Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsenhoitaja varattuna, vauva syntyy kesällä :)

Vierailija
09.02.2014 |

Päätin ryhtyä itse helpottamaan omaa "raskausjännitystäni" ja järjestämään elämäni mahdollisimman helpoksi. Meille on tulossa kesällä vauva ja elämänmuutos on pelottanut mua tosi paljon. Taakka keveni kovasti, kun päätin, että ei tarvitse odottaa syntymään asti, että suunnittelee omaa elämäänsä. Perhetuttujen avulla löytyi ihana ihminen, joka tulee mielellään meidän avuksemme pikkuihmisen hoidossa. Hän lupautui myös olemaan öiseen aikaan käytettävissä, toki kohtuullisia aikoja. Miksi vanhemmuuden pitäisi olla tämän vaikeampaa, kun kerran toisinkin voi valita? Mä en ala marttyyriäidiksi. 

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää sun avaukset alkaa olla aika epätoivoista huomionhakemista. Ensimmäisen vuoden sä olit ihan kiinnostava. Mieti, kaks vuotta oot jatkanut tuota satuilua. Päästä irti Murusta ja keksi joku toinen hahmo.

Vierailija
2/64 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 19:36"]

Nää sun avaukset alkaa olla aika epätoivoista huomionhakemista. Ensimmäisen vuoden sä olit ihan kiinnostava. Mieti, kaks vuotta oot jatkanut tuota satuilua. Päästä irti Murusta ja keksi joku toinen hahmo.

[/quote]

Ai hanki skitsofrenia? Perheellisen naisen elämä ei ole kovin kiinnostavaa, olen huomannut... Eipä tässä paljon tapahdu. Mutta ei se sitä muuta, etteikö mua kiinnostaisi joskus kirjoitella. Tässä on kyse mun kiinnostuksestani, ei sinun.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 19:42"]

[/quote]

Ai hanki skitsofrenia? Perheellisen naisen elämä ei ole kovin kiinnostavaa, olen huomannut... Eipä tässä paljon tapahdu. Mutta ei se sitä muuta, etteikö mua kiinnostaisi joskus kirjoitella. Tässä on kyse mun kiinnostuksestani, ei sinun.

ap

[/quote]

Älä jaksa.

Vierailija
4/64 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en jaksa minäkään enää edes tarttua noihin ilmiselviin catcheisin mitkä tuonne ripottelit. Oikein yöajat, marttyyriäidit ja kaikki.

Ei muuta kuin onnea valitsemallesi tielle, toivottavasti järki voittaa noi idioottimaiset ajatukset sitten kun lapsi on oikeasti syntynyt.

Vierailija
5/64 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 19:45"]

Joo, en jaksa minäkään enää edes tarttua noihin ilmiselviin catcheisin mitkä tuonne ripottelit. Oikein yöajat, marttyyriäidit ja kaikki.

Ei muuta kuin onnea valitsemallesi tielle, toivottavasti järki voittaa noi idioottimaiset ajatukset sitten kun lapsi on oikeasti syntynyt.

[/quote]

Juu, ei tarvitse. Mukavaa iltaa sulle.

ap

Vierailija
6/64 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 19:34"]

Päätin ryhtyä itse helpottamaan omaa "raskausjännitystäni" ja järjestämään elämäni mahdollisimman helpoksi. Meille on tulossa kesällä vauva ja elämänmuutos on pelottanut mua tosi paljon. Taakka keveni kovasti, kun päätin, että ei tarvitse odottaa syntymään asti, että suunnittelee omaa elämäänsä. Perhetuttujen avulla löytyi ihana ihminen, joka tulee mielellään meidän avuksemme pikkuihmisen hoidossa. Hän lupautui myös olemaan öiseen aikaan käytettävissä, toki kohtuullisia aikoja. Miksi vanhemmuuden pitäisi olla tämän vaikeampaa, kun kerran toisinkin voi valita? Mä en ala marttyyriäidiksi. 

[/quote]

Pyysikö maksua työstä?

Mielestäni on täysin ok, että tekee elämänsä helpoksi. Kyllä se helpottaa varmasti jos mieskin on tukena, mutta kaikki miehet eivät ole kaikessa tukena erinäisistä syistä (työ, avioero..).

Vierailija
7/64 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan tarvii ei, kohta tulee sit lennokkaampaa provoa kun kukaan ei jaksa. :D 

Muru timeline:

"Muru on vissiin 27-28v. Seksikumppaneita on ollut nuoresta saakka useita, neitsyytensä menetti läheiselle ystävälle, joka tulee murun lapsen kummiksi. 

Mies tuntee monia joiden kanssa muru on ollut sängyssä. 
Mies on mustasukkainen, eikä täysin syyttä, mutta haluaisi myös kontrolloida murua. 
Muru on hieman yksinkertainen ja naivi, ja hyvin itsekeskeinen. Tännekin avautui tuohtuneena kun yksi ystävä oli murulle maininnut murun itsekeskeisyydestä. 
Muru on kokeillut eri päihteitä, mies on ollut sairaalassa yliannostuksen takia.
Muru jätti miehensä pari vuotta sitten keväällä koska suhteessa oli tylsää ja muru tapasi jännittävämmän miehen. Tämä juttu ei päättynyt hyvin, mies olikin naimisissa ja sitten vielä levitti kavereilleen kuvia murusta seksipuuhissa.
Kohtelias muruhan ei voinut kieltäytyä kun tämä mies (Micke) halusi ottaa kuvia musitoksi kun muru jätti M:n kun selvisi että tämä on naimisissa.

Muru on tottunut siihen että saa tahtonsa periksi, hän on isin tyttö jolle isi maksaa kaiken. Isi tosin suuttui murulle kun muru ulkomaille petti kihlatunsa (pettäminen ookoo koska eivät olleet vielä naimisissa, on myös ookoo että muru on saanut anteeksi mieheltään vaikkei kertonutkaan kaikkea mitä tapahtui) ja meinasi vissiin pistää rahahanat kiinni. 
Murun miehelle (ja murullekin) murun ulkonäkö on todella tärkeä. Muru mm mainitsi jossain että skumppa meni päähän koska muru oli syönyt niin vähän, koska rintaliivien profiili ei ollut sileä.... "

"Aika hyvä vedos.  Toki se puuttuu että muru on nyt raskaana, mies halusi ehdottomasti lapsen, muru ei ollut pari kk sitten vielä valmis mutta suostui kuitenkin. On epävarma edelleen. 

Murun mies on sanonut ettei herää yöllä eikä vaihda kakkavaippoja. 

Heillä on myös joku ihme  sopimus, että jos muru jättää miehen, muru antaa miehelle rahaa.."

"Muru päätti hankkia lapsen samassa ketjussa mikä alkoi sillä että mitä ehkäisyä voisi käyttää, kun hormonit ei sovi, ja mies haluaisi lapsen mutta muru ei ole valmis. 

Kun muru sitten päätti että lapsi olisikin jees, hänelle kerrottiin aloituksessa mainituista asioista, ja varoitettiin siitä että mies jatkaa elämää ja muru jää kotiin mätänemään, muru ei uskonut mitään. EI hänelle niin kävisi.  JA sitten onkin tullut aloituksia siitä miten mies jatkaa bilettämistä mutta haluaa että muru jää vaan kotiin.... "

Viime ketjusta. 

Jottei taas tule näitä "kuka muru?"-tyyppejä.

Vierailija
8/64 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi jättää ne lapset tekemättä jos niitä ei aio itse hoitaa ja kasvattaa.

Vierailija
9/64 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

[/quote]

Perheellisen naisen elämä ei kiinnostavaa, mutta sunko elämä sitten on kun roikut täällä ja teet jatkuvasti avauksia samoista aiheista? Oletko miettinyt miksi haluat kirjoittaa tänne ja hakea huomiota palstalaisilta? Tämä aloituksesi oli selvästi provosoiva, miksi haluat ihmisten provosoituvan ja kirjoittavan tänne jos oma elämäsi on kerta niiiiin kiinnostavaa? Jos sinulla olisi oikeasti mielenkiintoinen elämä, niin et sinä täällä olisi kerjäämässä huomiota tylsiltä perheellisiltä naisilta..

Vierailija
10/64 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 19:49"]

[/quote]

Pyysikö maksua työstä?

Mielestäni on täysin ok, että tekee elämänsä helpoksi. Kyllä se helpottaa varmasti jos mieskin on tukena, mutta kaikki miehet eivät ole kaikessa tukena erinäisistä syistä (työ, avioero..).

[/quote]

Tottakai hän saa palkan ihan asiallisesti. Hän on kotirouva, joka kaipaa tekemistä päiviinsä, on mm. tehnyt sisustussuunnitelmia tuttavilleen. Työaika tulee olemaan epäsäännöllistä, joten siksikin hän on ihminen paikallaan.

ap

Vierailija
11/64 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tässä nyt jotain uutta? Olet jo ajat sitten kertonut, että sinä tulet hoitamaan mielikuvituslastasi mahdollisimman vähän.

Vierailija
12/64 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 19:55"]

[/quote]

ap

[/quote]

Perheellisen naisen elämä ei kiinnostavaa, mutta sunko elämä sitten on kun roikut täällä ja teet jatkuvasti avauksia samoista aiheista? Oletko miettinyt miksi haluat kirjoittaa tänne ja hakea huomiota palstalaisilta? Tämä aloituksesi oli selvästi provosoiva, miksi haluat ihmisten provosoituvan ja kirjoittavan tänne jos oma elämäsi on kerta niiiiin kiinnostavaa? Jos sinulla olisi oikeasti mielenkiintoinen elämä, niin et sinä täällä olisi kerjäämässä huomiota tylsiltä perheellisiltä naisilta..

[/quote]

Juurihan mä kirjoitin, että perheellisen eli MINUNkaan elämäni ei tunnu kovin kiinnostavalta. 

ap

Vierailija
13/64 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hieno päätös! Älä kuitenkaan unohda, että lapsenhoitajan lisäksi sä tarviit myös taloudenhoitajan, joka pitää kodin kunnossa. Olethan SÄ just synnyttämässä lapsen, etkä voi revetä ihan joka paikkaan. Niin, ja oisithan sä oikeesti tarvinnu ehkä sijaissynnyttäjänkin, mutta se ei taida enää tässä vaiheessa onnistua, joten näillä mennään nyt. Ja kyllä vastasynnyttäneellä äidillä olis hyvä olla kokkikin, joka valmistaa maukasta ja terveellistä ruokaa teille. Tsemppiä sulle, kyllä sä pärjäät!!!

Vierailija
14/64 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 19:59"]

[/quote]

Hieno päätös! Älä kuitenkaan unohda, että lapsenhoitajan lisäksi sä tarviit myös taloudenhoitajan, joka pitää kodin kunnossa. Olethan SÄ just synnyttämässä lapsen, etkä voi revetä ihan joka paikkaan. Niin, ja oisithan sä oikeesti tarvinnu ehkä sijaissynnyttäjänkin, mutta se ei taida enää tässä vaiheessa onnistua, joten näillä mennään nyt. Ja kyllä vastasynnyttäneellä äidillä olis hyvä olla kokkikin, joka valmistaa maukasta ja terveellistä ruokaa teille. Tsemppiä sulle, kyllä sä pärjäät!!!

[/quote]

Meillä on kyllä aina käynyt siivooja ja ruoka me tehdään ihan itse :)

ap

Vierailija
15/64 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 19:55"]Hän on kotirouva, joka kaipaa tekemistä päiviinsä

[/quote]

Tarkoitit ilmeisesti "öihinsä"?

Vierailija
16/64 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa yllättävää että muru ei vastaa mitään yhteenvetoihin.. :D Sivuuttaa vaan niinkuin ei oliskaan.. 

Vierailija
17/64 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 20:08"]

Onpa yllättävää että muru ei vastaa mitään yhteenvetoihin.. :D Sivuuttaa vaan niinkuin ei oliskaan.. 

[/quote]

Mitä niihin pitäisi vastata? Yhteenvetämällä tulee oiottua ihan liikaa. Asiat eivät ole noin yksinkertaisia ja likaisia, kuten ne saa vaikuttamaan. 

ap

Vierailija
18/64 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 20:11"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 20:08"]

[/quote]

Mitä niihin pitäisi vastata? Yhteenvetämällä tulee oiottua ihan liikaa. Asiat eivät ole noin yksinkertaisia ja likaisia, kuten ne saa vaikuttamaan. 

ap

[/quote]

Nojoo, enpä usko että kenelläkään täällä on yhtä värikäs elämä, edes oiotusti. Kaikki tämä on kuitenkin sulle tapahtunut.

Vierailija
19/64 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran törmään tällaiseen viestiketjuun. Ärsyttävää että tänne tarinoidaan huomionhakuisesti, mutta on myös huolestuttavaa lukea Murusta. Jos hän kirjoittaa tänne provosoidakseen tai rakentaakseen mielikuvitus minää, se on yhtä surullista. Ei tervettä ensinkään. Muru, jos asiat joista kirjoitat eivät pidä paikkaansa, kannattaa miettiä miksi kirjoitat tänne, syy voi olla ihan vain tylsyys, mutta tällainen toisia ärsyttääkseen luodun alteregon hengissä pitäminen on ongelma, joka sinun kannattaa itsesi takia ottaa vakavasti ja miettiä miksi rakennat netissä elämää, oman aidon elämäsi sijaan.

Jos kuitenkin tällainen pikkuhoro liihottelee tuolla jossain omissa pilvilinnoissaan, niin toivotan onnea lapsen kanssa, ja sinulle kaikkea hyvää, ja tulevaisuuteen enemmän stabiiliutta.

Vierailija
20/64 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa toivon ja uskon  että henkilö ei ole todellinen. Mutta jos on, eniten huolissani olen lapsen puolesta. Toki, hänestä takuulla huolehditaan mutta huolehtija ei ole lapsen vanhemmat..

Vanhemmat joille työ, raha, seksi ja mikä tahansa itseensä liittyvä tulee ennen lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän