Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka mies muka tykkää kakkosnelosista

Vierailija
07.02.2014 |

Naisessa pitää olla pehmeyttä ja muotoja. Kukaan ei halua lankun päällä maata

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä teistä, mutta mulle opetettiin jo tarhaikäisenä ettei toisten ulkonäön haukkuminen ole kovin kaunista.

"Lälläslää, siniset silmät on kauneimmat, pojat tykkää sinisistä!! Ruskeet on rumat koska mun on paremmat!"

Vierailija
102/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:50"]

Mitä vittua just luin?

[/quote]

Jotain demin ja ylilaudan risteymää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:48"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:32"]

Vain homomies pitää rinnattomista "naisista". Paras on muodokas (ei lihava!!!) Nainen. Heteromies pitää kunnon tisseistä ja pepusta. Tietty paino pitää olla normaali

[/quote]

Vain tyhmä luulee puhuvansa kaikkien heteroiden puolesta.

[/quote]

se on vain raaka totuus

[/quote]

Tyhmyys on tosiaan raakaa. No minä olen mielelläni homo sitten ja panen kaiken mallisia naisia. Ei itseasissa totuus on, että olen biseksuaali, mutta miesten suhteen mulle käy vain yksi tietty miestyyppi... Käykö sulle muuten sit toisinpäin kaikki miestyypit ja vain yksi naistyyppi?

[/quote]

Älä ole typerä. Marginaalijoukko heteromiehistä pitää laihoista lankuista ja sama pätee lihaviin. 99% miehistä pitää naisista jotka ovat normaalipainoisia ja joilla naisen muodot.

[/quote]

No tuskinpa ovat ilman miestä joutuneet näivettymään ja neitsyydestä kärsimään. On varmaan pyörinyt miehiä enemmän ympärillä, kuin palstan rehevillä naisilla

[/quote]

Lainaukset menee taas vituralleen. Mutta näillä laihoilla julkkiksilla tuskin on hämähäkin seittejä pillunsa peittona.

[/quote]

Useilla heistä silikonirinnat.

Vierailija
104/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihmiskunnalla vielä matkaa...

Vierailija
105/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:50"]

Mitä vittua just luin?

[/quote]

[/quote]

Totta! Aaand that's my cue to leave

Vierailija
106/122 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:54"]

[/quote]

Voi pikkusia kun sitten miinustellaan kun pistää vihaksi :)

Vierailija
107/122 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketjua ei lukita, kun laihoja haukutaan. Kun lihavalle yrittää antaa tietoa lihavuuden terveysvaaroista, haukutaan mielenterveyspotilaaksi ja kiusaajaksi ja viuh vain, ketju suljetaan.

Mutta laihoja saa nähtävästi mammat haukkua

Vierailija
108/122 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä läski - että lautaketjua lukeneena tulen siihen tulokseen, että yhtä herkkähipiäisiä molemmat... buah hah haa

Vierailija
109/122 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos,palstan tissikiihkoilijat,pelastitte tylsän perjantai-illan! Toivottavasti te (olettevasti)aikuiset ymmärrätte kuitenkin oikeasti,että rinnat ovat vain rasvakudosmöykyt,eivät elämää suurempi asia? :)

T:Rubensamaisen runsasmuotoinen nainen,joka huvittelee lukemalla idioottimaisia ketjuja

Vierailija
110/122 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 00:00"]Miksi ketjua ei lukita, kun laihoja haukutaan. Kun lihavalle yrittää antaa tietoa lihavuuden terveysvaaroista, haukutaan mielenterveyspotilaaksi ja kiusaajaksi ja viuh vain, ketju suljetaan.

[/quote]

Eipä kestä haukkumista mamma, oli laiha lauta tai läski. MOT.

Vierailija
111/122 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttynyt!

Vierailija
112/122 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttynyt!

Vierailija
113/122 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 00:00"]Miksi ketjua ei lukita, kun laihoja haukutaan. Kun lihavalle yrittää antaa tietoa lihavuuden terveysvaaroista, haukutaan mielenterveyspotilaaksi ja kiusaajaksi ja viuh vain, ketju suljetaan.

[/quote]

[/quote]

"Tietoa terveysvaaroista"-vouhkaajalla pikkiriikkinen pakkomielle?

Juu,ei kestä mammojen itsetunto haukkumista,toisaalta mikä ihme vimma palstalaisilla on haukkua toisiaan ylipäätään? Kaipa tääkin ketju pian poistetaan,keskustelun taso on kuin hiekkalaatikkoikäisillä.

Vierailija
114/122 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinuspeukuista päätellen teinejä on tässä ketjussa aika monta ;) Tai vaihtoehtoisesti teinin tasolle jääneitä, sama asia oikeastaan mutta vaan vielä pahempi. Teinien kohdalla sentään on vielä toivoa, että kapasiteetti paranee aikuistuessa.

Vierailija
115/122 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 00:02"]

[/quote]

[/quote]

Juu,ei kestä mammojen itsetunto haukkumista,toisaalta mikä ihme vimma palstalaisilla on haukkua toisiaan ylipäätään? Kaipa tääkin ketju pian poistetaan,keskustelun taso on kuin hiekkalaatikkoikäisillä.

[/quote]

Mikä vouhkaaja?? Kumpaakin ketjua olen vsin lukenut ja lähinnä nauran kuinka molemmat yhtä herkkähipiäisiä; läskit ja laudat

Vierailija
116/122 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 00:13"]Miinuspeukuista päätellen teinejä on tässä ketjussa aika monta ;) Tai vaihtoehtoisesti teinin tasolle jääneitä, sama asia oikeastaan mutta vaan vielä pahempi. Teinien kohdalla sentään on vielä toivoa, että kapasiteetti paranee aikuistuessa.

[/quote]

Tuskin. Vai kuitataanko läskiketjukin teinien pilaksi?

Vierailija
117/122 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 00:16"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 00:13"]Miinuspeukuista päätellen teinejä on tässä ketjussa aika monta ;) Tai vaihtoehtoisesti teinin tasolle jääneitä, sama asia oikeastaan mutta vaan vielä pahempi. Teinien kohdalla sentään on vielä toivoa, että kapasiteetti paranee aikuistuessa.

[/quote]

[/quote]

Mä kyllä luulen, että vain teineillä ja teinien tasolle jääneillä tulee impulssi miinustaa viestejä, joissa puhutaan keskustelun teinimäisyydestä.

Vierailija
118/122 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 00:18"]

[/quote]

[/quote]

Mä kyllä luulen, että vain teineillä ja teinien tasolle jääneillä tulee impulssi miinustaa viestejä, joissa puhutaan keskustelun teinimäisyydestä.

[/quote]

Kun olisivatkin ainoat ketjut,mutta tosi monessa mitä oon tällä palstalla lukenu,aiheesta riippumatta,keskustelu on korkeintaan teinien tasoa. Vähän huolestuttavaa,jos nämä ihmiset on oikeasti täysi-ikäisiä,vieläpä jonkun vanhempia.

Vierailija
119/122 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 00:15"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 00:02"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mikä vouhkaaja?? Kumpaakin ketjua olen vsin lukenut ja lähinnä nauran kuinka molemmat yhtä herkkähipiäisiä; läskit ja laudat

[/quote]

Tuo ylimmän lainauksen tyyppi,jonka mielestä ylipainoisia saa haukkua "terveysvalistuksen"varjolla. Onhan nämä ketjut sinänsä viihdyttäviä,mutta toisaalta jos kirjoittajat ovat tosissaan,surettaa kuinka tyhmiä ja ilkeitä ihmisiä on.

Vierailija
120/122 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 00:31"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 00:18"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kun olisivatkin ainoat ketjut,mutta tosi monessa mitä oon tällä palstalla lukenu,aiheesta riippumatta,keskustelu on korkeintaan teinien tasoa. Vähän huolestuttavaa,jos nämä ihmiset on oikeasti täysi-ikäisiä,vieläpä jonkun vanhempia.

[/quote]

Sä et tainnut nyt tavoittaa mun pointtia :)

Siis ihan ensinnäkin täällä varmasti pyörii teinejä monissakin ketjuissa (toisaalta varmaan myös joitakin kehityksessään yläasteella pysähtyneitä aikuisia). Sitten toiseksi mun pointti oli se, että aina kun vihjasin keskustelussa olevista teineistä niin miinusta pukkasi urakalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi