Kuka mies muka tykkää kakkosnelosista
Naisessa pitää olla pehmeyttä ja muotoja. Kukaan ei halua lankun päällä maata
Kommentit (122)
Kirjoitin tänne jokuaika sitten siitä että pienirintaisen on kurja pukeutua nykytyyliin kun arkimuotikin on ns.tissivako-lookkia.Sain lähinnä kettuilua osakseni.Nytpä näkyy taas olevan ihan fanaattiset rintavarustuskeskustelut.Itse tarkoitin vain sitä että kun tällainen luonnonoikku että on tukeva,42-44-kokoinen mutta yläosa ei olekaan kasvanut samaa tahtia,kuten yleensä väitetään käyvän.Leningeissä,joissa olisi muuten kokoa riittävästi,on yläosaa kuin Marilynille.Kesäpuserot paljastavat koko varustuksen kun ei ole sitä kuulua tissivakoa.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:43"]Läskillä ei niitä kurveja saa, vaan täytyy treenata tiukka keskivartalo, hyvät pakaralihakset ja tärkeintä on pitää hyvä ryhti ja ylävartalon lihaksetkin kunnossa. Rinnat on mitkä on ja toiset ottaa silikonit, toiset ei.
[/quote]
Kuka näin on väittänyt? Mulla luonnostaan e-kuppi, treenaan 6 krt viikossa ja painoindeksi normaali. Tiedän, olen onnekas ;)
Oi kuinka se kakkosnelonen onkaan paikassaan paras mahdollinen, ei hirttä voi ajatellakaan samalla hetkellä kun käsittelee kakkosnelosta.
Runkkaile sä siellä haaveillen sellasesta muodottomasta jätesäkistä, en koskisi.
Mäpä olin ennen täydellinen, mutta kolme lasta imettäneenä nykyään "lauta". Muuten kiinteä, urheilullinen ja hyväkroppainen. Ja niin vain mies yhä haluaa ja muuten aika moni muukin yrittää. Ihme juttu.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:44"]Mä olen lankku joka liikun ja miehet tykkää :)
[/quote]
Homomiehet tykkää ;)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:44"]Meitä hoikkia saa haukkua mielin määrin ja provota aiheesta, läskistä kun mainitsee niin on kaikki mammat sekaisin.
[/quote]
Mä haukuin sekä laihoja (jos ne on lautoja) ja läskejä! Kunnia sellaisille naisille jotka on normaalipainoisia ja joilla naisen seksikkäät muodot
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:44"]Meitä hoikkia saa haukkua mielin määrin ja provota aiheesta, läskistä kun mainitsee niin on kaikki mammat sekaisin.
[/quote]
Mä haukuin sekä laihoja (jos ne on lautoja) ja läskejä! Kunnia sellaisille naisille jotka on normaalipainoisia ja joilla naisen seksikkäät muodot
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:46"]Oi kuinka se kakkosnelonen onkaan paikassaan paras mahdollinen, ei hirttä voi ajatellakaan samalla hetkellä kun käsittelee kakkosnelosta.
Runkkaile sä siellä haaveillen sellasesta muodottomasta jätesäkistä, en koskisi.
[/quote]
Kaksi ääripäätäkö idiootti???? Lauta laiha tai läski???
Paljon on naisia jotka on täydellisiä eli paino normaali ja kunnon muodot!
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:47"]Mäpä olin ennen täydellinen, mutta kolme lasta imettäneenä nykyään "lauta". Muuten kiinteä, urheilullinen ja hyväkroppainen. Ja niin vain mies yhä haluaa ja muuten aika moni muukin yrittää. Ihme juttu.
[/quote]
Ei todista mitään. Monella rumalla naisella on vientiä. Sua yrittää iskeä epätoivoiset hintit
Onko aloittaja "runsasmuotoinen" nainen?
Jos sinä et pidä niin elä. Mä saatan.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:32"]
Vain homomies pitää rinnattomista "naisista". Paras on muodokas (ei lihava!!!) Nainen. Heteromies pitää kunnon tisseistä ja pepusta. Tietty paino pitää olla normaali
[/quote]
Vain tyhmä luulee puhuvansa kaikkien heteroiden puolesta.
Pysähtykää hetkeksi miettimään kuinka järkevää, vähän isommassa mittakaavassa, on väitellä siitä kenen tissit ovat kauneimmat ja ihanimmat? ;) Aikuiset naiset!
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:49"]
[/quote]
[/quote]
No sinäpä olet varsin miellyttävän oloinen ja hyväluontoinen keskitien kulkija.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:32"]
Vain homomies pitää rinnattomista "naisista". Paras on muodokas (ei lihava!!!) Nainen. Heteromies pitää kunnon tisseistä ja pepusta. Tietty paino pitää olla normaali
[/quote]
[/quote]
se on vain raaka totuus
Tämän ketjun perusteella ainakin tavara on tasalaatuista: ihan sitä samaa puuta latvaan saakka.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:55"]
Onko aloittaja "runsasmuotoinen" nainen?
[/quote]
Veikkaan kyllä teiniä, joka on vielä liian nuori lähtemään oikeasti ihmisten ilmoille niitä naisia/miehiä katselemaan. Tyytyy sitten täyttämään teini-iän tyhjyyttään ja angstiaan täällä. Ei kukaan henkisesti aikuiseksi kehittynyt jaksaisi nähdä tällaista vaivaa ja jankata vieläpä noin lapsellisen kuuloisesti tästä asiasta.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:32"]
[/quote]
[/quote]
se on vain raaka totuus
[/quote]
Tyhmyys on tosiaan raakaa. No minä olen mielelläni homo sitten ja panen kaiken mallisia naisia. Ei itseasissa totuus on, että olen biseksuaali, mutta miesten suhteen mulle käy vain yksi tietty miestyyppi... Käykö sulle muuten sit toisinpäin kaikki miestyypit ja vain yksi naistyyppi?
Meitä hoikkia saa haukkua mielin määrin ja provota aiheesta, läskistä kun mainitsee niin on kaikki mammat sekaisin.