Lidl.n ruokakori 40% halvempi
kuin muissa kaupoissa. Olen ennen suhtautunut ennakkoluuloisesti lidl.n, mutta kävin siellä alkuviikosta ja olin yllättynyt. Se on totta, että ruokakori oli melkein puolta halvempi, kuin muissa kaupoissa.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:44"]
Mä käyn nykyisin melkein aina Lidelissä. En muista tuotteiden hintoja ulkoa, mutta yleensä vajaan viikon ostokset meidän perheelle saan 60-70€. Ja tähän mahtuu jo herkkujakin. Prismassa hinta nousee helposti lähelle 100€.
[/quote]
Johtuukohan tämä nyt ihan varmasti vain paikkojen hintaerosta. Vai olisiko kysymys siitä, että Prismasta tulee ostettua jotain sellaistakin, mitä Lidlistä ei saa? Uskon kyllä, että Lidl on jonkin verran Prismaa halvempi, mutta tuskin noin paljon.
Minulla itselläni on joka tapauksessa selvästi suurempi pula ajasta kuin rahasta, joten käyn mieluummin paikassa, josta saan kerralla kaiken tarvitsemani.
[/quote]
Tai sitten niitä Lidlin omia tuotemerkkejä verrataan muiden kauppojen brändimerkkeihin. Eli esim. Lidlin oma maito vs. Valion maito, Lidlin omat murot (onko niillä??) vs. Kelloggsin murot.
[/quote]
Eikö se Lidlin milbona ole just Valion maitoa? Samaa tavaraa eri purkissa ja halvemmalla.
Yleensä kaikki vihannekset ja hedelmät on ainakin laadukkaampia ja halvempia, avocadoja en muualta enää ostakaan koska ovat takuuhyviä lidlissä. Myös juustoissa on oikein kiva valikoima, samanlaisesta tuorejuustosta saa siellä maksaa 0,99e kun vaikka s-marketissa melkein 3e. Jugurtit ja jäätelöt ei ole mun makuun, ne haen muualta. Maito (alle euron litra) on jostain kotimaiselta tilalta ja maku hyvä. Meillä ei ole lidliä lähellä ja se harmittaa, onneksi näin työttömänä on aikaa käydä kauempanakin.
saan 3 kassia kun sittarista vaan yhden.
Hei oikeesti! Mee nyt jonnekin muualle! Ei jaksa tätä Lidl-vouhotusta. Käyn itekin siellä mutta en jaksa enää!
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:33"]
Hei oikeesti! Mee nyt jonnekin muualle! Ei jaksa tätä Lidl-vouhotusta. Käyn itekin siellä mutta en jaksa enää!
[/quote]Samoin, 40% on liioittelua.
Tööt kyllä ne tavalliset sapuskat ovat aivan samanhintaisia kuin esim k-kaupassa. Suomessa on vaan niin kallista. Aletuotteet kampanjassa ovat eriasia. Jotka ovat aina loppu kun saavun paikalle. AINA.
Totta, mutta siihen alehintaan et saa kaikkea mitä halusit tai normaalisti ostit.
ps. paljon saat liksaa tästä hehkutuksesta? Eikö pomoa haittaa, että saat paljon negaa niskaan ja se vie osan asiakkaista? Melkoista mainontaa...
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:31"]
kuin muissa kaupoissa. Olen ennen suhtautunut ennakkoluuloisesti lidl.n, mutta kävin siellä alkuviikosta ja olin yllättynyt. Se on totta, että ruokakori oli melkein puolta halvempi, kuin muissa kaupoissa.
[/quote]
Einestä ja saksalaista olutta! HAHAH!
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 20:54"]
[/quote]
[/quote]
Väärin. Kartelli-K ja Bonus-S ovat juuri erikoistuneet noihin eineksiin ja jauhomakkaroihin.
Ja kai tiedät, että saksaliaisen oluen rinnalla suomalainen olut on kuin ruunan kusta.
Se yks kerta riitti kun sieltä ostin. Niin älyttömän
pahaa ruokaa.
Mulle riitti.
Ja inhoan sitä mamujen seassa jonottamista.
Laitapa ostoskorivertailu kehiin, esim. prisma vs lidl. Katotaan onko 40% halvempi.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 20:56"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 20:54"]
[/quote]
[/quote]
Väärin. Kartelli-K ja Bonus-S ovat juuri erikoistuneet noihin eineksiin ja jauhomakkaroihin.
Ja kai tiedät, että saksaliaisen oluen rinnalla suomalainen olut on kuin ruunan kusta.
[/quote]
Kyllä sä saat ,prismasta tai cittarista laadukkaampaa kamaa, ei tarvii ostaa einestä... Lidlissä on vähän vähän tarjolla, etenkään vaihtelevaa...
Lidl on einestaivas, se on totta.
Laittakoo nyt joku esimerkki hinnasta...mitä joku tuote maksaa prismassa ja mitä lidlissä
Jossain blogissa oli kerran ruokakorivertailu Lidlistä ja jostain marketista. Muistaankseni siinä Lidl oli huomattavan edukkaampi.
Mä käyn nykyisin melkein aina Lidelissä. En muista tuotteiden hintoja ulkoa, mutta yleensä vajaan viikon ostokset meidän perheelle saan 60-70€. Ja tähän mahtuu jo herkkujakin. Prismassa hinta nousee helposti lähelle 100€. Kyllästyin isoihin kauppalaskuihin ja vaihdoin Lideliin. Välillä kaipaa sitten jotain mitä tuolta ei saa ja tulee käytyä prismassa. Silloin sitä taas huomaa miten törkeä kauppalasku tulee.
tämä mun kokemus, mulle on ihan sama missä kaupassa muut käy.
Ja ihan samallaista ruokaa sieltä Lidelistä ostan, itseasiassa eines valikoima on paljon huonompi kuin isoissa marketeissa.
Ei ole 40% halvempi. Ei ole halvempi edes aina.
Sokeri Prismassa 0.99€ Lidlissä 1.19€
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 21:44"]
Mä käyn nykyisin melkein aina Lidelissä. En muista tuotteiden hintoja ulkoa, mutta yleensä vajaan viikon ostokset meidän perheelle saan 60-70€. Ja tähän mahtuu jo herkkujakin. Prismassa hinta nousee helposti lähelle 100€.
[/quote]
Johtuukohan tämä nyt ihan varmasti vain paikkojen hintaerosta. Vai olisiko kysymys siitä, että Prismasta tulee ostettua jotain sellaistakin, mitä Lidlistä ei saa? Uskon kyllä, että Lidl on jonkin verran Prismaa halvempi, mutta tuskin noin paljon.
Minulla itselläni on joka tapauksessa selvästi suurempi pula ajasta kuin rahasta, joten käyn mieluummin paikassa, josta saan kerralla kaiken tarvitsemani.
On kai se halpaa, kun aina jotakin puuttuu.