Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oisinpa yhtä kaunis ja laiha ku kaia gerber!

Vierailija
17.02.2024 |

Eli cindy crafordin malli tytär kaia joka on Kaunis ja Laiha eli täydellinen tumma hiuksinen ja silmäinen muikkeli joka on äitiään cindyä 2cm pidempi eli 177cm! Hän on Täydellinen! Jos kiinnosyaa laitakkaa googleen kaia gerber jos ei riitä tää yks kuva!

https://www.pinterest.co.uk/pin/kaia-gerber-enjoys-retail-therapy-in-a-…

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ala sellaiseksi! Pituutta on vähän vaikea kasvattaa mutta muuten. Kymmenen tuntia liikuntaa viikossa ja terveellinen ruokavalio. Hampaisiin valkaisu ja laminaatit kuten Kaiallakin, ja huulifyllit ne on hänelläkin. Ja nenän alaosa kavennettu ja muutenkin samanlaisen nenän saat kirurgin vuolemana.

Vierailija
2/14 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cindy Crawfordhan tunnetusti puhui siitä, että ei hänkään näytä Cindy Crawfordilta kuin kahden tunnin työn jälkeen.

Upeat hiukset on toki sekä Cindyllä että Kaialla, mutta hiusten värjäysväli on heillä kahdesta kolmeen viikkoa. Aina värjätään tyvi piiloon ja tarpeen mukaan tehdään uusia raitoja. Että kyllä ne upeat hiuksetkin kovaa työtä vaativat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cindy myös on kertonut että on aina tavannut tehdä perheelle päivällisen (nyt toki jo lapset aikuisia). Teki aina erikseen kanan tai muun proteiininlähteen, salaatin ja sitten riisin / pastan tai muun hiilarilähteen. Cindy söi itse aina vain salaattia ja proteiinia ja nauraen kertoi että lapset vain kanaa ja pastaa.

Vierailija
4/14 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ala sellaiseksi! Pituutta on vähän vaikea kasvattaa mutta muuten. Kymmenen tuntia liikuntaa viikossa ja terveellinen ruokavalio. Hampaisiin valkaisu ja laminaatit kuten Kaiallakin, ja huulifyllit ne on hänelläkin. Ja nenän alaosa kavennettu ja muutenkin samanlaisen nenän saat kirurgin vuolemana.

Mitennii muka kaian nenä on kavennettu? Mä en ikin voi olla yhtä kaunis koska mun naama on pyöree ja silmät ku jäniksellä. Ett näi...ja mua masentaa koska mun ystäv kehuu aina kaiaa ja ei mua kauniiks. Se alentaa mun omatuntoo :(

Vierailija
5/14 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina ihmetellyt hänen pitkiä käsiään. On selvästi pitkäraajaisempi kuin äitinsä. Cindyllä on sellainen naisellisempi ja muokkaampi vartalo. Molemmat toki kauniita. Kaia enemmän androgyynisen kaunis ja Cindy klassisen.

Vierailija
6/14 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtä kaunis kuin äitinsä.

Vierailija
7/14 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljensä on superkuuma nyt kun saanut vähän massaa, oli jo lapsena nätimpi kuin Kaia eikä tarvii edes meikkiä :)

Vierailija
8/14 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sanoa näin lapsesta? 😳

Vierailija
9/14 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma napa siitä miinusta.

Vierailija
10/14 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä takia

Vierailija
11/14 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sanoa näin lapsesta? 😳

Mikäs lapsi se nyt enää on. Ja jos ollaan malleja ja julkkiksia ulkonäön takia, niin ihan hyvin voi verrata. Verrataanhan esim. Kate Mossia ja Lila-tytärtäkin. 

Onko aina oltava tuolla jeesustelevalla asenteella liikkeellä. Häntä juuri kehutaan tässä upeaksi, mutta ei ole äitinsä veroinen. Minua "harmittaa" liian toisiaan lähellä olevat silmät, muuten ihana. Itse tykkään Kendall Jennerin ulkonäöstä.

Vierailija
12/14 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä tiedossa onnellinen elämä. Not.

Vierailija
13/14 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljensä on superkuuma nyt kun saanut vähän massaa, oli jo lapsena nätimpi kuin Kaia eikä tarvii edes meikkiä :)

Onko tämä vitsi? 

Vierailija
14/14 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Eikö se ole naamatatuoitu narkkari?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi