Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

>*>*>Ensikot tiistaina 25.7<*<*<

24.07.2006 |

[color=FFA54F]Otin varaslähdön tiistai-päivälle, kun täällä vielä yökyöpelinä kukun. Miehuksen vieressä kävin hetken köllöttelemässä, mutta kun uni ei tullut ja pupuiluintoa ei mieheltä herunut niin eikun tänne vaan takaisin! Heti tulevan tiistai-päivän kunniaksi laittaisin gallupin pystyyn: [b]Minkä laisia (suuria) tulevaisuuden haaveita teillä rakkaat enskatoverit on ja onko joku pitkäaikainen haave jo toteutunut?[/b] Erikseen ei tarvitse mainita, että vauva on haaveissa, eiköhän tuo täällä kuumeilupalstalla ole itsestään selvyys, mutta voisi tietysti ilmoitella että monestako vauvasta sitä kukin haaveilee.

Omista haaveista sen verran, että ainakin yksi suurista haaveistani on jo toteutunut, eli minulla on rakkaan mieheni kanssa yhteinen koti maaseudulla luonnon helmassa, ja tämä koti on kuin tehty meille, vaikka emme sitä itse ole rakentaneetkaan. Toteutumattomia haaveita on paljon: lapsia aina ollut haaveissa 2, tyttö ja poika, mutta tulisi nyt se yksi edes ensin... suuret prinsessahäät/kirkkohäät, vakituinen mieluisa työpaikka hoitoalalla, kesämökki järven rannalla Pohjois-Suomessa (joo... kunhan on tuo talolaina maksettu ensin...), autotalli ja sinne tuliterät farmari-Volvo ja maasturi ja moottoripyörät molemmille... :D Näitähän siis riittää, varmaan kun miettis vielä niin keksisi vaan lisää ja lisää.... ja todennäköisesti suuri osa jää elämän aikana vain pelkäksi haaveeksi, mutta pitäähän niitä haaveita ja unelmia olla jokaisella ihmisellä!

Menipäs haaveiluksi nyt tämä yö :D Ei kun minusta on kiva haaveilla, ja uskoisin kyllä että muistakin on! " Nähdään" enskat taas aamulla/päivällä jokainen uusine kujeineen...[/color]

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavaeista: osan haaveistani olen jo saanut onnekseni toteutettua. Näitä oli: kiva, hyvä, rakas mies; Koira, joka ehdottomasti bokseri (nyt meillä jo myös toinen haukku, Borkku); farmari auto oli myös yksi haaveistani. Niin ja Hki:stä Pohjois-karjalaan muutto. Nää siis toteutuneita ;) Toteutumattomia haaveita vauvan lisäksi ois omakotitalon rakentaminen, lisää koiria ja häät (jotka pitäs olla ens kesänä). Haaveet ei kovin suuria (kai!), joten toteuttettavissa vissiin joskus...

Peipposka ja kindness: teillä oireet kuulostaa ihanan lupaavalta ;) Toivotaan, että se olisi juuri sitä mitä me kaikki toivotaan! Mulla oli tuossa pari kiertoa sitten heti kierron puolivälin jälkeen rinnat todella kipeet ja turvoksissa, ja muutoinkin oli todella raskautunut olo. OLin miltei sata varma, että nyt tärppäsi, mutta, mutta... Täällä vielä. :)

Pariisitar: siekö mietit miten miehen sais innostumaan vauva haaveista. Meillä mulla on ollut vauva kuume paljon pidempään. Kun asiasta joskus kysyin sain kieltävän vastauksen, eikä mies oikein asiasta halunnut keskustella. Pikuhiljaa otin aina välillä asian puheeks, mut en miissään tapauksessa painostanut, enkä jankannut, että miksi ei. Sanoin vaan, että tiedät, että mie oon valmis ja, että kysyn asiaa taas seuraavassa kuussa, kun pillerit alkaa olla lopussa. Näin edettiin ja sit kerran sain yllätyksekseni kuulla, että voin heittä pillerit nurkkaan ;)

Saikulle ja muille uusille tervetuloa!

Nyt miehen ja koirien kanssa metsään lenkille!!!

Plussatuulia kaikille!

T:Remukka kp 17

Vierailija
42/47 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=00CD66]Mulla oli kans pikku tytöstä asti haaveena että hääkirkosta haluan lähteä vanhanaikaisilla hevoskärryillä juhlapaikalle, mutta valitettavasti tämä haave on pitänyt jäädytää jos nykyisen mieheni kanssa vihille mielin... Mieheni nimittäin on niin pahasti hevosille allerginen että tukehtumalla kuolisi siihen kyytiin. Liekkö jotain kohtalon ivaa sekin, että minä ennen ratsastin, mutta kerran putosin ja katkaisin käteni, enkä sen jälkeen ole ratsastanut. Meinaan, että enhän nyt voisi ratsastaakaan jos miestä yhtään ajattelee, hän nimittäin oireilee todella vähästä. Kiipesin kyllä putoamisen jälkeen uudelleen hevosen selkään, mutta hyvin livakkaan sieltä alas tulin, mulle jäi joku kammo päälle. Olen kyllä muutaman kerran ollut kaverin kyydissä, kun se on ollut ajamassa hevosta, mutta selkään minua ei enää saa. Joskus himottais kokeilla, mutta ei sit kuitenkaan uskalla... Kuitenkin kun muistaa, miten ihanaa se ratsastaminen oli...[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Peipposka[/color]: sulla on tosi lupaavia oireita, toivotaan että tarkoittaa plussaa! :) En halua masentaa, mutta mulla kyllä viime kierrossa rinnat turposi ja kipeytyi poikkeuksellisen aikaisin ja olivat paljon kipeemmät kuin koskaan. No negaa mä vaan kuitenkin testasin ja sittenhän se tätikin jo saapui... Vaan useinhan tissien kipeytyminen erityisen paljon on hyvä merkki ja ainakin positiivisesta mielialasta on takuulla hyötyä! *bd*

[color=blue]Nella[/color]: meillähän oli kanssa se uhka, että miehen piti lähteä ulkomaille töihin, mutta ei sit onneksi lähtenytkään! Mä olisin kyllä lähtenyt mukaan, mutta sit vaan kotirouvaksi, kun en ole hirveän innostunut menemään töihin ulkomaille (vaikka töitä varmaan mun alalta löytyisikin).

[color=blue]Amalia[/color]: tervehdys, jos muistat vielä mut eli ent. nicki Diotima! :) Meillä kanssa sitten inssi edessä, kun hoitoihin päädytään. Meitä taitaa tulla sinne l-puolelle täältä oikein kunnon joukko, kun muutama muukin on noita tutkimuksia aloittelemassa! Onnea vaan hoitoihin! :)

Vierailija
44/47 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypi toivoa,että arkuus olisi sitä itteään. Ei tätä hihkumista oikein pysty toppuuttelemaan. Tiiät varmasti. No, pian se selvii! Ajattelin olla koohottaja ja hölömö ja testata pois tuon yhden herkän testin tuolta kaapista ennen vkloppua,niin tietää sitten voiko grillijuhlissa maistella punkkua. Eihän sitä testaamatta tiiä!

Vierailija
45/47 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun rupes oikein miettimään mitä haaveita vielä onkaan...

Vauva tietenkin ykkös-haave ja Häät kakkosena. Lottovoittokin ois ihan kiva ja koira kotipihalle. Yksi haave on just toteutumassa kun muutto on tässä parasta-aikaa menossa.. ihan oma talo saatiin ostettua!

Hei Amalia!

Kävin tänään siellä lekurissa ja verikokeet alkuviikosta maanantaina ja viikko ootellaa tuloksia, ja sit ilmeisesti se joku " aukiolosysteemi" . Ja jos ei mitään löydy kirjottaa lähetteen heti eteenpäin. Miestä ei vielä testattu, ihmettelen vähän? Ja tietenkään en muistanut kysyä asiasta. Oikein oli mukava naislääkäri. Joten odottelevalla kannalla ollaan.

Kyllä on hyvä juttu, kun tulin tänne sivuille. Täällä niin mukava " tunnelma" ja kaikki kannustaa toisiaan!!

++terkkuja kaikille!

Nimimerkki

" koukkuun jäänyt ninnuli"

Vierailija
46/47 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehdin tämän vuorokauden puolella. Halusin vain tulla hehkuttamaan yhden haaveen toteutumista. Mieheni kosi minua tänään, eli kihloissa ollaan ja häitä kohti menossa.

Hassua, että päivällä se oli vielä haave ja nyt totta.

Hyvää yötä!

Vierailija
47/47 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Live onnea! Ihanaa!

Killa: muistelinkin tuota, että teillä oli ulkomaansuunnitelmia ollut. Mutta on totta, että on vaikea tietää etukäteen, mikä on paras ratkaisu missäkin tilanteessa, kun näissä työkuvioissa ja elämäntilanteissa on aina paljon liikkuvia osia ja vaihtoehtoja.

Desejo: Olitkos se sinä kun oli aloittanut vauvanpeittoa? Millaisella mallilla teet? Minä virkkasin isoäidin neliöistä peiton, mutta voisin tehdä odotellessani toisenkin, kun kehuit omaasi hienoksi!;) Ainahan niitä voi lahjoittaa eteenpäin tarvitseville!

Omia kuulumisia vielä: chattailin tuossa miehen kanssa juuri, puheyhteys ei jostain syystä toiminut mutta saimme kyllä mieltävirkistävän vauvakuumekeskustelun viriteltyä. Kyselin kovasti, että onko tämä nyt vaan minun yksinäistä hössötystä, kun syksyä odotellessa vauvajuttuja touhuan täällä ja unelmistani hänelle kirjoittelen. Yllätykseksi mies kommentoi, että hän käy näitä vauva juttuja paljon minun kauttani läpi, vaikkei järin osaa niistä paljoa puhua. Mutta hänelle on tärkeää, että voi olla jollakin tavalla läsnä ja kuunnella, mitä minussa tapahtuu. Hassua että voi sieltä kaukaa päästä ihan lähelle.

Nyt hyvää yötä,

nellamaija