Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lidl.n ruokakori 40% halvempi

Vierailija
06.02.2014 |

kuin muissa kaupoissa. Olen ennen suhtautunut ennakkoluuloisesti lidl.n, mutta kävin siellä alkuviikosta ja olin yllättynyt. Se on totta, että ruokakori oli melkein puolta halvempi, kuin muissa kaupoissa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:22"]

Kyllä sä saat ,prismasta tai cittarista laadukkaampaa kamaa, ei tarvii ostaa einestä... Lidlissä on vähän vähän tarjolla, etenkään vaihtelevaa...

Lidl on einestaivas, se on totta.

[/quote]

Viimeksi kun kävin cittarissa löysin 20m:stä  kanahyllystä kaksi naturellia kanaa. Samat löytyy lidlistä. 

En tarvitse 20 eri kaurahiutaletta kun ne kuitenkin tulee samalta linjalta Raisiontehtailta. On niissä aavistuksen verran eroa. Eloveessa ei ole juurikan kaurapölyä, mutta se ei minua haittaa kun teen siitä kuitenkin puuroa.

Saksalaisissa tuotteissa on muuten paljon vähemmän lisäaineita kuin suomalaisissa. Saksassa ei esim käytetä titaanioxidia jota taas suomaliset yritykset käyttävät.

Vierailija
22/26 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa Hans Välimäki ja LUPILU- tuotteet.

PS: Lidlin kebabia ei kannata kuitenkaan syödä, ellei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen huomio että murot ja jogurtit on halvempia liidelissä

Vierailija
24/26 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:44"]

Mä käyn nykyisin melkein aina Lidelissä. En muista tuotteiden hintoja ulkoa, mutta yleensä vajaan viikon ostokset meidän perheelle saan 60-70€. Ja tähän mahtuu jo herkkujakin. Prismassa hinta nousee helposti lähelle 100€.

[/quote]

Johtuukohan tämä nyt ihan varmasti vain paikkojen hintaerosta. Vai olisiko kysymys siitä, että Prismasta tulee ostettua jotain sellaistakin, mitä Lidlistä ei saa? Uskon kyllä, että Lidl on jonkin verran Prismaa halvempi, mutta tuskin noin paljon.

Minulla itselläni on joka tapauksessa selvästi suurempi pula ajasta kuin rahasta, joten käyn mieluummin paikassa, josta saan kerralla kaiken tarvitsemani.

[/quote]

Tai sitten niitä Lidlin omia tuotemerkkejä verrataan muiden kauppojen brändimerkkeihin. Eli esim. Lidlin oma maito vs. Valion maito, Lidlin omat murot (onko niillä??) vs. Kelloggsin murot.

Vierailija
25/26 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:26"]

Laittakoo nyt joku esimerkki hinnasta...mitä joku tuote maksaa prismassa ja mitä lidlissä

[/quote]

Tässä ketjussa http://www.vauva.fi/keskustelu/3880385/ketju/lidl_vai_s_market/sivu/2 joku oli verrannut useampiakin tuotteita viime marraskuussa Lidlin, Prisman ja Citymarketin välillä.

Vierailija
26/26 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kun mä tuun tänne vouhottamaan Lidlistä mutta! Muutimme tässä kuun vaihteessa, lähikauppamme on nyt Lidl. Alussa kyrsi kun en löytänyt mitään. Viimeksi tänään tiedustelin missä on sitä tätä tuota. Mutta nyt olen todella tyytyväinen, järkytyn joka kerta kassalla miten halpaa siellä on! Suosittelen kokeilemaan vaikka edes kuukauden verran. Meilläkin on 4 lasta joten ruokaa todella kuluu!