Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ONKO EBAY LUOTETTAVA PAIKKA?

Vierailija
10.02.2014 |

oon kattonu et siellä on kaikki aika halpaa joten onko jollain kokemuksia kyseisestä paikasta?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia eBay - http://nfemo.com

Vierailija
42/49 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia eBay - http://nfemo.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilaa eu.n sisällä, ei tullimaksuja ja jos ulkopuolelta niin oisko jotain 24 euron yli menevät tullimaksut, löytyy tullin sivuilta jos ei ala pakettia näkymään.

Tilannu jotain sälää  sieltä aasiasta ja esim hammaskiven poistoon tarkoitettu teräksen värisen esineen toine pää oli ihan vääntynyt ja jotain muuta epäonnistunutta. Olen antanut tuotteista rehellisen palautteen, mutta myyjät ovat silleen kieroja, että ne sanoo, että voitko poistaa negatiivisen palautteen että hän palauttaa rahat. Eihän sellainen ole rehellistä myyntiä koska tuote ei ollut sitä mitä tilasin, en edes vastannut näille myyjille jotka koettavat vääristää palautteen positiiviseksi. Paras tilaamani tuote oli superlon-pehmusteet Sonyn korvakuulokkeisiin, tuli noin viisi paria ja hyvät ja halvat olivat, ei löytynyt  Suomen kaupoista.

Vierailija
44/49 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

I do not recommend Ebay

neither Seller Maha Bibo for 4 reasons.

1) In a commercial transaction with them i have lost 70 eur.

2) It took them  more than one month to answer my messages and phone calls.

3)They maded me pay as a customer for a postal service mistake.

4)This seller took almost two months in make me a refund  of only part of my money.

I have more than enough prove  if someone want to see them just let me know. 

The truth will make you free!

This was what happened to me. It was.

But  it  doesn't need to happen to you too.

Vierailija
45/49 |
05.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on varmaan kymmeniä tuhansia myyjiä. Osa rehellisiä, osa ei.

En tilaa, jos hyvä feedback eli arvostelut alle 99%.

Huomioi mistä maasta tulee, joutuuko ehkä maksaan tullia.

Oon myynyt ja ostanut Ebaysta ja yhden käden sormilla saa laskee huonot kokemukset.

Järki vain mukaan. Väärennöksiä ja halpis Kiina piraatteja on liikkeellä sielläkin. Katso aina, aina palaute myyjältä!

Vierailija
46/49 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tilannut sieltä nyt kerran ja kaksi hupparia tullut perille toinen vain kyllä vastasi kuvassa olevaa toinen huppareista oli ihan erillainen kun mitä kuvassa näytettiin joten varaudu jos luulet saavasi saman näköisen ns ”merkki” hupparin voit varautua ettei todellisuus ole samanlainen!

Vierailija
47/49 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ebay ei oo luotettava, tässä kuussa kolme kertaa joku yrittänyt mennä mun accountil kirjautua ja oon halunnut poistaa sen jälkee jo kuukauden tiliä pois sieltä mut ebay pyytää vaa lisää informaatiota musta mistä oon jo sanonut etten anna ku haluan vain poistaa sen tilin... Ja ny tulee heiltä mainoksia kasa päin ja viel pitäis 30 päivää odottaa et se tili poistuu sielt... en suosittele... plus siel o kans näit huijari myyjiä mitä o joka paikas...

Vierailija
48/49 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt ostaa airtrackkia ebaysta mutta en tiiä onko kovin luotettava kaveri oli tilannut ja oli tullut viikossa perille onko joku muu tilannut sellaista sieltä?

Vierailija
49/49 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä luulet saako tilattua tylsä päistä perhosveitseä?????