Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoi, että kaverini oli suudellut häntä..

Vierailija
28.03.2023 |

Tästä sitten alkoi epäilykseni, että takana on muutakin. Ja lopulta Mies myönsi, että ovat viestitelleet . Soitin tietysti tälle "ystävälle' ja hän paljasti ihastuneensa mieheeni. Tärkein tä tässä on ,että nainen käytti hyväkseen meidän suhteen huonoa tilaa. Olin itse hänelle kertonut vaikeuksista suhteessamme miehen kanssa... Nainen on itse naimisissa ja täten pettänyt myös miestään

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehesi olisi voinut kieltäytyä.

Vierailija
2/18 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan sitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai on myt entinen kaveri. Kunnon h*ro. Ja ukko samoin.

Vierailija
4/18 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miehesi olisi voinut kieltäytyä.

Tämä! Nyt mies on vain viaton uhri 🥱

Vierailija
5/18 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on entinen kaveri. Ja tämä suutelu tapahtui yleisellä paikalla ja yllättäen. En puolustele miestä. Tämä entinen ystävä oli paljastanut olleensa salaa ihastunut mieheni jo pidemmän aikaa. T.ap.

Vierailija
6/18 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko miehesi suudellut ja ollut aktiivinen? Sitten nainen ihastui. Ja tunnusti. Onko mies rehellinen yleensä.

Vierailija
7/18 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies Ei ole ollut uskoton 10v. Seurustelun aikana. Ja tämä nainen on pettänyt miestään monen eri miehen kanssa. Itse kertonut kuinka paneskellut monen eri miehen kanssa. Loukkavinta tässä ei ole se suudelma vaan se, että on käytetty meidän tilannetta hyväksi ja alettu puhumaan tunteista. Minulle on kavereiden miehet aina ollut ehdoton ei. Ei tulisi mieleenkään alkaa tunteista puhumaan kaverin miehelle.. jotain rajaa. Y

Ap

Vierailija
8/18 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies Ei ole ollut uskoton 10v. Seurustelun aikana. Ja tämä nainen on pettänyt miestään monen eri miehen kanssa. Itse kertonut kuinka paneskellut monen eri miehen kanssa. Loukkavinta tässä ei ole se suudelma vaan se, että on käytetty meidän tilannetta hyväksi ja alettu puhumaan tunteista. Minulle on kavereiden miehet aina ollut ehdoton ei. Ei tulisi mieleenkään alkaa tunteista puhumaan kaverin miehelle.. jotain rajaa. Y

Ap

olisit lopettanut kaveri suhteen ja heittänyt miehesi pihalle mutta mistä sitten uuden saa

Vierailija
9/18 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet kaverina enää naisen kanssa?

Vierailija
10/18 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on entinen kaveri. Luotto meni.

Miehen kanssa olemme saaneet asiat puhuttua. Olin alkusokissa tietysti eroamassa myös miehestä, mutta ottaen huomioon kuinka meillä on ollut vaikeaa jo pidempään miehen kanssa ja tunteet olleet itsellä melkein jäissä.. tämä tapaus sai tajuamaan kuinka paljon hyvää meillä on miehen kanssa mistä ei kannata päästää irti.

Vierailija
11/18 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaan on sellaisia. Vaikka täällä kyllä jankutetaan että mies petti🤔. Tosi outoa yksinään pettää.

Vierailija
12/18 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa joku suutelisi minuakin

Vierailija
13/18 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina syytetään miestä? Tiedän monia tapauksia missä naiset todella laskelmoivia ja rikkovat toisten suhteita mennen tullen.

Vierailija
14/18 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kanssa olemme saaneet asiat puhuttua. Olin alkusokissa tietysti eroamassa myös miehestä, mutta ottaen huomioon kuinka meillä on ollut vaikeaa jo pidempään miehen kanssa ja tunteet olleet itsellä melkein jäissä.. tämä tapaus sai tajuamaan kuinka paljon hyvää meillä on miehen kanssa mistä ei kannata päästää irti.

Eli... sun kaveri pelasti sun ja sun miehesi keskeisen suhteen? XD

Vierailija
15/18 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono aloitus. 1/5

Vierailija
16/18 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan pelasti. Vaikka kipeää tämä on tehnyt. Enkä olisi halunnut käydä näitä kipeitä tunteita läpi, mutta. Joskus on pakko käydä pimeässä löytääkseen takaisin valoon. T.ap

Vierailija
17/18 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono aloitus. 1/5

Tee ite parempi.

Vierailija
18/18 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alat ymmärtää tilannetta. Käyttäydy kunnolla suhteessa miestäsi kohtaan, niin tuo hyvä säilyy eikä miehen tarvitse vilkuilla muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän