Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka mies muka tykkää kakkosnelosista

Vierailija
07.02.2014 |

Naisessa pitää olla pehmeyttä ja muotoja. Kukaan ei halua lankun päällä maata

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 00:40"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 00:31"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 00:16"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 00:13"]Miinuspeukuista päätellen teinejä on tässä ketjussa aika monta ;) Tai vaihtoehtoisesti teinin tasolle jääneitä, sama asia oikeastaan mutta vaan vielä pahempi. Teinien kohdalla sentään on vielä toivoa, että kapasiteetti paranee aikuistuessa.

[/quote]

Tuskin. Vai kuitataanko läskiketjukin teinien pilaksi?

[/quote]

Mä kyllä luulen, että vain teineillä ja teinien tasolle jääneillä tulee impulssi miinustaa viestejä, joissa puhutaan keskustelun teinimäisyydestä.

[/quote]

Kun olisivatkin ainoat ketjut,mutta tosi monessa mitä oon tällä palstalla lukenu,aiheesta riippumatta,keskustelu on korkeintaan teinien tasoa. Vähän huolestuttavaa,jos nämä ihmiset on oikeasti täysi-ikäisiä,vieläpä jonkun vanhempia.

[/quote]

Sä et tainnut nyt tavoittaa mun pointtia :)

Siis ihan ensinnäkin täällä varmasti pyörii teinejä monissakin ketjuissa (toisaalta varmaan myös joitakin kehityksessään yläasteella pysähtyneitä aikuisia). Sitten toiseksi mun pointti oli se, että aina kun vihjasin keskustelussa olevista teineistä niin miinusta pukkasi urakalla.

[/quote]

No onhan se lohdullista,jos tosiaan ovat oikeita teinejä,ehkä niistä voi vielä kasvaa normaaleita aikuisia :D

Vierailija
122/122 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:43"]Läskillä ei niitä kurveja saa, vaan täytyy treenata tiukka keskivartalo, hyvät pakaralihakset ja tärkeintä on pitää hyvä ryhti ja ylävartalon lihaksetkin kunnossa. Rinnat on mitkä on ja toiset ottaa silikonit, toiset ei.

[/quote]

Kuka näin on väittänyt? Mulla luonnostaan e-kuppi, treenaan 6 krt viikossa ja painoindeksi normaali. Tiedän, olen onnekas ;)

[/quote]

Minitisu hiljaa!

T: hoikka ja naturelli H-kuppi. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän