Kuka mies muka tykkää kakkosnelosista
Naisessa pitää olla pehmeyttä ja muotoja. Kukaan ei halua lankun päällä maata
Kommentit (122)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:32"]
Vain homomies pitää rinnattomista "naisista". Paras on muodokas (ei lihava!!!) Nainen. Heteromies pitää kunnon tisseistä ja pepusta. Tietty paino pitää olla normaali
[/quote]
Vain tyhmä luulee puhuvansa kaikkien heteroiden puolesta.
[/quote]
se on vain raaka totuus
[/quote]
Tyhmyys on tosiaan raakaa. No minä olen mielelläni homo sitten ja panen kaiken mallisia naisia. Ei itseasissa totuus on, että olen biseksuaali, mutta miesten suhteen mulle käy vain yksi tietty miestyyppi... Käykö sulle muuten sit toisinpäin kaikki miestyypit ja vain yksi naistyyppi?
[/quote]
Älä ole typerä. Marginaalijoukko heteromiehistä pitää laihoista lankuista ja sama pätee lihaviin. 99% miehistä pitää naisista jotka ovat normaalipainoisia ja joilla naisen muodot.
Esimerkkejä "liian laihoista" naisista: Jennifer Carpenter, Angelina Jolie, Connie Nielsen (googlettakaa jos ette tiedä, miltä näyttävät). Kauniita kasvoiltaan, mutta lihaa saisi olla luiden päällä reippaasti enemmän, että olisivat naisellisen viehättäviä myös kropan puolesta.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:06"]Esimerkkejä "liian laihoista" naisista: Jennifer Carpenter, Angelina Jolie, Connie Nielsen (googlettakaa jos ette tiedä, miltä näyttävät). Kauniita kasvoiltaan, mutta lihaa saisi olla luiden päällä reippaasti enemmän, että olisivat naisellisen viehättäviä myös kropan puolesta.
[/quote]
Angelinalla kuiteskin tissit :P
Ja miehet muka pinnallisia... :)
Miks ihmeessä pitäs kiinnostaa mitä joku ventovieras on mun tisseistä mieltä?
Tai ylipäätään ulkonäöstä. Miten ihmeessä se vaikuttaisi mun elämään? En ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:43"]Läskillä ei niitä kurveja saa, vaan täytyy treenata tiukka keskivartalo, hyvät pakaralihakset ja tärkeintä on pitää hyvä ryhti ja ylävartalon lihaksetkin kunnossa. Rinnat on mitkä on ja toiset ottaa silikonit, toiset ei.
[/quote]
Kuka näin on väittänyt? Mulla luonnostaan e-kuppi, treenaan 6 krt viikossa ja painoindeksi normaali. Tiedän, olen onnekas ;)
[/quote]
Sehän on hienoa.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:12"]
[/quote]
Niin. Naisethan ne on pahimpia arvostelijoita. Mä en oikeesti voi ymmärtää miten paljon joitain voi kiinnostaa toisten ulkonäköasiat. Pitäskö pitää huolta vaan siitä omasta kropastaan.
Ja toisaalta, jos miehiä ei kiinnostais "muodottomat" naiset, olisi tämä vartalomalli hävinnyt jo planeetaltamme. Yksinkertaista.
Mun mielestä pienirintaisimmissa on kauneimmat.. Ne on yleensä sirompia ja keijukaismaisempia. Isorintaiset on yleensä kolhomman näköisiä, kuten minä esim. Vaihtaisin heti tämän mörssärikropan johonkin siroon pienirintaiseen. En ole koskaan muuten naista, jolla olis kaunis naama, isot tissit ja mukava luonne.. Joku näistä kolmesta aina puuttuu. En tiedä miksi.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:12"]
[/quote]
Niin. Naisethan ne on pahimpia arvostelijoita. Mä en oikeesti voi ymmärtää miten paljon joitain voi kiinnostaa toisten ulkonäköasiat. Pitäskö pitää huolta vaan siitä omasta kropastaan.
Ja toisaalta, jos miehiä ei kiinnostais "muodottomat" naiset, olisi tämä vartalomalli hävinnyt jo planeetaltamme. Yksinkertaista.
[/quote]
No lankut naiset ottavat ne miehet, jotka eivät priimanaisille kelvanneet ;)
Ihmetyttää tällä palstalla ne kuka on kaunein -kyselyt ym. Ajatelkaa jos miehet kysyisivät samaa jossain miesvoittoisella foorumilla. Heräisi jo epäilys sukupuolisesta suuntautumisesta.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:18"]Mun mielestä pienirintaisimmissa on kauneimmat.. Ne on yleensä sirompia ja keijukaismaisempia. Isorintaiset on yleensä kolhomman näköisiä, kuten minä esim. Vaihtaisin heti tämän mörssärikropan johonkin siroon pienirintaiseen. En ole koskaan muuten naista, jolla olis kaunis naama, isot tissit ja mukava luonne.. Joku näistä kolmesta aina puuttuu. En tiedä miksi.
[/quote]
Tunnen muutaman. Ovatkin sitten aika namuja. Siis combo kaunis naama-normipaino-kunnon kurvit. Harvinaista herkkua mutta kun sellaisen kohtaa niin....
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:40"]Aika moni, osa käy ihan kuumana. Useasti oon kuullut kun ei nappaa oma eukon rasvojen takia.
Sorry..
[/quote]
Hyi. En koskis miehen näköiseen naiseen :x. Onneksi löytyy kurvikkaita naisia jotka näyttää naisilta. Lihavaa en myöskään huolisi.
[/quote]
Mä en ole miehen näköinen, olen kaunis ja siro! Vituttaako mätisäkki?
älkää luulko liikoja itsestänne.. Pelkällä tissien koolla ei pitkälle pötkitä :D mulle on kauneutta siunattu tissien kustannuksella, mutta eipä ole miehistä pulaa! Kyllä kaunis, siro ja tyttömäinen nainen saa aina enemmän miehiä kuin joku g-kupin hyllyvä ja löllyvä ylipainoinen nauta :D
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:21"]
Ihmetyttää tällä palstalla ne kuka on kaunein -kyselyt ym. Ajatelkaa jos miehet kysyisivät samaa jossain miesvoittoisella foorumilla. Heräisi jo epäilys sukupuolisesta suuntautumisesta.
[/quote]
Siis jos miehet kyselisivät toisiltaan, kuka mies on komein tms.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:40"]Aika moni, osa käy ihan kuumana. Useasti oon kuullut kun ei nappaa oma eukon rasvojen takia.
Sorry..
[/quote]
Hyi. En koskis miehen näköiseen naiseen :x. Onneksi löytyy kurvikkaita naisia jotka näyttää naisilta. Lihavaa en myöskään huolisi.
[/quote]
Mä en ole miehen näköinen, olen kaunis ja siro! Vituttaako mätisäkki?
[/quote]
Mitä vittua horiset? Inhoan läskejä JA lautoja. Ja olen mies. Hanki silarit jos vituttaa
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:44"]Mä olen lankku joka liikun ja miehet tykkää :)
[/quote]
Homomiehet tykkää ;)
[/quote]
Ai niinku sun miehes?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:25"]älkää luulko liikoja itsestänne.. Pelkällä tissien koolla ei pitkälle pötkitä :D mulle on kauneutta siunattu tissien kustannuksella, mutta eipä ole miehistä pulaa! Kyllä kaunis, siro ja tyttömäinen nainen saa aina enemmän miehiä kuin joku g-kupin hyllyvä ja löllyvä ylipainoinen nauta :D
[/quote]
Hi hii....paistaa läpi katkeruus. Mulla kiinteä E-kupin povi ja mitat 170/51. Olen myös kaunis :)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:25"]
älkää luulko liikoja itsestänne.. Pelkällä tissien koolla ei pitkälle pötkitä :D mulle on kauneutta siunattu tissien kustannuksella, mutta eipä ole miehistä pulaa! Kyllä kaunis, siro ja tyttömäinen nainen saa aina enemmän miehiä kuin joku g-kupin hyllyvä ja löllyvä ylipainoinen nauta :D
[/quote]
Hyi, ei näin saa sanoa! Vain laihoja on sosiaalisesti hyväksyttävää haukkua.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:44"]Mä olen lankku joka liikun ja miehet tykkää :)
[/quote]
Homomiehet tykkää ;)
[/quote]
Ai niinku sun miehes?
[/quote]
Oon heteromies ja yleisessä tiedossa on että bi/homomiehet kuolaa lautoja naisia. No nehän näyttää miehiltä. Sad but true.
Onpa kivaa, että minua ei voisi vähempää kiinnostaa olenko lauta vai sopivan muodokas. Kas kun ikää tulee lisää, tajuaa ulkonäön hyvin merkityksettömäksi yksityiskohdaksi ihmisen kokonaisuutta. Kauneus todella on sisäistä.