Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka mies muka tykkää kakkosnelosista

Vierailija
07.02.2014 |

Naisessa pitää olla pehmeyttä ja muotoja. Kukaan ei halua lankun päällä maata

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:25"]älkää luulko liikoja itsestänne.. Pelkällä tissien koolla ei pitkälle pötkitä :D mulle on kauneutta siunattu tissien kustannuksella, mutta eipä ole miehistä pulaa! Kyllä kaunis, siro ja tyttömäinen nainen saa aina enemmän miehiä kuin joku g-kupin hyllyvä ja löllyvä ylipainoinen nauta :D

[/quote]

Ylipainoinen nauta? ?? Hmmm...oon 168 cm ja 53 kg ja mulla erittäin isot rinnat :) Kannattaa hankkia silkkarit niin pääset pahasta olostasi. Mun tissit on luomut

Vierailija
82/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:25"]älkää luulko liikoja itsestänne.. Pelkällä tissien koolla ei pitkälle pötkitä :D mulle on kauneutta siunattu tissien kustannuksella, mutta eipä ole miehistä pulaa! Kyllä kaunis, siro ja tyttömäinen nainen saa aina enemmän miehiä kuin joku g-kupin hyllyvä ja löllyvä ylipainoinen nauta :D

[/quote]

Hi hii....paistaa läpi katkeruus. Mulla kiinteä E-kupin povi ja mitat 170/51. Olen myös kaunis :)

[/quote]

Niin.. Juuri Sinustahan tässä ollaan keskusteltu :D kumman paljon täällä on näitä Pameloita vaan tosielämässä oon varmaan yhden nähny..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas aiheesta tehty kerran laaja tutkimus miesten keskuudessa. Miehille oli näytetty kuvia erilaisista naisvartaloista ja oli kysytty nimenomaan ihannerintoja. Ylivoimaisen enemmistön mielestä paras oli C-kuppi, eli eikös se ole pienehkö keskikoko? Seuraavana tuli B-kuppi, sitten yhtä suuren suosion sai A- ja D-kuppi. Ja Deekään ei ole minusta iso, siis jos ympärysmitta ei ole valtava. Mulla on 75d ja ei ole isot, ei. (tässä tutkimuksessa kaikilla naisilla oli normipaino, ei laihoja, ei lihavia) Ja aivan varmasti löytyy ihailijoita AA-kupeille ja vaikka J-kupeille. Ja niille laihoille ja lihaville. Sehän tässä naisenaolemisessa on niin ihanaa, että taatusti löytyy miehiä, joille ei pelkästään kelpaa, vaan jotka pitävät vartaloasi kauniina! Miehet on niin ihania!

Vierailija
84/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:29"]

Oon heteromies ja yleisessä tiedossa on että bi/homomiehet kuolaa lautoja naisia. No nehän näyttää miehiltä. Sad but true.

[/quote]

No ne näyttää varmaan ihan yhtä paljon miehiltä kuin poslarinaiset näyttää lapsilta. Eli toki isot utareet ovat enemmän naisen piirre kuin miehen, ja karvaton alapää enemmän lapsen piirre kuin aikuisen, mutta yleensä siihen ulkomuotoon ja olemukseen liittyy paljon muutakin. Ainoat miehiltä näyttävät naiset joita mä olen tavannut ovat kyllä olleet enemmän sitä rekkistyyppiä.

Vierailija
85/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas miten typerä ketju! Taas saa olla ylpeä naissukupuolesta. Not.

Vierailija
86/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:31"]

[/quote]

Ylipainoinen nauta? ?? Hmmm...oon 168 cm ja 53 kg ja mulla erittäin isot rinnat :) Kannattaa hankkia silkkarit niin pääset pahasta olostasi. Mun tissit on luomut

[/quote]

katotaanpa kakskyt vuotta eteenpäin..

Vierailija
87/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:40"]Aika moni, osa käy ihan kuumana. Useasti oon kuullut kun ei nappaa oma eukon rasvojen takia.

Sorry..

[/quote]

Hyi. En koskis miehen näköiseen naiseen :x. Onneksi löytyy kurvikkaita naisia jotka näyttää naisilta. Lihavaa en myöskään huolisi.

[/quote]

Mä en ole miehen näköinen, olen kaunis ja siro! Vituttaako mätisäkki?

[/quote]

Mitä vittua horiset? Inhoan läskejä JA lautoja. Ja olen mies. Hanki silarit jos vituttaa

[/quote]

Oikein inhoat. Mahtaa olla raskasta. Onko sulla muitakin ongelmia?

Vierailija
88/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:29"]

Oon heteromies ja yleisessä tiedossa on että bi/homomiehet kuolaa lautoja naisia. No nehän näyttää miehiltä. Sad but true.

[/quote]

No ne näyttää varmaan ihan yhtä paljon miehiltä kuin poslarinaiset näyttää lapsilta. Eli toki isot utareet ovat enemmän naisen piirre kuin miehen, ja karvaton alapää enemmän lapsen piirre kuin aikuisen, mutta yleensä siihen ulkomuotoon ja olemukseen liittyy paljon muutakin. Ainoat miehiltä näyttävät naiset joita mä olen tavannut ovat kyllä olleet enemmän sitä rekkistyyppiä.

[/quote]

Lohdullista kuitenkin on, että todennäköisesti tässä on useampikin innokas teini keskustelemassa.

Vierailija
89/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:31"]

[/quote]

[/quote]

osaatko lukea? Missä vaiheessa haukuin KAIKKI isorintaiset? Rauhottukaa :D

Vierailija
90/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jeesus tätä palstaa taas. Lainaukseen tuli väärä viesti. 76:n piti siis lainata tuota jälkimmäistä 23:sta. Eli tätä: "Voi taivas miten typerä ketju! Taas saa olla ylpeä naissukupuolesta. Not."

Vierailija
91/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:28"]

[/quote]

Hi hii....paistaa läpi katkeruus. Mulla kiinteä E-kupin povi ja mitat 170/51. Olen myös kaunis :)

[/quote]

Niin.. Juuri Sinustahan tässä ollaan keskusteltu :D kumman paljon täällä on näitä Pameloita vaan tosielämässä oon varmaan yhden nähny..

[/quote]

Itse olen laiha ja rinnaton. Tunnen silti monia hoikkia JA isorintaisia.

Vierailija
92/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:31"]

[/quote]

[/quote]

katotaanpa kakskyt vuotta eteenpäin..

[/quote]

Kauneuskirurgia rules. Eli kohotus.

Vierailija
93/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeasti väitätte, että mies ottaisi mieluummin Tuksun kuin Jennifer Anistonin? Vain tisseillä on väliä?

Vierailija
94/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:42"]ihan oikeasti väitätte, että mies ottaisi mieluummin Tuksun kuin Jennifer Anistonin? Vain tisseillä on väliä?

[/quote]

Oletko sinä pässi lukenut ketjua???? Oli puhe siitä että lihava on ruma ja lauta on ruma. Paras on tavallisen kokoinen kaunis nainen jolla kunnon kurvit

Vierailija
95/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:32"]

Vain homomies pitää rinnattomista "naisista". Paras on muodokas (ei lihava!!!) Nainen. Heteromies pitää kunnon tisseistä ja pepusta. Tietty paino pitää olla normaali

[/quote]

Vain tyhmä luulee puhuvansa kaikkien heteroiden puolesta.

[/quote]

se on vain raaka totuus

[/quote]

Tyhmyys on tosiaan raakaa. No minä olen mielelläni homo sitten ja panen kaiken mallisia naisia. Ei itseasissa totuus on, että olen biseksuaali, mutta miesten suhteen mulle käy vain yksi tietty miestyyppi... Käykö sulle muuten sit toisinpäin kaikki miestyypit ja vain yksi naistyyppi?

[/quote]

Älä ole typerä. Marginaalijoukko heteromiehistä pitää laihoista lankuista ja sama pätee lihaviin. 99% miehistä pitää naisista jotka ovat normaalipainoisia ja joilla naisen muodot.

[/quote]

No tuskinpa ovat ilman miestä joutuneet näivettymään ja neitsyydestä kärsimään. On varmaan pyörinyt miehiä enemmän ympärillä, kuin palstan rehevillä naisilla

Vierailija
96/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:48"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:32"]

Vain homomies pitää rinnattomista "naisista". Paras on muodokas (ei lihava!!!) Nainen. Heteromies pitää kunnon tisseistä ja pepusta. Tietty paino pitää olla normaali

[/quote]

[/quote]

se on vain raaka totuus

[/quote]

Tyhmyys on tosiaan raakaa. No minä olen mielelläni homo sitten ja panen kaiken mallisia naisia. Ei itseasissa totuus on, että olen biseksuaali, mutta miesten suhteen mulle käy vain yksi tietty miestyyppi... Käykö sulle muuten sit toisinpäin kaikki miestyypit ja vain yksi naistyyppi?

[/quote]

Älä ole typerä. Marginaalijoukko heteromiehistä pitää laihoista lankuista ja sama pätee lihaviin. 99% miehistä pitää naisista jotka ovat normaalipainoisia ja joilla naisen muodot.

[/quote]

No tuskinpa ovat ilman miestä joutuneet näivettymään ja neitsyydestä kärsimään. On varmaan pyörinyt miehiä enemmän ympärillä, kuin palstan rehevillä naisilla

[/quote]

Lainaukset menee taas vituralleen. Mutta näillä laihoilla julkkiksilla tuskin on hämähäkin seittejä pillunsa peittona.

Vierailija
97/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua just luin?

Vierailija
98/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:48"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:06"]

[/quote]

[/quote]

se on vain raaka totuus

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Lihaville ja laudoille kyllä löytyy miehiä. Jämämiehet.Jos mies saa valita vapaasti, hän ottaa normaalipainoisen, kurvikkaan naisen. Jos on kaksi naista, toinen läski, toinen normikokoinen, mies ottaa normikokoisen. Jos on lauta ja jos on kurvikas (ei lihava!) Mies ottaa kurvikkaan.

Vierailija
99/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:40"]Aika moni, osa käy ihan kuumana. Useasti oon kuullut kun ei nappaa oma eukon rasvojen takia.

Sorry..

[/quote]

Hyi. En koskis miehen näköiseen naiseen :x. Onneksi löytyy kurvikkaita naisia jotka näyttää naisilta. Lihavaa en myöskään huolisi.

[/quote]

[/quote]

Mitä vittua horiset? Inhoan läskejä JA lautoja. Ja olen mies. Hanki silarit jos vituttaa

[/quote]

Hei poju, kasva mieheksi!

Vierailija
100/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:40"]Aika moni, osa käy ihan kuumana. Useasti oon kuullut kun ei nappaa oma eukon rasvojen takia.

Sorry..

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Hei poju, kasva mieheksi!