Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka mies muka tykkää kakkosnelosista

Vierailija
07.02.2014 |

Naisessa pitää olla pehmeyttä ja muotoja. Kukaan ei halua lankun päällä maata

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis. Lihava on turn off. Laiha lauta on turn off.

Hot on bmi normaali ja kunnon tissit ja muodokas peppu.

Vierailija
22/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis. Lihava on turn off. Laiha lauta on turn off.

Hot on bmi normaali ja kunnon tissit ja muodokas peppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:50"]Minä olen kyllä ylpeä E-kupin rinnoistani. Mieheni on hulluna niihin ja sanoo aina, että pienirintaiset ja laihat naiset on rumia.

[/quote]

Tässä esimerkki heikosta itsetunnosta: itseään voi nostaa vain muita alentamalla kun muuhun ei rahkeet riitä.

Jos miehesi pitää isoista rinnoista enemmän kuin pienistä, miksi se pitää ilmaista niin mustavalkoisesti, että koska isot on ihania, niin pienten täytyy olla rumia? Ehkä molemmat on ihania, mutta toiset miellyttää toisia vaan vähän enemmän. Sun mies pitäisi sun rintoja kauniina ja olisi hulluna niihin vaikka ne olisivatkin pienemmät. Haloo.

[/quote]

Samaa mieltä, niihin tisseihinkö ne miehet vain ihastuu. Jos suhteessa ei ole muuta, eipä se kauan kestä : (   Turhaa jankuttamista, monesti se E-kuppinen nainen on myöskin ylipainoinen.

Vierailija
24/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi yleistää että laihat ovat rumia jne. Sehän riippuu ihmisestä, eivät kaikki laihat ole rumia:D Yrittääkö täällä jotkut punkerot kohottaa itsetuntoaan? Ei taida olla kovin hyvä jos täällä täytyy sitä hyväksyntää hakea

Vierailija
25/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:10"]Meeppä sanomaan tuo jollekkin joka tekee mallinhommia ees sivubisneksenä.... Hitto sitä hajoamisen määrää! :DDD

[/quote]

Mallibisnes homomiesten luoma. Mallit usein androgyynejä, poikamaisia laihoja lautoja.

Lihavuuskin rumaa.

Paras on normaalikokoinen nainen, joka tiimalasi eli iso povi, hoikka vyötärö ja muodokas lantio. Aaahhhh......

Vierailija
26/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:50"]Minä olen kyllä ylpeä E-kupin rinnoistani. Mieheni on hulluna niihin ja sanoo aina, että pienirintaiset ja laihat naiset on rumia.

[/quote]

Tässä esimerkki heikosta itsetunnosta: itseään voi nostaa vain muita alentamalla kun muuhun ei rahkeet riitä.

Jos miehesi pitää isoista rinnoista enemmän kuin pienistä, miksi se pitää ilmaista niin mustavalkoisesti, että koska isot on ihania, niin pienten täytyy olla rumia? Ehkä molemmat on ihania, mutta toiset miellyttää toisia vaan vähän enemmän. Sun mies pitäisi sun rintoja kauniina ja olisi hulluna niihin vaikka ne olisivatkin pienemmät. Haloo.

[/quote]

Samaa mieltä, niihin tisseihinkö ne miehet vain ihastuu. Jos suhteessa ei ole muuta, eipä se kauan kestä : (   Turhaa jankuttamista, monesti se E-kuppinen nainen on myöskin ylipainoinen.

[/quote]

Bmi on 20 ja e-kuppi. Vituttaako?

Vierailija
27/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:03"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Bmi on 20 ja e-kuppi. Vituttaako?

Vierailija
28/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:25"]Miten joku voi yleistää että laihat ovat rumia jne. Sehän riippuu ihmisestä, eivät kaikki laihat ole rumia:D Yrittääkö täällä jotkut punkerot kohottaa itsetuntoaan? Ei taida olla kovin hyvä jos täällä täytyy sitä hyväksyntää hakea

[/quote]

Läskit on rumia mutta niin on laudatkin. Onneksi maailmasta löytyy normaalikokoisia ja naisen muodot omaavia naisia :P

Vierailija
29/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:25"]Miten joku voi yleistää että laihat ovat rumia jne. Sehän riippuu ihmisestä, eivät kaikki laihat ole rumia:D Yrittääkö täällä jotkut punkerot kohottaa itsetuntoaan? Ei taida olla kovin hyvä jos täällä täytyy sitä hyväksyntää hakea

[/quote]

Läskit on rumia mutta niin on laudatkin. Onneksi maailmasta löytyy normaalikokoisia ja naisen muodot omaavia naisia :P

Vierailija
30/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 21:50"]

Minä olen kyllä ylpeä E-kupin rinnoistani. Mieheni on hulluna niihin ja sanoo aina, että pienirintaiset ja laihat naiset on rumia.

[/quote]Jos kuitenkin on kyse SINUN miehestäsi miten luulet tämän vaikuttavan pienirintaisten ja laihojen naisten elämään? Luuletko, että SINUN miehesi mielipiteellä on heille merkitystä? MINUN kuollut marsuni oli sitä mieltä, että tällaiset keskustelut ovat typeriä.

Vierailija
31/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laihat ovat turn off, luuranko mallit hyvä esimerkki :)
Normaali bmi, vähän lihaa luiden päällä niin ettei törrötä on hyvä :)

Ei siis liian laiha tai liian läski. Toisaalta, bmi-taulukon voi heittää romukoppaan ja katsoa ihan silmillä :)

Vierailija
32/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelos av mamma, kakkos pesään! Siinä meitsi makaa ;)

Vierailija
33/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain homomies pitää rinnattomista "naisista". Paras on muodokas (ei lihava!!!) Nainen. Heteromies pitää kunnon tisseistä ja pepusta. Tietty paino pitää olla normaali

Vierailija
34/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistatan tämän viestiketjun ihan siitä syystä, että haukutaan laihoja!

Vierailija
35/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauta "nainen" on vitsi. Läski "nainen" on vitsi. Hottia on normikokoinen kunnon kurvimisu :P

Vierailija
36/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni, osa käy ihan kuumana. Useasti oon kuullut kun ei nappaa oma eukon rasvojen takia.

Sorry..

Vierailija
37/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:40"]Aika moni, osa käy ihan kuumana. Useasti oon kuullut kun ei nappaa oma eukon rasvojen takia.

Sorry..

[/quote]

Mä voitan sut silti. Oon hoikka ja mulla kunnon tissit. Siinä jäi lauta rannalle ruikuttamaan ;)

Vierailija
38/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskillä ei niitä kurveja saa, vaan täytyy treenata tiukka keskivartalo, hyvät pakaralihakset ja tärkeintä on pitää hyvä ryhti ja ylävartalon lihaksetkin kunnossa. Rinnat on mitkä on ja toiset ottaa silikonit, toiset ei.

Vierailija
39/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:40"]Aika moni, osa käy ihan kuumana. Useasti oon kuullut kun ei nappaa oma eukon rasvojen takia.

Sorry..

[/quote]

Hyi. En koskis miehen näköiseen naiseen :x. Onneksi löytyy kurvikkaita naisia jotka näyttää naisilta. Lihavaa en myöskään huolisi.

Vierailija
40/122 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kukaan, mutta enpä voi tälle ruumiinrakenteelleni mitään. Tai no toki voisin yrittää tarkoituksella lihottaa, mutta en halua itselleni lihavuuden tuomia terveysongelmia. Sitä paitsi kaikki ylimääräinen kerääntyy mulla ekana vyötärölle, ja se tuskin olisi kenenkään mielestä kivan näköistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan