Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko oikeasti jättänyt tai harkinnut jättää kumppanisi tämän lihomisen takia?

Vierailija
29.10.2020 |

Mitä tapahtui, kerroitko todellisen syyn, ja miten lähipiiri reagoi?

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni väittää, ettei lihominen haittaa vaan epäliikunnalliset elämäntavat. Itseäni ei taas voisi vähempää kiinnostaa, pitääkö nainen enemmän juoksemisesta vai pitsan syömisestä sohvalla lojuen, kunhan hän on laiha. Tunnen useammankin ihmisen, jotka ovat äärimmäisen epäliikunnallisia mutta silti hoikkia. Se vaatii vain, että nälänsäätely toimii eikä sitä ole sekoitettu dieeteillä.

Minua ei sytytä kyllä edes laihaläski. Jonkunmoiset liikuntatottumukset ihmisellä pitäisi olla ettei ole vain laiha plösö. 

Niin, tuo oli juuri se pointtini. Minua eivät kiinnosta liikuntatottumukset ollenkaan, enkä syty atleettisista naisvartaloista. Tuo koko termi "laihaläski" nyt on ihan älytön.

Olen eri, mutta laihaläski ei ole terminä älytön. Ei kyllä mikään kauniskaan termi toisesta ihmisestä eli en käyttäisi. Mutta ihmisen ihosta ja olemuksesta alkaa kyllä näkyä, jos hoikkuus on vain syömättömyyttä vs liikunnallisia ja terveellisiä elintapoja. Minua ei sytytä kalvakka, lihakseton ja voimaton vartalo. Mutta onneksi makuja on monenlaisia ja monet tykkäävät juuri tuollaisesta miehellä tai naisella.

On täysin älytön termi.

Läski tarkoittaa lihavaa. Laiha ihminen ei ole lihava, vaikka hänellä ei olisikaan jäntevyyttä tai lihasta.

Läski tarkoittaa rasvaa. Laihalla voi olla paljon rasvaa kehossaan, eli läskiä. Siispä ihan hyvä termi. T. Laihaläski itsekin, 3kk nyt treenannut painoilla jotta tilanne muuttuisi.

Vierailija
82/110 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Itse en pidä liikunnallisista ihmisistä. Usein pakkomielteisiä ja pinnallisia.

Minä olen läski ja silti äärettömän pinnallinen - kelpuutan vain hoikat miehet, mutta niin, että mieheltä pitää löytyä hartioita ja pituutta ainakin sen 190cm. Läskit miehet kuvottaa minua, koska vihaan haisevia ihmisiä. Hoikilla miehillä on joku aivan lumoava ominaistuoksu. Vaatimukseni on lähes yhtä rajut kuin tasokkailla naisilla, mutta arvatkaapa mitä? Silti on löytynyt vaatimuksieni mukainen mies itselleni jo 3v sitten eikä ollut edes vaikeeta. Omasta lihavuudestani voin sen verran sanoa, että vaakanumero on kolmilukuinen ja ei, miehelläni ei ole läskifetissiä. Tämä on varmistettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on nyt jälleen keskustelu livennyt kokonaan seksuaalisen viehättävyyden puolelle. Sekö siinä lihavuudessa mättää, ei ole ylipainoisena seksuaalisesti haluttava? Tämän vuoksi kumppanuuden loppuminen?

Ei parisuhde ole ainakaan minulle ensisijaisesti kumppanuutta vaan seksiä, läheisyyttä ja yhteistä hauskanpitoa varten. Seksuaalinen haluttavuus on aivan välttämätöntä minua kiinnostavan parisuhteen kannalta.

Sinulle parisuhde ei ole kumppanuutta, vaan seksiä, läheisyyttä ja hauskanpitoa?

Oletko 16-vuotias?

Miksi parisuhteessa pitäisi olla kysymys ensisijaisesti kumppanuudesta? Miksi se on sinulle niin keskeinen tarve?

Saisiko tähän vastauksen, kiitos.

Parisuhde ja FWB-suhde ovat eri asioita. Netistä näppärästi googlaat määritelmät.

Kysyin yhden tietyn keskustelijan parisuhdenäkemyksestä. Tähän ei FWB-suhteen sanakirjamääritelmä liity millään tavalla.

Jos kysymys on kerran niin yksinkertainen, siihen lienee helppo vastata.

Vierailija
84/110 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni väittää, ettei lihominen haittaa vaan epäliikunnalliset elämäntavat. Itseäni ei taas voisi vähempää kiinnostaa, pitääkö nainen enemmän juoksemisesta vai pitsan syömisestä sohvalla lojuen, kunhan hän on laiha. Tunnen useammankin ihmisen, jotka ovat äärimmäisen epäliikunnallisia mutta silti hoikkia. Se vaatii vain, että nälänsäätely toimii eikä sitä ole sekoitettu dieeteillä.

Minua ei sytytä kyllä edes laihaläski. Jonkunmoiset liikuntatottumukset ihmisellä pitäisi olla ettei ole vain laiha plösö. 

Niin, tuo oli juuri se pointtini. Minua eivät kiinnosta liikuntatottumukset ollenkaan, enkä syty atleettisista naisvartaloista. Tuo koko termi "laihaläski" nyt on ihan älytön.

Olen eri, mutta laihaläski ei ole terminä älytön. Ei kyllä mikään kauniskaan termi toisesta ihmisestä eli en käyttäisi. Mutta ihmisen ihosta ja olemuksesta alkaa kyllä näkyä, jos hoikkuus on vain syömättömyyttä vs liikunnallisia ja terveellisiä elintapoja. Minua ei sytytä kalvakka, lihakseton ja voimaton vartalo. Mutta onneksi makuja on monenlaisia ja monet tykkäävät juuri tuollaisesta miehellä tai naisella.

On täysin älytön termi.

Läski tarkoittaa lihavaa. Laiha ihminen ei ole lihava, vaikka hänellä ei olisikaan jäntevyyttä tai lihasta.

Läski tarkoittaa rasvaa. Laihalla voi olla paljon rasvaa kehossaan, eli läskiä. Siispä ihan hyvä termi. T. Laihaläski itsekin, 3kk nyt treenannut painoilla jotta tilanne muuttuisi.

Suomen kielen yhdyssanoissa se ensimmäinen osa on määriteosa, joka määrittää sitä jälkimmäistä eli perusosaa. Laihaläski olisi siis 'lihava, joka on laiha', ja siinä ei ole mitään järkeä. Termi on siis huono ja kielenvastainen.

Vierailija
85/110 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en kyl ikinä vois nussia lihavaa miestä..

Vierailija
86/110 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutnut jättäään peräti 2 miestä, jotka lihoivat liikaa minun silmääni. En kertonut todellista syytä, mutta varmaan huomasivat itse, kun ei seksi isomahaisen kanssa enää maistunut. Sanoin syyksi seksuaalisen vetovoiman hiipumisen väliltämme.

Vierailija
87/110 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joutnut jättäään peräti 2 miestä, jotka lihoivat liikaa minun silmääni. En kertonut todellista syytä, mutta varmaan huomasivat itse, kun ei seksi isomahaisen kanssa enää maistunut. Sanoin syyksi seksuaalisen vetovoiman hiipumisen väliltämme.

Eihän tuo ole edes valetta. Seksuaalinen vetovoima hiipui. Tuon olen itsekin sanonut syyksi erotessa.

M42

Vierailija
88/110 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, kun kirjoittaa samansisältöisen kommentin naisena, saa yläpeukkuja, ja miehenä taas alapeukkuja. Hienoinen kaksoisstandardi kukoistaa palstalla. :D

Vierailija
89/110 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä onnistuisi seksi lihavan naisen kanssa. Ei vaikka joskus olisikin ollut hoikka.

Vierailija
90/110 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos läskit ovat turn-off, pitää valita joko ero, seksittömyys tai epämiellyttävä seksi. Eiköhän jokainen fiksu ihminen valitse tuossa tilanteessa eron. Vai onko joku eri mieltä?

Vierailija
91/110 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt ja tulen jättämään jatkossakin jos noin tapahtuu. En pysty olemaan sellaisen ihmisen kanssa joka ei pysty pitämään huolta edes itsestään. Kuinka sellaisen kanssa voisi harkita esim. perheen perustamista jos ei edes omalla terveydellä ole mitään väliä. Kertoo kyllä muutenkin luonteen heikkoudesta jos on niin pahasti mielitekojen vallassa että tuhoaa terveytensä ja tietysti ulkonkönsäkin siinä sivussa mutta tämä jälkimmäinen on pienempi haitta.

Vierailija
92/110 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä onnistuisi seksi lihavan naisen kanssa. Ei vaikka joskus olisikin ollut hoikka.

Minulta onnistuu. Kassit on johonkin ajoittain tyhjennettävä.

Vierailija
93/110 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En :D kumppani on lihonnut 25kg mutta ei ole vaikuttanut mihinkään edes seksielämään. Yhtä seksikäs on nyt kuin suhteen alussa, ellei jopa enemmän koska olen rakastunut mieleen, en kroppaan.

Vierailija
94/110 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, kun kirjoittaa samansisältöisen kommentin naisena, saa yläpeukkuja, ja miehenä taas alapeukkuja. Hienoinen kaksoisstandardi kukoistaa palstalla. :D

Mitä sekoilet? Saman verran miehellä joka vastasi lainaamaasi kommenttiin.

Vierailija
95/110 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta onnistuu. Kassit on johonkin ajoittain tyhjennettävä.

Tuo varmasti avaa aika paljon enemmän deittailu- ja seksimahdollisuuksia, kun ottaa huomioon, miten yleistä ylipaino on Suomessa.

Vierailija
96/110 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En :D kumppani on lihonnut 25kg mutta ei ole vaikuttanut mihinkään edes seksielämään. Yhtä seksikäs on nyt kuin suhteen alussa, ellei jopa enemmän koska olen rakastunut mieleen, en kroppaan.

Tämän asenteen ansiosta olen lihavana miehenä onnistunut aina seurustelemaan hyvin hoikkien naisten kanssa.

Vierailija
97/110 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täysin älytön termi.

Suomen kielen yhdyssanoissa se ensimmäinen osa on määriteosa, joka määrittää sitä jälkimmäistä eli perusosaa. Laihaläski olisi siis 'lihava, joka on laiha', ja siinä ei ole mitään järkeä. Termi on siis huono ja kielenvastainen.

Mutta määrittelet läskin vain lihavaksi, vaikka läski voi tarkoittaa myös rasvaa. Laihalla ihmisellä voi olla kropassaan paljon rasvaa, läskiä. Siispä laihaläski on "korkean rasvaprosentin vartalo, joka on laiha". Edelleen ihan hyvä sana.

Vierailija
98/110 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se onnistuu: Etenet navasta alaspäin läskipoimu kerrallaan. Työnnät sormen ensin läskiin ja sitten suuhun. Sitten kun maistuu paska niin otat yhden pykälän takaisin päin ja siinä on kohta mihin kulli työnnetään. Toinen vaihtoehto on kierittää punkero jauhoissa niin saattaa löytyä märkä kohta.

Vierailija
99/110 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukeeko jotkut miehet oikeasti vauva.fi keskusteluita? Onko ne jotain homppeleita vai mitä "miehiä"?

Vierailija
100/110 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täysin älytön termi.

Mutta määrittelet läskin vain lihavaksi, vaikka läski voi tarkoittaa myös rasvaa. Laihalla ihmisellä voi olla kropassaan paljon rasvaa, läskiä. Siispä laihaläski on "korkean rasvaprosentin vartalo, joka on laiha". Edelleen ihan hyvä sana.

Läski ihmistarkoitteisena sanana merkitsee lihavaa. Jos ihminen on läski, hän on lihava. Määriteosa laiha tekisi läskistä merkitykseltään ilmauksen 'lihava, joka on laiha', mikä on järjetön.

Jos haluat muodostaa yhdyssanan, joka tarkoittaa 'laihaa ihmistä, jolla on korkea rasvaprosentti', sinun täytyy tehdä siitä laihuudesta perusosa ja korkeasta rasvaprosentista määriteosa. Voisit kokeilla vaikka "ihralaiheliinia". Itse en tällaisilla haukkumasanoilla näe kyllä kovin suurta arvoa.

Sananmuodostus yhdistämällä ei ole kauhean monimutkaista suomen kielessä. Kyllä jokaisen on mahdollista nämä säännöt osata käytti niitä sitten hyvään taikka pahaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi