Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitä miehesi tekisi? Katsoisi muualle? Antaisi läpsijälle selkään? Olisi kotona hakkaamassa pleikkaria?

Sivut

Kommentit (107)

Olisi varmaan lähettyvilläni, tuskin reagoisi sen kummemmin. Yleensä sanoo minulle jälkikäteen että olipas mies turhan tuttavallinen. Yleensä siis suhtautuu asiaan ihan asiallisesti ilman draamaa, vaikkei asiasta pitäisikään. Tietää, ettei ole ainoa mies jolle olen kelvannut, mutta tietää myös että on ainoa mies elämässäni nyt.

En tiedä mitä mies tekis kun ei oo nähnyt, mut kerran baarissa ollessani mies tuli röökikopista ja ohimennessään  mäjäytti avokämmenellä mua perseelle. Lähdin perään, koputin olkapäälle ja kun se kääntyi läimäytin ison läpsyn sen naamaan. Ei läpsinyt mua enää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mikä teistä olisi sopiva "kosto" tuollaiselle miehelle? Siis sellainen, josta ei joudu itse ongelmiin.

Potku munille.

Vierailija
Vierailija

Mikä teistä olisi sopiva "kosto" tuollaiselle miehelle? Siis sellainen, josta ei joudu itse ongelmiin.

Potku munille.

vastaa lievää raiskausta...

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Potku munille.

Ei missään nimessä raiskausta, vaan pahoinpitelyä. Minusta huono idea vastata potkaisemalla. Lisäksi jos se mies on tosiaan huonotapainen, se voi lyödä tai potkaista takaisin.

Kumma juttu kun näitä aggressiivisia munille potkijoita on aina näissä nettijutuissa.

Voin sanoa, että olen muutamaa persettä baarissa aikanaan läpsytellyt eikä ikinä ole tullut vastaan mitään raivotarta (jotkut saattavat ottaa sellaisen wtf-ilmeen), saati näitä takaisinläpsijiä. Ylivoimaisesti suurin osa tajuaa sen kohteliaisuutena ja jää lähinnä hihittelemään siihen paikoilleen. Myöhemmin on sitten hyvä avata keskustelua.. "hei sä oot se törkimys joka läpsi mua pyllylle!"... "Haha, jep, that's me - ja sulla oli muuten illan paras hanuri"... "tsihihihi, jaa mulla vai".....

Noista ajoista on jo toki pari vuotta, enää en kehtaa en tosin käy baareissakaan kuin joskus ja jouluna. Voi olla, että nykyään nuoret naiset on aggressiivisempia. 

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Vierailija

Potku munille.

Ei missään nimessä raiskausta, vaan pahoinpitelyä. Minusta huono idea vastata potkaisemalla. Lisäksi jos se mies on tosiaan huonotapainen, se voi lyödä tai potkaista takaisin.

Ja vieraiden naisten lääppiminen on seksuaalista häirintää. Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön!

Vierailija

Kumma juttu kun näitä aggressiivisia munille potkijoita on aina näissä nettijutuissa.

Voin sanoa, että olen muutamaa persettä baarissa aikanaan läpsytellyt eikä ikinä ole tullut vastaan mitään raivotarta (jotkut saattavat ottaa sellaisen wtf-ilmeen), saati näitä takaisinläpsijiä. Ylivoimaisesti suurin osa tajuaa sen kohteliaisuutena ja jää lähinnä hihittelemään siihen paikoilleen. Myöhemmin on sitten hyvä avata keskustelua.. "hei sä oot se törkimys joka läpsi mua pyllylle!"... "Haha, jep, that's me - ja sulla oli muuten illan paras hanuri"... "tsihihihi, jaa mulla vai".....

Noista ajoista on jo toki pari vuotta, enää en kehtaa en tosin käy baareissakaan kuin joskus ja jouluna. Voi olla, että nykyään nuoret naiset on aggressiivisempia. 

No onneksesi olet näköjään kohdistanut häirintäsi harvinaisen omanarvontunnottomiin epätoivoisiin tapauksiin. Seksuaalinen häirintä ei ole yhtään sen vähemmän "aggressiivista", kun potku munille. Hankkiudu hoitoon, pervo! Sulla ei ole mitään oikeutta hiplata ketään vastoin heidän tahtoaan.

Miten nämä aggressiiviset naiset ei osaa vain avata suuta..Minä olen sitten varmaan ollut sellainen oman arvontunnoton kun olen selvinnyt esim. takapuolen nipistelijöistä ihan vain sanomalla napakasti "voisitko jättää minun talapuoleni rauhaan". Miksi oma arvo pitää osoittaa hakkaamalla?? Outoa.

Varmaan tiuskaisisi miehelle, mikäli mieheni siis olisi mukana. Kerran minua on puristettu pepusta baarissa, enkä edes uskaltanut katsoa kuka sen teki. Kuvotti niin. Luultavasti joku niistä reilusti päälle keski-ikäisistä miehistä joita lähettyvilläni oli.

Omalle kohdalle näitä läpsijöitä ja pepun puristelijoita on sattunut liiankin monta kertaa...

Itse olen todennut parhaimmaksi keinoksi vain esim jatkaa kävelyä eteenpäin ihankuin en olisi edes huomannut koko asiaa. En nimittäin halua sellaisille ihmisille uhrata katsettakaan. Paras siis kun ei anna mitään huomiota

voi se on niin ärsyttävää, mua on kerran joku äijä läpsinyt takapuolelle kun kävelin ohi, jälkeenpäin ajateltuna olisi pitänyt kutsua järjestyksenvalvoja, se taitaa olla paras vaihtoehto, ne läpsijät luulee olevansa niin cooleja, ja yleensä ovat ilman naista tietysti, se läpsiminen mahtaa tuntua niistä että pääsevät lähemmäksi naista, eivät saa naista joten läimäisy jo tuntuu hyvältä ja antaa kuvitelman että päässyt naisen lähelle. itseäni silloin hymyilytti se että äijähän selvästi tykkäsi mustaan pehmeään minikietaisuhameeseen puetusta perseestäni,hymyilin kun katsoi sitä ja ajattelin "you wish" eli kun äijä selvästi ei sopinut mulle niin oli hauskaa että edes yritti, sitten jälkeenpäin peffa oli hieman kipeä ja ajattelin mennä ilmoittamaan siitä vastaanotolle mutta en sitten jaksanut, tyydyin nauramaan äijälle että miten tyhmästi teki

Olen itse ärähtänyt kiukkuisesti, että jumalauta sika, anna olla tasan laitimmainen kerta! Ei siinä ole miehen tarvinnut mun puolesta sotia.

En minäkään mene läpsimään vieraita miehiä perseelle, ja koska en hae baarissa miesseuraa, koen moisen vähättelevän eleen tosi ikävänä. Lehmiä ja muita kotieläimiä läpsitään kinkuille, ei ihmisiä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat