suuntaan :)
Kommentit (231)
Ap taitaa olla niin latvasta laho, ettei kukaan vapaa mies kelpuuta.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:38"]
Ap taitaa olla niin latvasta laho, ettei kukaan vapaa mies kelpuuta.
[/quote]
Mielenkiintoinen tulkinta. Kyseessä kuitenkin tilanne, jossa en itse halua vakituista seurustelusuhdetta mutta fyysiset tarpeet on ja pysyy.
ap
Aattele! Ap saattaa paneskella sun miestä huomenna! Varatut miehet on latvasta lahoja, jos oma p**lu ei kelpaa.
käräytä kaikki joilla on vaimo, vaikka kohtelisivat sinua kunnioittaen niin eivät kunnioita vaimojaan.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:38"]Ap taitaa olla niin latvasta laho, ettei kukaan vapaa mies kelpuuta.
[/quote]
taitaa nyt jotain kismittää että varatut pettää puolisoitaan.. Miksi muuten haukkuisit täällä jotain tuntematonta.
No ainakin törmäsit siihen faktaan, etteivät monetkaan meistä miehistä arvosta millään lailla seksiä ilman sitoumuksia tarjoavia naisia. Totta kai sellaiselle voi ehdotella nopeita suikkareita ja tarjota kavereillekin, koska "seksiähän se vain tolle naiselle on eikä se ole turhan tarkka itsestään muutenkaan".
Vaimoja ja tyttöystäviä kunnioitetaan, panonaisille nauretaan ja niitä voidaan koettaa lainata kavereillekin. Näin on ollut tietynlaisten miesten keskuudessa maailman sivu.
Toivottavasti tämä on sinulle herätys siihen, millaisena sinut useimpien miesten silmissä nähdään. Viestin nro 11 luonnehdinta on aika lähellä.
Kerro ihmeessä! Haluaisin todellakin tietää. Hanki todisteita sen varalta, ettei usko.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:35"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:28"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:25"]
Kyllä haluaisin kuulla!
[/quote]
Koska varatut haluavat samaa kuin minä eli pelkkää seksiä. Eivät jää roikkumaan.
ap
[/quote]
Ihan sama mitä teet, mutta mietin miksii alennat itsesi noin? Provohan tämä on , mutta jos totta olisi, niin eikö sinua loukkaa, kun mies kohtelee noin huonosti. Jakaa sinua muille miehille, hyi! Olet huora ilman palkaa! Siis orjahuora.
Hyi, kuinka inhottavaa!
[/quote]
Juurihan sanoin että siksi haluan lopettaa kun on noin alentavaa käytöstä miehellä. Huora en ole. Eikä tarvitse huudella provoa, tämä on ihan oikeasta elämästä.
ap
[/quote]
Hei please, mitä odotat, että saat aikaan tuollaisella huoraamisella, et ainakaan kunnioitusta mistään suunnalta.. Mutta käräytä se sika joka sua yrittää saada antamaan pillua kaverillekin, törkeää tuokin.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:44"]
No ainakin törmäsit siihen faktaan, etteivät monetkaan meistä miehistä arvosta millään lailla seksiä ilman sitoumuksia tarjoavia naisia. Totta kai sellaiselle voi ehdotella nopeita suikkareita ja tarjota kavereillekin, koska "seksiähän se vain tolle naiselle on eikä se ole turhan tarkka itsestään muutenkaan".
Vaimoja ja tyttöystäviä kunnioitetaan, panonaisille nauretaan ja niitä voidaan koettaa lainata kavereillekin. Näin on ollut tietynlaisten miesten keskuudessa maailman sivu.
Toivottavasti tämä on sinulle herätys siihen, millaisena sinut useimpien miesten silmissä nähdään. Viestin nro 11 luonnehdinta on aika lähellä.
[/quote]
Millä tavalla ap:n pano kunnioittaa vaimoaan?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:23"]
Mitä mieltä? Minulla on yksi pano, jota olen tapaillut alkuun tiheästi (monta kertaa viikossa(!) ) ja nyt harvemmin, muutaman kuukauden välein. Minulla on ollut muitakin seksisuhteita, ja niissä on ollut molemminpuolista kunnioitusta ja homma on toiminut ja loppunut jos jompikumpi on halunnut lopettaa. Mitään tunnejuttuja en noissa suhteissa koe, kyse on fyysisten tarpeiden tyydytyksestä.
Tämä kyseinen mies on kivan alun jälkeen alkanut käytäytyä ikävästi, kyselee vain koska tulen esim pikaisesti ottamaan häneltä suihin tai on kertonut minusta jollekin toiselle miehelle ja ehdotti että tapaisin hänetkin seksin merkeissä. Selvästikään ei siis kunnioita minua, ole kiinnostunut minun tarpeistani (joka on ollut muille panoilleni tärkeä asia) eikä suhde tällaisenaan toimi enää.
En tiedä mikä nimuun meni, jotain naksahti mutta laitoin tuon miehen vaimolle viestiä. Aion kertoa (nimettömänä ainakin alkuun) koko jutun. Tiedän miehellä olevan muitakin suhteita.
Mitä ajattelet asiasta? Haluaisitko vaimona kuulla miehesi pettävän? Moraalisaarnojakin saa antaa, ne ei minua heilauta mihinkään suuntaan :)
[/quote]
Sattuipa hassusti. Just tänään mietin asiaa ja totesin, että jos minulle joku nainen tulisi sanomaan, että on pannut mieheni kanssa, varmaan vastaisin, että so?, mitä sitten.
Toisaalta, kun mies loukkasi sinua, haluatko sinä, että miehen vaimo sitten haukkuu miehen kostoksi. Eikö olisi ollut reilua, että olisit itse haukkunut miehen, etkä siirtänyt tätä hommaa hänen vaimolleen.
No jaa, minä en osaa ajatella, että kukaan omistaisi toista. Jos panee, niin panee.
Tämän vuoksi tarvitaan ehdottomasti Suomeenkin bordelleja. On hullua harrastaa seksiä amatööriwannabe huoran kanssa, joka ei edes tunnista itseään huoraksi. Näin siinä kuitenkin käy. Pano ei saa mielestään ansaitsemaansa "kunnioitusta". On paha mieli kun on vain kakkonen. Sitten ollaan tekemässä sitä ja tätä mistä kuvitellaan aiheutuvan kammottava vahinko.
Oikeat ammattilaiset eivät soittelesi perään. Toki ei heitäkään voi kuin roskaa kohdella, mutta ryhmäseksi tuskin haittaa.
Jos tarina olisi totta, niin joku syy siihen on, että miehellä on tälläinen vakkaripano. Syy tuskin on liian rikas ja aktiivinen seksielämä kotona.Miehen olisi kuitenkin pitänyt hoitaa asia ennemmin ammattilaisen, kuin jonkun tyhjäpään kanssa.
Vaimo ei tilastollisesti jätä miestään, vaikka ap sille soittaakin. Mies katuu ja parantaa, ehkä tapansa. Sekä mies että nainen kertovat asiasta kuitenkin kavereilleen. Myös ap:n nimi mainitaan. Sosiaaliset ympyrät hoitavat tälläisessä mehevässä asiassa valoa nopeammin tiedonsiirron. Se voi joskus osoittautua melkoiseksi rasitteeksi. Voi osua omaan nilkkaan.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 08:15"]
Tämän vuoksi tarvitaan ehdottomasti Suomeenkin bordelleja. On hullua harrastaa seksiä amatööriwannabe huoran kanssa, joka ei edes tunnista itseään huoraksi. Näin siinä kuitenkin käy. Pano ei saa mielestään ansaitsemaansa "kunnioitusta". On paha mieli kun on vain kakkonen. Sitten ollaan tekemässä sitä ja tätä mistä kuvitellaan aiheutuvan kammottava vahinko.
Oikeat ammattilaiset eivät soittelesi perään. Toki ei heitäkään voi kuin roskaa kohdella, mutta ryhmäseksi tuskin haittaa.
Jos tarina olisi totta, niin joku syy siihen on, että miehellä on tälläinen vakkaripano. Syy tuskin on liian rikas ja aktiivinen seksielämä kotona.Miehen olisi kuitenkin pitänyt hoitaa asia ennemmin ammattilaisen, kuin jonkun tyhjäpään kanssa.
Vaimo ei tilastollisesti jätä miestään, vaikka ap sille soittaakin. Mies katuu ja parantaa, ehkä tapansa. Sekä mies että nainen kertovat asiasta kuitenkin kavereilleen. Myös ap:n nimi mainitaan. Sosiaaliset ympyrät hoitavat tälläisessä mehevässä asiassa valoa nopeammin tiedonsiirron. Se voi joskus osoittautua melkoiseksi rasitteeksi. Voi osua omaan nilkkaan.
[/quote]
Oletko sinä mies vieläkin täällä puolistelemassa omaa sairasta toimintaasi.
Koeta jo ymmärtää että naiset eivät hyväksy miehen sivupanoja ja on vaimon oikeus tietää näistä pettämisistä!
Jos miehellä ei ole KIINNOSTUSTA JA KYKYÄ YKSIAVIOISUUTEEN niin sitten pitää olla YKSIN.
Kostoretki ap:n kaltaiselta huoralta ei ole missään nimessä ymmärrettävää, olet vain kapinen kakkonen, nyt ja aina!
Miksi kaltaisesi huora odottaa mitään kunnioitusta, panot panoina ja suhteet suhteina, siihen väliin ei mahdu huoralle muuta roolia, se on vain se jäkimmäinen, ikuinen kakkonen.
Jos tämä ap ei ole trolli, toivon sinulle, että käräyttäessäsi tämän miehen, hän tekee myös vaimoineen selvää sinun maineesta kaikille. Varmasti suuri osa siellä jo tietää millainen huora olet, mutta sitä mainetta on myös sen miehen parannettava, kerrottava kaikki mitä sinusta tietää, antaa yhteystietosi kaikille kaiken käytettävissä olevin keinoin, sitä saa mitä tilaa!
[/quote]
Kyllä vaimo nimenomaan tilastollisesti jättää tuollaisen petollisen ja epärehellisen ukon, se on juurikin niin Suomessa ja muissa sivistysmaissa joissa naisella on oikeuksia ja velvollisuuksia kuten miehellä, tasa-arvo ja säännöt, lait.
Kyllä jotkut miehet on helvetin tyhmiä, minkälainen nainen oikeasti sellaisen miehen edes enää huolii?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 09:00"]
[/quote]
Kyllä vaimo nimenomaan tilastollisesti jättää tuollaisen petollisen ja epärehellisen ukon, se on juurikin niin Suomessa ja muissa sivistysmaissa joissa naisella on oikeuksia ja velvollisuuksia kuten miehellä, tasa-arvo ja säännöt, lait.
Kyllä jotkut miehet on helvetin tyhmiä, minkälainen nainen oikeasti sellaisen miehen edes enää huolii?
[/quote]
Samanlainen krooninen pettäjänainen:D Karmanlaki..
Vitsi miten säälittävää. Ap:n herkkiä tunteita on loukattu ja hän haluaa kostaa. Itse ei välitä pätkän vertaa niistä vaimoista joiden miestä on pannut. Eikä välitä vieläkään, sehän ei ole käräyttämisen motiivi, että tuntisi jotain solidaarisuutta. Tässä kyse vain neidin herkistä tunteista, joita on loukattu ja kosto pitää saada.
Ihan yhtä paskoja tässä on kyseinen petturimies ja tämän salapano.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 21:03"]Äijä kuulostaa todella paljon yhdeltä tutultani! Ainoa että kyseisellä tyypillä on vain kihlattu, ei vaimoa. Mutta jos olisi sama tyyppi kyseessä, olisi kyllä todella herkullista. Heh, aina saa toivoa. :)
[/quote]
Rauma?
Go ap go! Tuo petturisika ansaitsee kaiken paskan niskaansa mitä maa päällään kantaa.
Käräytä vain, mutta omalla nimellä. Samalla paljastat itsesi ja sen mitä puuhailet.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:28"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 19:25"]
Kyllä haluaisin kuulla!
[/quote]
Koska varatut haluavat samaa kuin minä eli pelkkää seksiä. Eivät jää roikkumaan.
ap
[/quote]
Ihan sama mitä teet, mutta mietin miksii alennat itsesi noin? Provohan tämä on , mutta jos totta olisi, niin eikö sinua loukkaa, kun mies kohtelee noin huonosti. Jakaa sinua muille miehille, hyi! Olet huora ilman palkaa! Siis orjahuora.
Hyi, kuinka inhottavaa!
[/quote]
Juurihan sanoin että siksi haluan lopettaa kun on noin alentavaa käytöstä miehellä. Huora en ole. Eikä tarvitse huudella provoa, tämä on ihan oikeasta elämästä.
ap