Mies kertoi, että kaverini oli suudellut häntä..
Tästä sitten alkoi epäilykseni, että takana on muutakin. Ja lopulta Mies myönsi, että ovat viestitelleet . Soitin tietysti tälle "ystävälle' ja hän paljasti ihastuneensa mieheeni. Tärkein tä tässä on ,että nainen käytti hyväkseen meidän suhteen huonoa tilaa. Olin itse hänelle kertonut vaikeuksista suhteessamme miehen kanssa... Nainen on itse naimisissa ja täten pettänyt myös miestään
Kommentit (18)
Kai on myt entinen kaveri. Kunnon h*ro. Ja ukko samoin.
Vierailija kirjoitti:
Ja miehesi olisi voinut kieltäytyä.
Tämä! Nyt mies on vain viaton uhri 🥱
Todellakin on entinen kaveri. Ja tämä suutelu tapahtui yleisellä paikalla ja yllättäen. En puolustele miestä. Tämä entinen ystävä oli paljastanut olleensa salaa ihastunut mieheni jo pidemmän aikaa. T.ap.
Vai onko miehesi suudellut ja ollut aktiivinen? Sitten nainen ihastui. Ja tunnusti. Onko mies rehellinen yleensä.
Mies Ei ole ollut uskoton 10v. Seurustelun aikana. Ja tämä nainen on pettänyt miestään monen eri miehen kanssa. Itse kertonut kuinka paneskellut monen eri miehen kanssa. Loukkavinta tässä ei ole se suudelma vaan se, että on käytetty meidän tilannetta hyväksi ja alettu puhumaan tunteista. Minulle on kavereiden miehet aina ollut ehdoton ei. Ei tulisi mieleenkään alkaa tunteista puhumaan kaverin miehelle.. jotain rajaa. Y
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies Ei ole ollut uskoton 10v. Seurustelun aikana. Ja tämä nainen on pettänyt miestään monen eri miehen kanssa. Itse kertonut kuinka paneskellut monen eri miehen kanssa. Loukkavinta tässä ei ole se suudelma vaan se, että on käytetty meidän tilannetta hyväksi ja alettu puhumaan tunteista. Minulle on kavereiden miehet aina ollut ehdoton ei. Ei tulisi mieleenkään alkaa tunteista puhumaan kaverin miehelle.. jotain rajaa. Y
Ap
olisit lopettanut kaveri suhteen ja heittänyt miehesi pihalle mutta mistä sitten uuden saa
Miksi olet kaverina enää naisen kanssa?
Kaveri on entinen kaveri. Luotto meni.
Miehen kanssa olemme saaneet asiat puhuttua. Olin alkusokissa tietysti eroamassa myös miehestä, mutta ottaen huomioon kuinka meillä on ollut vaikeaa jo pidempään miehen kanssa ja tunteet olleet itsellä melkein jäissä.. tämä tapaus sai tajuamaan kuinka paljon hyvää meillä on miehen kanssa mistä ei kannata päästää irti.
Naiset vaan on sellaisia. Vaikka täällä kyllä jankutetaan että mies petti🤔. Tosi outoa yksinään pettää.
Miksi aina syytetään miestä? Tiedän monia tapauksia missä naiset todella laskelmoivia ja rikkovat toisten suhteita mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kanssa olemme saaneet asiat puhuttua. Olin alkusokissa tietysti eroamassa myös miehestä, mutta ottaen huomioon kuinka meillä on ollut vaikeaa jo pidempään miehen kanssa ja tunteet olleet itsellä melkein jäissä.. tämä tapaus sai tajuamaan kuinka paljon hyvää meillä on miehen kanssa mistä ei kannata päästää irti.
Eli... sun kaveri pelasti sun ja sun miehesi keskeisen suhteen? XD
Tavallaan pelasti. Vaikka kipeää tämä on tehnyt. Enkä olisi halunnut käydä näitä kipeitä tunteita läpi, mutta. Joskus on pakko käydä pimeässä löytääkseen takaisin valoon. T.ap
Vierailija kirjoitti:
Huono aloitus. 1/5
Tee ite parempi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alat ymmärtää tilannetta. Käyttäydy kunnolla suhteessa miestäsi kohtaan, niin tuo hyvä säilyy eikä miehen tarvitse vilkuilla muualla.
Ja miehesi olisi voinut kieltäytyä.