ONKO EBAY LUOTETTAVA PAIKKA?
oon kattonu et siellä on kaikki aika halpaa joten onko jollain kokemuksia kyseisestä paikasta?
Kommentit (49)
Jos et osaa olla HUUTAMATTA, niin ei sun kantsi siihen liittyä. Siellä vallitsevat tietyt käyttäytymissäännöt.
Nii ois tosi kiva tietää onks luotettava kun ite oon tilaamassa satasel pullip frauleinin nii onks lutettava??onko turvallista ostaa??!!
Nii ois tosi kiva tietää onks luotettava kun ite oon tilaamassa satasel pullip frauleinin nii onks lutettava??onko turvallista ostaa??!!
Sen ainoan kerran kun tuote jäi tulematta, tein virallisen ilmoituksen ja sain rahani takaisin välittömästi.
Kaikki tuotteet tullu perille. Yhdesyä luulin ettei tule ollenkaan, lähetin myyjälle viestiä, lähetti heti uuden. Alkuperäinen ja korvike tuli lopulta lähes yhtäaikaa perille. Mut suosittelen kyl.
eBay on nettihuutokauppa, kuten esim. huuto.net, joten ihan myyjästä riippuu onko luotettava vai ei.
Katso myyjän palaute. Yleensä jos se on jotain 99% tai sata niin tuote saapuu kotiin. Jos ei saavu niin rahan saa takaisin kun heittää valituksen. Yleensä nekin vaan jää postin takia hituroimaan jonnekin, pari kertaa paketti on tullut parin kk jälkeen luukusta just kun olen saanut rahatkin takaisin.
en tajua tota ebayta, enkä ymmärrä niitä ohjeita. olis kiva tilata sieltä jotain, mut en vaan kässää. en ole aloittaja.
Sitten ei varmaan kannata tilata. Ei ole vaikeaa mutta vaatii toki rekisteröitymisen, paypal-tilin jne.
Siellä monet myyvät huutokaupalla kuten meillä esim. Huutonet. Useimmilla on kuitenkin 'buy now' -vaihtoehto, jolla klikkaat tuotteen ostoskoriisi ja maksuun. Paypal-tili pitää olla, ja se onkin ihan kätevä vaihtoehto.
Kannattaa vielä varmistaa että tuote lähetetään suomeen :) onneksi kerran varmistin postikulut, koska ne olivat 20 eur suuremmat, kun ilmoituksessa :/
Ei. Luonnollisesti tuollainen miljoonien käyttämä ja globaalisti levinnyt nettikauppa on epäluotettava.
Parasta mennä vain siihen lähisiwaan, sillä on niin kivat mainoksetkin.
Mäkin haluasin pullipin mutta haluaisin tietää onko ebay luotettava!
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 20:53"]Ei vaadi paypal tiliä itse olen tilannut monesti eikä ole paypalia, maksan kortilla. ja on luotettava ostan myyjiltä joilla palaute 99-100%. kaikk itullut perille aina, yli 100 ostotapahtumaa takana. cd, ja lp levyjä, kosmetiikkaa, koruja jne...
[/quote]
Aargh paypalia silti käytät ebayssa koska ainut vaihtoehto maksamiseen
Ei vaadi paypal tiliä itse olen tilannut monesti eikä ole paypalia, maksan kortilla. ja on luotettava ostan myyjiltä joilla palaute 99-100%. kaikk itullut perille aina, yli 100 ostotapahtumaa takana. cd, ja lp levyjä, kosmetiikkaa, koruja jne...